{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bil ? :D men hvilken ?
  • #1   15. jan 2011 max pris`
    en golf 3tdi køre langt på ligeren men den er så ikke super fed at køre i...

har kørt fabia tdi og mazda 3. mzda´en er klart den fedeste at køre i men tjeck evt kia pro´ceed syntes den var super fed at køre i

• #2   15. jan 2011 jeg sys personligt skal du havde en masse for pengene så køb den nye swift de køre jo næsten 20 p.literen
    har selv haft den gale model i en 1.3 fra 08 var vildt glad for den og den var sat til fra fabrikken at kører 16km/literen men kørte i snit godt 21:P

men held og lykke med det

• #3   15. jan 2011 max pris er omkring de 100.000 kr

jeg har pt en ford focus 2,0 16v, som kun lige render 10 km/l

jeg er dog lidt usikker på swift'en.. siden der er SÅ mange til salg af dem... men de siger de er meget populære, kan jeg ikke rigtigt få til at hænge sammen

• #4   15. jan 2011 morten
    der er desværre en masse der har købt dem og regnet med det var sportsvogne det er det ikke derfor de lavede en sport det er den eneste model der sport
    men derfor der en masse tilsalg plus de var billige at købe af ny smiley
    såå mange unge der har købt en og som nu har haft den nogle år og så skal man jo af med den for holde pengene hjemme smiley

• #5   15. jan 2011 Jeg havde en fabriksny swift fra 07 (1.3 - 92hk) - kørte i den i 16 mdr, derefter blev den solgt. Det er fandme noget af det mest sløveste bil jeg har kørt, skal bruge kæmpe afstande for at overhale og kører du på motorvej kan du godt glemme alt om 20km/l.

• #6   15. jan 2011 jeg her bestem ikke positiv over for swift. syntes undervogn og kørestillig er mega ringe.. ikke en bil der er værd at købe (efter min mening) men skal dog ikke kunne sige med 2010-2011 modelen men tvivler på hvor vidt den er blevet bedre (og så den da ikke et hak kønner end den gamle)

• #7   15. jan 2011 men mine valg ligger stadigvæk mellem:

- mazda 3 2,0 sport (ved godt den ikk køre så langt, men ligger sygt godt på vejen)

- skoda fabia 1,4 v8 fra 2001 ~

- ford fiesta 1,6 Tdci 2004~ / Sport 1,6 VCT-II fra 2007+

• #8   15. jan 2011 kig på en hyundai i30 crdi det en 1.6 90hk den køre mega langt og køre vildt godt. du kan få en fra 2007 til 1150000-130000 det godt nok flere penge. men den køre altså bare godt.

• #9   15. jan 2011 men igen herinde og spørge efter sådan noget er det samme som at starte en diskusion der aldrig kan eller vil stoppe pga alle folks forskellige meninger smiley
    keld måske det var dig der ikke kunne finde ud af at køre den hehe
    jeg brugte ikke længer på at ovehale biler end jeg gør i dag med den bil jeg har nu hehe men du må også kun køre 8 påå landevejen og max 130 på motorvejen hehe

• #10   15. jan 2011 ja alle har forskellige mennigner, men jeg tænkte jeg kunne være heldig at nogen kunne hjælpe mig med at finde mine nye bil smiley

• #12   15. jan 2011 mazda 3 diesel ligger sku også godt ikke lige så kvik men en chip og en sænket undervogn og vi nærmer os...

• #13   15. jan 2011 For 100.000 kan du jo ikke få en ny bil der opfylder dine krav??? Du kan få en anden brugt bil ! Fabia er nok det bedste bud, hvis du altså kan sidde i den - er skod til os langbenede.

• #14   15. jan 2011 sgu ikke meget at rafle om, en Opel Corsa D slår de nævnt modeller med flere længder..

Kommentér på:
Ny bil ? :D men hvilken ?

Annonce