{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.823 visninger | Oprettet:

Reservedele til gammel bil ?? {{forumTopicSubject}}

hey BG

jeg tænkte lidt hvad er den nemmeste måde at få reservedele til en klassisk bil (Toyota MR2 AW11 1986)

er det bare at give stelnr til det nærmeste toyota værksted og se hvad de kan hjælpe med, eller skal man på jagt hos diverse huggere ?

nogen der har erfaringer og ideer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reservedele til gammel bil ??
  • #1   7. feb 2011 Brug firmaer som mekonomen, autobremsen og diverse hjemmesider. Klart det billigste

• #2   7. feb 2011 Ja, den er da hverken ældre eller mere sjælden end at de burde kunne skaffe dele alle steder, og mere klassisk er den jo da så heller ikke, den kan jo da aller højest lige være blevet 25år.

• #3   7. feb 2011 den går ind under klassisk bil forsikring så jo det er den jo officielt smiley men okay, det er mere karrosseri dele jeg mangler

• #4   7. feb 2011 det kan da ikke svare sig at bestille karosseri dele fra toyota, så hellere købe en MR2 i god stand, så meget koster de heller ikke.

der er ikke andet end at ringe/tage ud til huggere og høre hvad de har, husk at få afslag!

http://www.autodatalager.dk/
    der er mange flere, kan ikke huske hvad de hedder...

• #5   7. feb 2011 Mr 2eren var meget populær i England. Prøv at søg på de engelske sider. Eller hent evt en komplet reservedelsbil derover. Du kan også købe en skadet reservedelsbil hos et engelsk forskringsselskab da reglerne er noget mere læmpelige derover. Du skal bare aftage en HEL BIL og selv hente den.

• #9   7. feb 2011 jeg mangler også karrosseri dele til min aw11.Har prøvet f-t-z men de kunne ik hjælpe, så jeg ringer til toyota imorgen.

• #10   7. feb 2011 Det er ikke billigere at købe en reservebil på nogen punkter overhovedet :S, som sagt længere oppe det er de normale dele der er rustet på min som der stort set er rustet på alle de biler folk har stående som ikke bliver brugt...

england er det måske en mulighed at få delene hjem fra har bare ingen anelse om hvor jeg skal kigge udover ebay, :S

Mange tak Captain slow, smiley

men jeg har hverken plads eller råd til at hente endnu en mr2 hjem, plus jeg ville ikke vide hvad jeg skulle bruge så mange dele til smiley skal bruge omkring 10 dele, så ikke en hel bil

• #12   7. feb 2011 okay jeg kigger på det, mange tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Reservedele til gammel bil ??

Annonce