{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Disse mennesker stemmer 1..!! {{forumTopicSubject}}

Pas endelig på med at stemme på disse mennesker.. De mener selv at deres standard biler er de sejeste på denne jord...

Hvis i stemmer andet end 7, så får i 1 taller tilbage fra allesammen.. Bare lige til jeres info...

Gider ikke engang battle dem, for de skriver garanteret til alle mulige om at de skal stemme på dem..

Steen L
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5809

Mark L
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8006

Jannick
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5610

Sammenlign med min...

Klunke_DK
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8753

Hvilken er fedest??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Disse mennesker stemmer 1..!!
  • #1   29. feb 2004 Præcis.. Eller bare tommelfinger op eller ned.. Syntes bare det er ærgerligt at folk ikke kan klare at få et 4-tal... Men et 1 tal vil jeg sku brokke mig over.. Og specielt fra en standardbil..??

• #2   29. feb 2004 Anders R
    Jeg syntes ikke jeg ter mig... Men jeg kan ikke se hvorfor de mennesker skal stemme med et 1-tal på mig?? 3 eller 4 er fuldt ud fair.. Men 1?? Det syntes jeg ikke holder.. Men måske det bare er mig??

• #3   29. feb 2004 Styling på 206'eren!!

Lakerede sidespejle og bagliste
    InPro Sorte Forlygter
    InPro Lexus Baglygter
    Renault Laguna Frontsplitter
    Peugeot Hækspoiler
    Alu dørpaneler
    Alu Tankdæksel
    Sort Streamer
    Alltech 1150 7x17"
    det er ikke hvad jeg kalder en standart!! men okay....

• #4   29. feb 2004 Det er da altsammen fra forhandleren.. bortset fra fælgene og lygterne.. Og så lige frontsplitteren.. Men den er stadig kedelig at se på... Så derfor syntes jeg 4 er en meget reel karakter.. Syntes ikke min egen er en 7´er... og det bliver den nok heller ikke....

• #5   29. feb 2004 Det er da lige meget om det er fra forhandleren det styling som han har! Hvis bilen ser godt ud med det på, så er det vel fint nok ikke?! Alle tre biler ligger efter min mening et par karakterer over din!

• #6   29. feb 2004 Jacob D..
    Så min ascona er altså 1 point værd??

Fair nok... Men jeg har lagt pengen i min maskine.. Derfor har jeg kræfterne.. Jeg har lyden, og syntes da selv bilen er fed som den er... Dog mangler der nogle 17" fælge men de er købt, og bliver sat på til sommer...

Men jeg skrev også dette indlæg primært for at advare imod at stemme på dem.. Jeg fik to 1 taller efter jeg havde givet en af dem et 4 tal... Og hvis jeg nu ikke syntes han sku ha et 7 tal?? Gør det så min bil grimmere?? Jeg er sådan set ligeglad.. Hvis bare de ville skrive en kommentar til hvorfor??

• #7   29. feb 2004 Nej nej...! Jeg har ikke sagt at din er 1 point værd! Slet ikke! Men det handler jo i bund og grund om smag!

Men jeg er helt enig med dig i, at det ikke er så pænt at give folk 1 taller!

• #8   29. feb 2004 så forstår vi jo hinanden... der er folk til nye biler, og folk til gamle.. Jeg syntes at en Ford Taunus er noget af det fedeste i denne verden, Og en standard (som den jo næsten er) peugeot 206 er ikke særlig fed... Og heller ikke en Peugeot 406 coupe, eller en Seat Leon.... De skal allesammen styles for at være fede... Det er min menning..

• #9   29. feb 2004 Problemet er at folk opfatter den nye skala forkert, den går fra 1-5 derfor må 3 være middel, dvs. en fabriksny bil der ikke er gjort noget ved, 2 må jo så være en bil med lidt rust og nogle buler og 1 må jo så være en vrag/lig. 4 må man jo så gå ud fra gives til folk med nye fælge en lille spoile og lidt anlæg, 5 for biler med f.eks. skørtesæt eller hvor der er et gennemgående tema over bilen. 7... ja den burde efter min opfattelse ikke betragtes som en del af den øvrige skala, 7 burde kun gives til de virkelige gennemførte biler hvor der er kælet for ALLE detaljerne. sådan opfatter jeg det i hvert fald.
    Der er selvføldelig undtagelser, som f.eks. kitchede biler, amerikanere, og velholdte veteraner.

Nogen der er uenig????

• #10   29. feb 2004 Nej.. det er nogenlunde det jeg kører ud fra.. Meget velholdte klassikere giver jeg også 5 eller 7..

• #11   29. feb 2004 lige en ting til;
    Alt kan jo ikke stilles så simpelt op, og der handler jo ikke kun om at få smidt en masse t-hansen pis på sin bil, men også se på om det harmonierer med bilens øvrige udseende, og der er vi mennesker jo sjovt nok så forskellige, så det er ikke os alle sammen der syntes at dit og dat, ser godt ud i diverse tilfælde, og hvis folk er uenige så må man respekterer dem for det, og tage deres kritik til sig som konstruktiv, vel og mærket hvis der er blevet lagt en kommentar, hvilket de seriøse nok ville gøre, og hvis de ikke er seriøse så tror jeg ikke at der er nogen grund til at græde snot over karakteren, for den er alligevel ikke seriøs, og det med at jeres gennemsnit bliver ødelagt, helt ærligt, der er ingen der syntes at i er sejere, respekterer jer mere, eller tror at i har et større lem bare fordi at i har et godt gennemsnit.

Håber ikke at jeg træder for mange mennesker over tærene.

Kommentér på:
Disse mennesker stemmer 1..!!

Annonce