{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.977 visninger | Oprettet:

For mange gram ved afbalancering på ny {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt et sæt alufælge med dæk hos Bigwheels. Deres afbalcering er ikke tilfredstillende da der efter min mening er monteret for mange gram og herved kan der være fejl på fælgene. de siger fælgene og dæk er iorden men jeg mener dog selv efter egen erfaring da jeg er i lære som mekaniker at dette er for meget. har spurgt lærerne på min skole også og de mener de skal have dem igen. de har udbedret den ene fælg ved en ny afbalancering men jeg er ikke tilfreds. de mener varen er som den skal være. og det mener jeg ikke. hvad gør jeg..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For mange gram ved afbalancering på ny
  • #1   20. dec 2005 hvor mange Gram har de sat på??

• #2   20. dec 2005 de har sat 85 g på der ud mod egerne dette har de udbedret til 45 og de andre sidder der 60 på. det menr jeg sq ikk der ska være på spinter nye hjul.

• #3   20. dec 2005 jeps mine infront.

• #4   20. dec 2005 det har jo også meget med dækkene at gøre

• #5   20. dec 2005 Klaus det kommer an på hvilken fælg, hvilke dæk og hvilken str....

Har du købt en billig fælg og billige dæk er det tit der skal mange gram på!!! Desuden er afbalancering en serviceydelse og der er derfor ikke garanti på det, dvs de kan bare klaske nogle klodser på tilfældigt uden at bruge apperat.. Ikke at jeg siger de gør det men det kan de gøre.