{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.830 visninger | Oprettet:

MMmmm!!..Er helt VILD med P-Vagter! {{forumTopicSubject}}

HVor kan jeg bare langtfra fordrage de s***** individer, der skal rende rundt, og være en konstant byld i r****!!

Fik en lille hilsen så sent som igår, hvilket bragte mit sind en smule i kog, idet jeg kunne se, at individet KRAFTEDEME havde skrabet min forrude, for at få et kig på min p-skive, hvilket også var gjort i ruden til passagersiden.

Så var det jeg kom i tanke om, at såvidt mig bekendt, iflg deres egne regelsæt, så må en p-vagt overhovedet ikke røre bilen, det eneste de må er, at røre bilen med en p-afgift.

Men er jeg helt gal på den ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MMmmm!!..Er helt VILD med P-Vagter!
  • #1   31. jan 2011 Altså, er det ikke dig egen skyld du får en p-bøde?
    Du har valgt at holde et sted hvor der er x antal timers parkering, og du har overskredet det, så er det vel din egen skyld..

Aner ikke om de må skrabe ens rude eller ej..

Men trist er det med sådanne bøder :S kan huske engang jeg fik en bøde pga mit baghjul holdte på kantstenen, så fik jeg en for at holde på cykelstien.. argh.. men ja smiley

• #2   31. jan 2011 slap af de er jo bare de tosser der ikke kunne blive politibejtente eller dsbkontoløre. ring ind til dem og formulere en sætning på mere en 6ord og du har vundet sagen...
    ej.

forstå dig ude mærket.
    gør som mange andre. sæt lortet i en anden bils rude.
    og hvis de er dumme nok til at betale den så du fri og hvis de ikke betaler så få du måske en rykker som du jo så derefter kan give et forsøg på at benægte.

• #3   31. jan 2011 Du kontakter pågældende firma og beder pænt om en "kompensation" for ridsen i din forrude, også tager i den derfra. Ja de må give dig en bøde, men de må sgu da ikke hærge din bil, fordi du skal have en bøde.... hvad fanden bliver det næste?! Så laver de lige en bule i døren også.... wtf!!

• #4   31. jan 2011 du har ret men hvordan vil du bevise at det er ham som har gjort det smiley

han vil bare sige at det var dig som gjorde det .. men jeg hader bestemt også p vagter !!!!

feks hvor jeg bor ..
    der er 3 muligheder for parkering..
    1. man betaler tror det er 12kr for x antal minutter
    2 jeg må parkere 30 min
    3. jeg må parkere 2 timer

og det er i et ejendomsområde med lejligheder over alt.
    er det rimeligt ?

30 min ? hvad skal man bruge dem til
    og 2 timer .. det er kun nok til man kan parkere og handle ind i et supermarked.. normal shoppe tur i gå gaden er der ikke tid til

• #5   31. jan 2011 Noget lader til, at mit postulat bliver bakket op : http://www.erhvervsbladet.dk/erhvervsklima/slip-p-boeder-i-snevejr

• #6   31. jan 2011 TechnoMulen .
    Jeg vil bevise dette ved, at fremvise billeder af ikke bare min bil, men de andre biler, vedkommende har gjort det selvsamme ved, for at smide en bøde, ergo, skal de postulere overfor en dommer, at jeg har haft interesse i, at skrabe samtlige ruder, som jeg har taget billeder af.

Udover dette, så vil jeg bede om fremlæggelse hos disse, idet de kun kan komme frem med et billed, hvor forruden er skrabet, så underbygger dette således også min påstand, at den var skrabet INDEN, jeg så min p-afgift.

• #7   31. jan 2011 Sorry jeg har total misforstået din tråd. Jeg troede du mente at der var ridser i forruden...

• #8   31. jan 2011 godt så

men grunden til at p vagter gør det.. er at de vist får x antal kroner for hver udstedt bøde over x antal bøder der er skrevet..

• #9   31. jan 2011 hngolf4 .
    Dog ikke, men tanken er fristende, nu hvor vedkommende ikke kunne holde fingrene for sig selv. ;o)

• #10   31. jan 2011 TechnoMulen .
    Det undrer mig ikke, men det berettiger dem jo ikke til at bryde reglerne, for at opnår et vis antal kroner på dagen.

• #11   31. jan 2011 Og du er sikker på ruden er skrabt, og han ikke brugte deicer, for så har han jo heller ikke rørt bilen smiley

• #12   31. jan 2011 *Steffen *
    Er ikke i tvivl om, når man ser billederne, at der er brugt en finger, for at skrabe rent ;o)

• #13   31. jan 2011 de må ihvertfald ikke røre bilen for at se din skive, eller sætte bøden i... så det er da bare at ringe ind til dem, og sige at den bøde er ugyldig, da de har pillet ved din bil... hvis de så ska værepå tværs derefter, og du har energi til det, kan du jo prøve at høre dem om de er interesseret i at ta den i retten, for de vil helt sikkert give dig medhold... Men det er næsten ikke 500 kr værd...

• #14   31. jan 2011 I bund og grund er det det samme som andre forseelser i henholdt til færdselsloven, og da det plejer at være ens egen skyld der, så er det det jo nok osse i dette tilfælde... Trælst, men egen skyld..

• #15   31. jan 2011 michael J
    Retten har strejfet mig, idet det højst sandsynligt vil falde til min fordel, og ergo skal de betale alle sagsomkostningerne, for sølle 510.-.

Omvendt, har jeg også haft tanken om, at give den lille historie videre til de offentlige medier, bare for at hænge dem ud ;o)

• #17   31. jan 2011 1. Nej, de må ikke røre din bil, eller skrabe sne/Is af ryden

2. P-vagter er ligesom alle andre mennesker, der arbejder for at kunne forsørge deres familie. De har en arbejdsgiver, der fortæller dem hvad de skal, hvis de vil beholde deres job. Så skal man brokke sig, så brok jer til arbejdsgiveren, fremfor p-vagten, der passer sit job.

3. Hvis i gik arbejdsløse og den eneste mulighed for at komme i arbejde og forsørge jeres familie, var et job som p-vagt, er jeg ret sikker på, at i nok også ville sige ja tak.

Husak det næste gang i sviner en, der bare gør sit arbejde. Og nej, jeg er ikke selv p-vagt. :0)

• #18   31. jan 2011 - I bund og grund er retningslinjerne sådan, at parkeringsvagterne slet ikke må røre køretøjet, og det betyder naturligvis også, at de ikke må fjerne sne fra forruden. Faktisk er det sådan, at vi også oplærer vagterne i, hvordan de skubber en afgift ind under viskeren uden at røre ved bilen, fortæller Pernille Søndergaard, områdechef for Center for Parkering i Københavns Kommune.

• #19   31. jan 2011 michael J Og vælger de retten og du taber jaså kan det hurtig blive betydeligt dyere som 510kr

• #20   31. jan 2011 Bluez - du skal huske på at de også kan give dig en bøde for ikke at have en synlig p-skive. Så jeg synes nu bare du bør betale afgiften.

Selvfølgelig er det ikke sjovt med en ekstraudgift men så man overholde de gældene regler.

• #21   31. jan 2011 CarbonWrap
    Du får mig langtfra, til at æde den selv, før jeg har haft den igennem hele "møllen".
    Ét er min skive ikke er synlig på tidspunktet.
    Men andet er, at den ER i forruden, hvor den skal være, at de ikke kan se denne pga nattens frost, det er der ikke noget at gøre ved, de må nemlig </b>IKKE<b> røre ved min rude, OVERHOVEDET.

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #22   31. jan 2011 1: du venter på bøden kommer inkl en rykker

2 du ringer og siger geburet er ulovligt og de bedes sende dig ny regning.

3 når du modtager den nye bøde, så ringer du og brokker dig over det med snevejret, så er der pænt stor chance for du ikke skal betale.

har div.link liggende med tidl. sager som p-vagt firmaerne har tabt.
    når du sidder og remser og love og regler op som de ikke selv kender, så begynder det at blive sjovt smiley

• #23   31. jan 2011 Det kan jo heller ikke passe at man skal rende ned flere gange om natten for at skrabe ruden... Så Pvagten kan se skiven.

Men det er noget værre noget med de P Afgifter.

• #24   31. jan 2011 Snoopy & Szkobel D
    DU må godt lige sende mig nogle af disse links til min indbakke, selvfølgelig dem der er tættest relateret til ovenævnte ;o)

• #25   31. jan 2011 Troede jeg havde læst mange underlige indlæg på bg.
    men dette er da i top 5.

Hvis du nu bare havde stillet din p-skive som du skulle så var det ikke sket.

så istedet for at prøve at give andre skylden for din fejltagelse.

Troede du ærligt talt at bare fordi det er vinter og der er sne/is på ruderne at man ikke kan få en P-Bøde?

Come on.

• #26   31. jan 2011 $une=SSJ= .
    Troede du ærlig talt, at en p-vagt er i sin gode ret, til at røre ved din bil, for at få tilfusket sig muligheden, for, at smide en p-afgift ??

Come on

• #27   31. jan 2011 Synes sgu også den her tråd er åndssvag. Selvfølgelig er det ikke i orden at de rører din bil, men for helved så stil dog den p-skive, det tager sgu da kun 10 sekunder.
    Og det med at p-vagter er nogle svin osv(ikke dig bluezcat) synes jeg da er et åndsvagt argument, ved godt der er enkelte tilfælge, men hovedsageligt er det JERES EGEN skyld i får en bøde. Tag nu at komme over den børnementalitet og tag noget ansvar.

• #28   31. jan 2011 - BluezCat-DK® *: Hehe, synes det er lidt komisk at du "truer" med at sende din sensationelle historie til medierne(!!!). Hvad vil du have de skal skrive?!

"P-Vagt skrabede is af en fremmed persons forrude, så han kunne se p-skiven hvor efter han gav ham en bøde!!" - Det vil da helt sikkert blive forsidemateriale.

Betal du nu bare den bøde i stedet for... Vi andre har sgu også prøve at få et par p-bøder før.

• #29   31. jan 2011 dennis S
    Synes bedre om overskriften <b>'P-vagter bryder egen regelsæt'</b>.

Det er ikek et spørgsmål om, hvorvidt jeg ikke har indstillet skiven, for mig er det en principsag. DE har et REGELEMENT hvori de skal rette dem efter, og når denne bliver brudt, for at opnår flere kroner i kassen, så bliver det for mit vedkommende, ikke uden, at de har bemærket min eksistens.

• #30   31. jan 2011 Kan da godt være det er en principsag, men du regner vel seriøst ikke med at P-vagterne står inde på kontoret og ved frost/snevejr tænker, EEEEEJJJ for satan det sner og frost på ruderne. Lad os gå hjem gutter..
    Kom nu lidt, hvad så hvis de havde en is spray med?
    Det med at de får flere kroner i kassen kan da kun være din og aldeles kun være DIN skyld.

Så lær at stille p-skiven, så undgår du det næste gang.

Kommentér på:
MMmmm!!..Er helt VILD med P-Vagter!

Annonce