{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på lakering af bil
  • #1   20. jan 2011 15-60.000

• #2   20. jan 2011 Du bliver nødt til at ringe rundt, da det også kommer an på det krævede forarbejde på bilen alt efter stand..

• #3   20. jan 2011 det bliver 342342kr

• #4   20. jan 2011 Et godt skud i tågen vil nok være en 20-25k incl moms.. Men afhænger af om ALT skal males selvfølgelig..

• #6   20. jan 2011 Tak for dit meget seriøse svar Bo smiley

Sanne: Ja det var da godt nok noget af et pris spring der smiley
    Men må vel hellere ringe omkring.
    Ville bare høre om folk sådan cirka havde en ide om det. For er vel ikke den første i verden der skal ha malet en bil smiley

• #7   20. jan 2011 der er ingen der kan give et står på det og slet ikke med de oplysninger..så hop i bilen og kør rundt og vis den..så kan du få flere bud og så vælge dem du syntes bedst om..

• #8   20. jan 2011 Kenneth J
    Var da så lidt:D
    men hvis du havde brugt 30 sec på at søge i forumet, så ville du se at der var en milliard emner om pris på lakering af bil

• #9   20. jan 2011 Og hvis folk ikke skriver noget latterlig i de tråde som er oprettet 1 mill gange. Så har andre brugere heller ikke noget at hyle over smiley Hi Hi smiley

Osv Osv Osv :=)

• #10   20. jan 2011 har lige fået min swift malet over alt samme metal sorte farve som før samt alle skørter osv dog fik den ny forrude og spejl pris 36000 med moms så blev den afl kørende og hentet kørende har ikke selv rørt en finger bilen blev skadet ved en husbrand vi havde så forsikring dækkede men synes det lyder fair nok de 17000 plus moms var til lak

• #11   20. jan 2011 Fik et tilbud på min på 72.000Kr. som jeg synes lige i overkanten. Så har fundet en nu der kan gøre det for 30.000Kr. Udvendig, indvendig og motorrum. Du kan se den i min profil og se hvor meget der faktisk skal laves.

• #12   20. jan 2011 har lige fået min pris 9k hellak, falser, motorum, m.m total strippet, i special lak, PERFEKT ! og med spartel smiley

men plejer at give mellem 9-11.000 alt efter bilens størrelse og så er det Snorre lige og iorden, så du må ud og finde en maler ven smiley

• #13   20. jan 2011 jeg får lakeret min bil i tyskland, man skal godt nok skille bilen ad selv osv men skal give 9400kr for en komplet hel lakering af en golf 3 cabriolet prisen dækker maling af selve bilen, bagagerum, motorrum, lister kofangere. lister ved forruden, ramme ved køleren osv.

• #14   21. jan 2011 Du skal selv stripe bilen, som udgangspunkt. Og alt efter om der er lavet meget eller lidt pladearbejde, og i hvilken standart det er udført, tar jeg selv som udlært maler, (ca.30 års erfaring) omkring 10 k. for en alm. pæn bil med små ridser og mindre bilka-buler. men er det den helt store tur med farveskift, ude og indvendig, og med en ekstra mellem-slibning i klarlakken, er vi nok oppe på 15-20 k.. men som der blir skrevet her, er det en god ide at ringe rundt, eller bedre, besøge flere malerværksteder, med bilen, eller billeder.. De fleste malere gir ikke et bindende tilbud, ubeset..
    Held og lykke med projektet..

• #15   21. jan 2011 Mange tak for alle jeres svar smiley Så har jeg da lidt at gå ud fra.

Kommentér på:
Pris på lakering af bil

Annonce