{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

handle med ophuggere?! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg var ved en ophugger i dag for at finde et handskerum til min bmw e36.
I den forbindelse fandt jeg et hvor mekanismen var defekt, men jeg kunne se jeg kunne lave det..
Jeg gik derfor op og spurgte hvad han skulle have for det, og han sagde 300 kr til min store overraskelse på trods af at det var defekt.. jeg tilbød ham 200 kr menhan var slet ikke til at handle med..
Er det virkelig normalt at de er så strenge med sådan noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  handle med ophuggere?!
  • #1   18. jan 2011 nej det synes jeg ikke, der hvor jeg kommer er de gode til at handle synes jeg

• #2   18. jan 2011 95% af alle ophuggere er nogle forpulede røvhuller der tror deres reservedele er lavet af diamant...

• #3   18. jan 2011 det er jo deres arbejde, de er nogle krejlere uden lige

• #4   18. jan 2011 jaa synes også efterhånden at jeg slet ikke kan få et ord indført når man skakker pris med dem. de kommer altid med du kan tage det eller lade vær

• #5   18. jan 2011 Ja, tænk på de har givet MANGE penge for den bil jo, så det er jo klart hver lille del skal koste så meget......

• #6   18. jan 2011 Har prøvet det samme.

Skulle have en ny blæser til min Vento. Manden fandt så en fra en Golf 3 fra '92, den var altså på det tidspunkt 13 år gammel. Han skulle have 700,- for den. Gav udtryk for at jeg synes det var meget for så gammel en del, men han var ikke til at rokke med.

Men okay, er jo også 1/3 af prisen du vil hugge af, ved ikke om det kan have noget at sige? smiley

• #7   18. jan 2011 Jeg synes der er for latterligt.. altså jeg forstår det hvis det er noget de sælger meget af.. men tvivler på at der er meget salg i et defekt handskerum!

• #8   18. jan 2011 ham jeg plejer og bruge plejer og være nem og handle med men kommer der os en del og får selv lov og rende og rode og lede efter delene. det er jo altid sjovt

• #9   18. jan 2011 Jeg måtte da også selv pille der ud til den pris.. så jeg sagde nej tak og skred smiley

• #10   18. jan 2011 jeg har handlet en del ved sundbythy autoophug. og hvis man forsøger at handle om prisen, for man bare at hvide, at så kan man bare købe det et andet sted. sist jeg var der oppe, spurte jeg på en blæsermodstand til peugeot 306. den ville de have 250 kr for, og en ny orginal ved peugeot koster 196 kr. så jeg kørte ud til peugeot og købte en ny

• #11   18. jan 2011 syns nu det plejer at være fint smiley
    fik en himmel + askebæger til 200 kr smiley
    han started på 500 da jeg havde pillet det ud
    så sagde jeg at jeg sku ha 300 kr for den time jeg havde brugt på at pille det ud smiley

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 190
    #12   18. jan 2011 hvis man fx. ringer fra et værksted og det er til egen vogn, er de til at snakke med. men som privat person er de fleste kolde i røven. men min mening er at det må da være bedre at få solgt ud af lageret, frem for at ligge inde med en masse "døde" vare. som fx. et defekt hanskerum. kan selvfølgelig også være fordi de ikke har plads til at opbevare flere sorte penge. de flyder sgu i den branche smiley

Kommentér på:
handle med ophuggere?!

Annonce