{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

Politiets gave til mig :( {{forumTopicSubject}}

Igår aftes lå mig og 5 venner og så den der 24 timer med le man.. Klokken 24:00 ville vi til vejen og hente en pizza, da vi kører ud fra p-pladsen til min lejlighed følger politiet efter, det ser vi ikke, vi er i stemning efter filmen og giver den bare noget gas, vi kommer ud på en hovedvej, og så skal der kørers stærkt, vi når et sving til en by og tager farten af, vi kører cirka 130 hvor jeg ligger mærke til at der var et lys bagved der tændte og lagde ud til overhaling, det første jeg tænkte var, "hvem er den hjernelamme idiot der kører uden lys i den hastihed" så nåede min tankegang ligesom ikke videre da det blå lys tændte, så måtte min ven foran i den anden bil og jeg pænt holde ind til siden.. Det var det kørerkort kan man vist godt sige eftersom jeg var oppe på 210 der ude. Sådan nogle svin der venter på at vi kører hurtigere og hurtigere og bare venter til de kan give den størts mulige bøde. Vi have to venner med i hver bil og kørte selvfølgelig i 2 biler, men vi kørte så derfra med et ventene brev om vi skal aflevere kørerkortet og bødens størrelse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiets gave til mig :(
Kommentér på:
Politiets gave til mig :(

Annonce