{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.004 visninger | Oprettet:

Go eller NoGo alfa Romeo 147 1.6ts? {{forumTopicSubject}}

Er bleven meget lun på en alfa 147 1.6ts. men ved ikke helt om det er en bil og "tør" forsøge mig med, har hørt meget dårligt med 156érne. hvordan ser det ud med en 147? Har altid været lun på alfa men har bare holdt mig væk pga. de rygter de har.

dem jeg kigger på er fra 2002-05 med ca 150-220.000km på klokken..

Hvad skal jeg kigge meget efter ved dem ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Go eller NoGo alfa Romeo 147 1.6ts?
  • #1   28. jan 2011 ALT afhænger af tidligere ejers vedligeholdelse, så det er svært at sige!!

• #2   28. jan 2011 pas på du ikke bliver grebet af det alfa har desværre altid haft en del fejl såå endten elsker man dem eller også gør man ikke
    det deres største fejl hehe

• #3   28. jan 2011 Morten H. jah både og. 156eren havde det med deres motor som gik for et godt ord. selv om de blev passet og plejet. de havde også en masse små fejl. så som tanklåg der ikke åbner via kontakten. nedrul der bare stopper. bagklap der ikke kunne lukkes op.

• #4   28. jan 2011 Bo S. havde en gang en en 33 (gl model). var nok en af de bedste biler jeg har haft. der vare bare noget over den som jeg ikke har fundet i andre biler.

• #5   28. jan 2011 Bortset fra motoren du nævner er det kun småfejl som ALLE biler har! Man kan altid finde forskellige fejl at nævne uanset hvilken bil man kigger på!

• #6   28. jan 2011 mulle2k
    jeg har samme problem har haft en 1.7qv 33 årg. 86 det var vogn aldrig har jeg haft noget så godt

men det er sådan med alfa endten elskerman elller så gør man ikke
    og så slemmer er 156eren ikke ang det motor nu har jeg arbejdet en del med dem og har kun skiftet en motor i en 156er i de år jeg har arbejdet med dem det er olien det gal med de skal havde den helt korekte olie for ellers slider det for hårdt på dem og de smadre plejl lejer og krumtap og så vidre

• #7   28. jan 2011 Bo S. Det bliver en 147. hvergang jeg ser den, er der bare noget i mig der siger GOGOGO. hvor imod med andre biler siger det intet...

• #8   28. jan 2011 jeg er blevet varm fortaler for alfa efter selv at ha købt en, havde det på samme måde med at man jo har hørt en masse ting, og går den nu hele tiden i stykker eller hva sker der ?? men jeg har aldrig et eneste minut fortrudt mit køb, og syns ikk der har været flere fejl på den end på så mange andre biler, så GOGOGO smiley

• #9   29. jan 2011 det samme siger jeg GOGOGO smiley
    held og lykke du bliver sku glad

Kommentér på:
Go eller NoGo alfa Romeo 147 1.6ts?

Annonce