{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.248 visninger | Oprettet:

privat "finansering/afdragsordning" {{forumTopicSubject}}

hvad gør man i den situation? hvordan sikre man begge parter lige godt?
jeg står i den sitiation at jeg ikke kan låne, hverken pga pengemangel eller arbejdsløshed. har haft samme job i 5 år, meget lav udgift da mig og kæresten bor sammen osv. men stadig kan jeg ikke låne. kan heller ikk finansere da fitness dk har fået mig i rki..
jeg ville kunne undvære 4-5 til en bil hver måned, og modparten får selvfølgelig mere for sin bil.

men er der en speciel kontrakt man kan finde på nettet eller noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  privat "finansering/afdragsordning"
  • Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #1   6. feb 2011 Det fremstår ikke helt tydeligt i teksten, i mine øjne i hvert fald, så jeg stiller lige spørgsmålet;
    Søger du en kontrakt til at oprette en finansiering imellem 2 private parter?
    Det er vel bare at gå i gang med at google, hvis det er sagen.

Og så lige en side note - Nu kender jeg jo ikke til detaljerne, men hvis du har 4-5 jern der kan undværes om måneden, er det så ikke bare at få den lort bragt ud af verden med FitnessDK, og så få den byrde smidt af skulderen, så du har andre muligheder?

• #2   6. feb 2011 nu er det en sag jeg har kæmpet med den med i lang tid, da jeg på et tidspunkt bandt mig for 1 år, og da det år var gået ringede jeg og sagde jeg ikke skulle træne mere.
    sidste år kom der så brev fra rki om den sag, og skylder nu fitness dk (9.xxx kr) og aner ikke hvornår den sag den får en ende.

1. hvordan laver man en sikker afdrags ordning mellem 2 private.
    2. er der en kontrakt eller noget man kan finde på nettet til det.

• #3   6. feb 2011 nogen med erfaring inden for det?

• #4   6. feb 2011 tror det bliver svært rki er noget værre pis at havne i !!
    tvivler på nogen private vil lave en afdragsordning med en de ikke kender privet.. papir eller ej ;O)

• #5   6. feb 2011 nu er det sådan at nogen mennesker ikke tror det værste om en. og har hørt noget om at man kan få en advokat med ind i billedet for meget lidt..

• #6   6. feb 2011 jeg har ingen expertise ang det... men håber det vil lykkes for dig ,belastende hvis man er fanget pga andres fejl "Fitness dk"

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #7   6. feb 2011 Jeg kan ikke rådgive dig angående finansiering mellem to private, men jeg kan derimod rådgive dig med hensyn til din registrering hos RKI.

Hvis sagen stadig kører, og der ikke er afsagt dom i fogedretten, eller du efterfølgende har givet indsigelser mod dommen og sagen fortsætter, kan du kontakte Experian og bede dem fjerne din registrering. Du må ikke stå på listen, så længe en sag stadig kører.

• #8   6. feb 2011 jamen når den RKI så er væk, er problemet så at jeg skal søge om en ny opholdstilladelse, som tager et stykke tid. (født i danmark, dansk far) da man skal bruge nogen numre på den tilladelse. så alt i alt er det ikk bare lige til, og også derfor jeg spørger ind til erfaring på det område.

• #9   6. feb 2011 det blir nok svært at få et privat lån medmindre det er en rockertype der vil låne dig. og det er nok ikke noget jeg vil råde dig til.
    som privat står man meget dårligt stillet for at kunne indkræve penge man har lånt ud. der er et par firmaer der låner til rki registerede men deres renter er nok ca 35% åop
    så det bedste du kan gøre er enten at betale fitness.dk eller købe en billig bil og så spare op og vente de mdr det tager at få den bil du gerne vil ha.

• #10   6. feb 2011 Misforstår jeg noget her?
    Er man født i DK og har dansk far, så får man da også opholdstilladelse pr. automatik?
    Det da derfor landet har så svært ved og smide andre indvandrer ud som laver ballade, det jo netop fordi de er født her og har denne tilladelse.

Eller er jeg helt forklert på den?

• #11   6. feb 2011 Det er ikke det store problem at finansiere privat. Jeg har solgt rigtig mange biler med privat finansiering igennem tiden. Selvfølgelig er jeg blevet skuffet et par gange, og der er også flere gange hvor det har taget længere tid end først aftalt, at få alle pengene. Men i det store hele har det været rimeligt problemfrit.
    Forrige år købte jeg også selv en bil af en bruger herinde, på privat finansiering. Det var overhovedet ikke noget problem, og vi var begge meget tilfredse med handlen.
    Jeg har en kontraktskabelon liggende på min anden pc, som bare skal udfyldes. Men den pc er gået lidt i koks, skal gerne prøve om jeg kan få den ud, eller forfatte en y hvis det har interesse.

En privat forfattet kontrakt er, selvom den er skrevet på en serviet, i teorien lige så bindende som et juridisk dokument skrevet af en advokat. Men, en privat kontrakt vil jo altid være fuld af huller og fejl, som en profesionel ville kunne påpege ved en retssag. Men dokumentet tjener fint, til at bevise et krav og hvis man så samtidig(begge parter) er grundige med at udfærdige kvitteringer ved hver transaktion, er begge godt sikret.

• #12   6. feb 2011 hvilken pris klasse bil sankker vi om for kende et par stykker man kan tale med om det

• #13   6. feb 2011 jeg har dansk far, født her, og nej man har ikke automatisk opholdstilladelse. politi´et kom ud på mit arbejde 14 dage efter jeg fyldte 18, og gav mig en bøde for at arbejde uden. har så fået en, men skal søge en ny fordi de har lavet fejl og ikke sendt mig noget kort.

Kommentér på:
privat "finansering/afdragsordning"

Annonce