{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye dyser til 1,8t ?
  • #1   8. feb 2011 standert dysser kan sagtens køre med 250hk

• #2   8. feb 2011 jo men bilen har nu 215 hk deromkring. så skal der jo monteres dyser samt benzin pumpe for hæve effekten en smule. er det ik rigtig eller tager jeg fejl ?

• #3   8. feb 2011 hvilken bil? hvilken 1,8t er der snak om 150hk modellen?? hvordan har du fået de 215hk??

lidt info

• #4   8. feb 2011 det er en 150 hk model. bilen er chippet k04 forrør blow

• #5   8. feb 2011 hvis din bil er kørt ind med k04éren og 3"forrør får du ikke mere ud af den med mindre du mont frontmonteret intercooler udstødning & så ender du på max 240-250hk

den upgrade k04 kan ikke give mere end det

• #6   8. feb 2011 hos palms. jo forrøret givet en smule effekt på grund af turbo. samt jeg har speciel lavet manifold på så hele systemet passer. .. men så jeg får ik rigtig nogle hk ud af større dyser og benzin pumpe ?

• #7   8. feb 2011 k04 passer på dit orig manifold ,men du kan få et upgrade manifold men det er ikke det store det giver..

hvi du vil have noget mere power skal du mont komplet intercooler og komplet udstødnings system så du får noget mere luft ind og bedre kan komme af med udstødningsgassen...

derefter skal du have bilen mappet ind "chippet" så du får mest effekt ud af de nye dele.. og ladetrykket måske hæves en smule..

men nej til dit setup skal du ikke have andre dysser eller pumpe!!

• #8   8. feb 2011 okaay faair nok så blev jeg lidt klogere :D..

komplet intercooler. har du link til sådan en bandit ?

men du skal haa tak for hjælpen og din tid smiley

• #9   8. feb 2011 Er ikke 100% enig. Det er altid bedre at have dyser og benz. pumpe som er dimensioneret til opgaven fremfor noget som er presset til 99% af sin ydeevne, men tror også du ville få mere ud af at køle ladeluften

• #10   8. feb 2011 kig evt her min kammerats 1,8t med komplet setup

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4216

men jeg synes ikke det er pengene værd for de sidste 20 hk

• #11   8. feb 2011 Kristian - det jeg mener er at han får intet ud af at mont større dysser og pumpe til det kan køre med pt... men skal han have det sidste med skal han opgradere..

• #12   8. feb 2011 Håber ham du skal have kørt bilen ind ved, har mere forstand på det end
    M,
    Vil til en hver tid ofre lidt penge på dyser i første omgang og evt. større pumpe, før jeg begyndte at få frontmonteret ic på, for det første er det ikke nødvendigt og for det andet , er der ret store chancer for at du bliver kaldt til syn, når Jens betjent ser det...
    Med upgrade turbo + manifold , større dyser , standard ic, skal du være meget uheldig, for at de opdager noget...og std.ic er fin til max 250hk
    Har efterhånden leget med de motorer i nogle år og lavet dem lige fra 240hk til + 550hk-----
    En tommelfinger regel til dyse-størelse ved tuninger op til 350-400hk er
    dyse-seørelse x antal dyser - delt med 5
    Feks. 4 dyser a.250ml = 1000 delt med 5 = 200HK
    Så skulle du være på den sikre side......

• #13   8. feb 2011 Havde ikke set dit indæg Kristian, men er fulstændig enig......

• #14   8. feb 2011 men dannie vil det give mig ekstra hk hvis jeg smækker dyse og pumpe på. så chipper den efter. fordi som du siger vil ik blive kaldt til syn er jeg allerede en gang på grund af xxenon. bøsserøve

Kommentér på:
Nye dyser til 1,8t ?

Annonce