{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Fugt i Diodeforlygter (FK) Altea {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Efter en tur hos city carwash - hvor de manuelt spuler bilen med en højtryksrenser, er det lykkedes manden at få spulet ind gennem kølerhjælm mv.. og få vand ind i lygten,,, er der nogen som aner hvordan jeg får den smule kondens (vand) ud igen!!!! Hilfe!!!

og NEJ bruger ALDRIG City-Carwash igen.... de er ALT for hårde ved lak etc med deres højtryksspuler,,, hele motorrummet sejlede også i vand.

Mvh
JOJO

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fugt i Diodeforlygter (FK) Altea
  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #1   31. jan 2011 Det er nok kritisk at det ligefrem er vand der direkte er trængt derind... Normal dug på indersiden af lygter kræver varme så det kan fordampe, men frygter lidt i tilfældet du har at det vil efterlade kalk pletter smiley
    Synes du skal tage snakken med dem fordi i mine øjne er det ødelagte lygter

• #2   31. jan 2011 sådan er det med sådan nogle billige kopi lygter, de er aldrig helt tætte ! ærgeligt !

• #3   31. jan 2011 Daniel - uddyb lige "billige kopi lygter".... Det er FK Tyskland og netop ikke en kopilygte,,, har orig, kvitt. og har købt dem direkte ab fabrik/tyskland. Tror ikke at ret mange biler kan tåle at blive højtryksspulet direkte op i motorrum

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #4   31. jan 2011 Det er jo noget fis at lukke ud Daniel! smiley

Altså ingen lygter er helt tætte... ellers ville jeg nødig stå med en sprunget pære smiley

Og nej FK er jo ikke noget dårligt noget.. Ligesom så meget andet så er der jo også kvaliteter indenfor dele til bilerne...

Jeg vil da sige at du skulle prøve at tage dine lygter af og lade dem ligge varmt med masser af luft gennemstrømning (føntører hvis du er lidt kreativ :P) og få dem tørret sådan. Skulle der danne sig hinner og kalk dannelser på indersiden så tager du din kvittering og går ned på stedet hvor du fik vasket bilen og tager den i kraven smiley

Kommentér på:
Fugt i Diodeforlygter (FK) Altea

Annonce