2.248 visninger
|
Oprettet:
23. jul 2006 Følger: 35 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 238 Svar: 2.545
privat "finansering/afdragsordning" {{forumTopicSubject}}
hvad gør man i den situation? hvordan sikre man begge parter lige godt?
jeg står i den sitiation at jeg ikke kan låne, hverken pga pengemangel eller arbejdsløshed. har haft samme job i 5 år, meget lav udgift da mig og kæresten bor sammen osv. men stadig kan jeg ikke låne. kan heller ikk finansere da fitness dk har fået mig i rki..
jeg ville kunne undvære 4-5 til en bil hver måned, og modparten får selvfølgelig mere for sin bil.
men er der en speciel kontrakt man kan finde på nettet eller noget?
Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
Søger du en kontrakt til at oprette en finansiering imellem 2 private parter?
Det er vel bare at gå i gang med at google, hvis det er sagen.
Og så lige en side note - Nu kender jeg jo ikke til detaljerne, men hvis du har 4-5 jern der kan undværes om måneden, er det så ikke bare at få den lort bragt ud af verden med FitnessDK, og så få den byrde smidt af skulderen, så du har andre muligheder?
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 238 Svar: 2.545
sidste år kom der så brev fra rki om den sag, og skylder nu fitness dk (9.xxx kr) og aner ikke hvornår den sag den får en ende.
1. hvordan laver man en sikker afdrags ordning mellem 2 private.
2. er der en kontrakt eller noget man kan finde på nettet til det.
jul 2006
sep 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 107 Svar: 1.998
tvivler på nogen private vil lave en afdragsordning med en de ikke kender privet.. papir eller ej ;O)
jul 2006
sep 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 107 Svar: 1.998
Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
Hvis sagen stadig kører, og der ikke er afsagt dom i fogedretten, eller du efterfølgende har givet indsigelser mod dommen og sagen fortsætter, kan du kontakte Experian og bede dem fjerne din registrering. Du må ikke stå på listen, så længe en sag stadig kører.
jul 2006
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 601
som privat står man meget dårligt stillet for at kunne indkræve penge man har lånt ud. der er et par firmaer der låner til rki registerede men deres renter er nok ca 35% åop
så det bedste du kan gøre er enten at betale fitness.dk eller købe en billig bil og så spare op og vente de mdr det tager at få den bil du gerne vil ha.
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 35 Biler: 6 Emner: 424 Svar: 2.261
Er man født i DK og har dansk far, så får man da også opholdstilladelse pr. automatik?
Det da derfor landet har så svært ved og smide andre indvandrer ud som laver ballade, det jo netop fordi de er født her og har denne tilladelse.
Eller er jeg helt forklert på den?
okt 2004
Følger: 61 Følgere: 63 Biler: 6 Emner: 86 Svar: 1.984
Forrige år købte jeg også selv en bil af en bruger herinde, på privat finansiering. Det var overhovedet ikke noget problem, og vi var begge meget tilfredse med handlen.
Jeg har en kontraktskabelon liggende på min anden pc, som bare skal udfyldes. Men den pc er gået lidt i koks, skal gerne prøve om jeg kan få den ud, eller forfatte en y hvis det har interesse.
En privat forfattet kontrakt er, selvom den er skrevet på en serviet, i teorien lige så bindende som et juridisk dokument skrevet af en advokat. Men, en privat kontrakt vil jo altid være fuld af huller og fejl, som en profesionel ville kunne påpege ved en retssag. Men dokumentet tjener fint, til at bevise et krav og hvis man så samtidig(begge parter) er grundige med at udfærdige kvitteringer ved hver transaktion, er begge godt sikret.
feb 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 4 Emner: 12 Svar: 220
jul 2006
privat "finansering/afdragsordning"