{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Fælge med lavprofil. {{forumTopicSubject}}

Når du køber brugte fælge der har kørt med ekstrem lav profil risikerer du at blive "bollet i røven" selv om de ingen kantstensmærker har.

Jeg har købt brugte Ronal Turbo fælge af en kanp så heldig person i Nibe.

Jeg så fælgene på billeder og de så fine ud, men efter at de har været hos LM opretning er de tre af dem blevet rettet.

Derfor take care når i køber brugte fælge på nettet.

Venlig hilsen Søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fælge med lavprofil.
  • #1   29. jan 2011 Det bedste at gøre når man køber fælge er at få dem i et afbalancerings apparat og se om de er skæve.

• #2   29. jan 2011 Det er jo nok det mest korrekte men nok også det mest usandsynlige, da sælger jo sjældent har et apperat stående i garagen og min fælge hentede jeg en aftenstund i Nibe og jeg bor i Haderslev.

Så ja i bagklogskabets lys ville det være rart med en afballancerings maskine i bagagerummet når man køber brugt fælge...
    Står man med fælge uden dæk så lad dem rulle på et tæppe og hold øje med kanterne om de slå sig når fælgen ruller, det er nok det eneste man kan gøre, eller er man i tvivl så lad dem ligge da jeg fik lige en ekstra udgift på 2500,- udover de 4000 jeg gav for fælgene, men nu er de så også 100% lige.

So once again take care...

Hilsen Søren

Kommentér på:
Fælge med lavprofil.

Annonce