{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.639 visninger | Oprettet:

peugeot 407 problemer {{forumTopicSubject}}

Hej.

har start problemer med min 407 fra 11-2005 (2006 model) 2,0 i xr 140 hk.
den begyndte at melde fejl (depolution system failure) da der i første omgang ikke var noget galt kørte jeg 7 dage. da den pludselig ikke rigtig ville starte. den hostede/hakkede lidt og gik så i stå. kunne hvis jeg gav lidt gas, nogle gange få den igang. fik jeg den igang var der ingen problemer.
fik den til mekaniker der mente det var tændspolen som der os kom ud på en fejl-læsning. samt skiftning af olie da han mente der ikke var nok kompression.
men efter 1 dag melder den endu enagng op med samme fejl i displayet.
han siger at det kan være ledningsnettet, da de åbenbart har en sygdom med dette..

der står også en periodisk fejl på EGR-ventil på rapport..

Men.. Hvad mener i det kan være, og er der nogen der kan hjælpe.. smiley ???

mvh Rene`

velkommen til at ringe til mig: 26164376


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  peugeot 407 problemer
  • #2   16. jan 2011 okay.. lyder vildt. hvad koster det smiley der kommer nemlig en tysker og henter bilen fredag.. så måske jeg skulle nøjes med at kigge på dyserne..

  • #4   16. jan 2011 problemet er at mekaniker siger at den ikke melder nogen fejl.. men det er jo sådan set klart nok nå den atår i tomgang. nå problenet er at den ikke kan starte. for nå først den er igang kører den perfekt.

  • Ramin P
    Ramin P Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   12. okt 2016 Problemer med starte min peugeot 407. 2005 1,6hdi
    Jeg ville starte min bil i dag og køre på arbejde som sædvanlig, men bilen startede i meget kort øjeblik og så gik den ud igen. Efter det kan jeg ikke starte bilen. Har tjekket batteriet og det hjalp ikke. smiley Peugeot værksted vil have 1800kr, for to timer at finde fejlen. Er her andre der har oplevet ligenede fejl?


  • Rene A
    Rene A Tilmeldt:
    feb 2014

    Svar: 5
    #6   20. aug 2017 Vil peugeot 407, ville ikke trække ordentlig. Har nu fået skiftet EGR ventilen og gløderør. Men heller det hjalp. Nogen som har en ide om hvad det kan være?
    Vh Rene


Kommentér på:
peugeot 407 problemer

Annonce