{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Swift. ( den nye Swift. )
  • #1   19. jan 2011 god bil, den kan du roligt købe !

• #2   19. jan 2011 værste problem med den nye er at ved skift til 2.gear fra 1. kan den godt have en mislyd, DETTE er AB FABRIK, og kan ikke gøres noget ved(kun noget man ved hvis man arbejder med bilerne).

Derudover vil jeg sige du roligt kan købe den, de køre godt og er driftsikre og en OK lille bil til prisen.

• #3   19. jan 2011 Lars T
    Sorry, men der var mange andre biler jeg hellere ville smide de penge efter, nye som brugte ;).

Hvad er der så fedt ved den swift?

Har en kammerat der købte en næsten ny swift for nogle år siden og fortrød det efter. Tænk over hvad du ellers kan få for samme penge men ellers held og lykke, håber du bliver glad for den, hvis det bliver en Swiffer smiley

• Insider .
    Insider . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 143
    #4   19. jan 2011 tænk også lige over den falder 25% i værdi lige så snart den ruller ud fra forhandleren smiley

• #5   19. jan 2011 alle biler mister priser når de ruller ud fra forhandleren smiley

Hehe.

Men, jeg har næsten lige købt en Swift (DDiS fra '08) og den kører bare super, er rigtig glad for den, og JEG syns det er mega fræk, selv som standard... Den en rigtig fin bil som jeg syns er alle pengene værd... og den er rigtig god til at køre forsikring ned med smiley

Mvh.

• #6   19. jan 2011 skal du pendle ?

• #7   19. jan 2011 Jeg har kørt i den nye Swift 1.2 - 94hk. i en 4 mdrs. tid nu, og jeg må sige at jeg til at begynde med var temmeligt skuffet over ydeevnen. Den manglede bundtræk, og var i bund og grund temmeligt sløv. Men - efter at have kørt 3-4000km. i bilen, begyndte den at ændre karakter, og virkede markant friskere. Da der skulle sættes vinterdæk på swiften, fik jeg en tilsvarende splinterny model, med under 500km på tælleren, og var igen tilbage i en temmeligt uoplagt og sløv bil som den anden Swift var til at begynde med.
    Derfor bliver jeg nødt til at understrege, at man ved prøvekørsel bør forsøge at finde en demo-model der ihvertfald har gået mere end 3000km. for at få et retvisende billede af Swiften.
    Min daily driver er en Audi A6 3.2 FSI, som bestemt kører fantastisk - men til pendling, hvor brændstoføkonomi også spiller ind vil jeg til enhver tid vælge Swiften..

• #8   19. jan 2011 Ronni J

Mener du ikke en 1,3'er?? Har selv en 1,3 med 92 hk, og den kører super og er ikke det mindste sløv. Det er måske en diesel du mener?? Ved ikke om den er en 1,2'er !

• #9   19. jan 2011 @Thomas

Den nye Swift er en 1.2'er - din er den gamle model..

• #10   19. jan 2011 okay ja så skal jeg ikke kunne sige det smiley

• #11   20. jan 2011 ja okay tak allesammen. smiley

jeg har været ude og prøve den, og nej det er da ingen raket, men kan man forlange mere når den er så økonomisk at køre i..

Jeg skal ikke pendle, men jeg kører generelt bare meget smiley

• #12   20. jan 2011 Ronni J: hej har lige været oppe og købe den helt nye swift selv. Sælger sagde at grunde til at den var sløv i starten var noget økonomisk noget, så den sparede på bezinen...

Kommentér på:
Suzuki Swift. ( den nye Swift. )

Annonce