{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

en gut der ved noget om turbobiler??? {{forumTopicSubject}}

hey bg.
jeg har fundet ud a der faktisk er nogen her inde der har rigtig godt styr på de forskellige ting man spørg om :b super hehe..

når ehm jeg har denne her mazdmazda 323 4x4 turbo..
(skal lige siges jeg ikke har specielt godt styr på turbobiler)
men hvertfald, på den her turbo sidder der en slange som på en eller anden måde styre ladetrykket.. nu har jeg sat sån en regulator på så jeg kan justere trykket.. MEN styreboksen fucker op når den får mere tryk, det vil sige der sidder en eller anden føler eller et eller andet der fortæller styreboksen den laver for meget tryk, hva fann er det.. kan ikke se der går nogen slanger ind i boksen, der sidder en map-sensor men den er pillet fra, hva fann fortæller den det så? har tænkt lidt på noget banke-sensor måske men sys sku ikk jeg kan finde nogen.. der sidder en lille lampe der tænder når den begynder lade tryk, og når den lader for meget blinker den og hyler.. der står så i indstruktionsbogen at når den blinker er det fordi den køre med for lavt oktantal.. (derfor jeg var ude i noget bankesensor) men ja håber der er en der ved noget om det.. det er en 1,6 16v.. mvh. anders.. og forresten det hjælper ikke a gi den v-power og så skrue op..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en gut der ved noget om turbobiler???
Kommentér på:
en gut der ved noget om turbobiler???

Annonce