562 visninger
|
Oprettet:
Nye dyser til 1,8t ? {{forumTopicSubject}}
dav folks skal haa nogle nye dyser. der nogle med lav ohms og høj ohms. hvad fanden skal jeg vælge ??.
og hvor mange ml skal dyserne være på ??.
bilen skal ik over de cirka 250 hk lige meget hvad .. så hvad gør jeg nogle der kan hjælpe
sep 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 107 Svar: 1.998
mar 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 67 Svar: 168
sep 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 107 Svar: 1.998
lidt info
mar 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 67 Svar: 168
sep 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 107 Svar: 1.998
den upgrade k04 kan ikke give mere end det
mar 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 67 Svar: 168
sep 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 107 Svar: 1.998
hvi du vil have noget mere power skal du mont komplet intercooler og komplet udstødnings system så du får noget mere luft ind og bedre kan komme af med udstødningsgassen...
derefter skal du have bilen mappet ind "chippet" så du får mest effekt ud af de nye dele.. og ladetrykket måske hæves en smule..
men nej til dit setup skal du ikke have andre dysser eller pumpe!!
mar 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 67 Svar: 168
komplet intercooler. har du link til sådan en bandit ?
men du skal haa tak for hjælpen og din tid
sep 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 1.591
sep 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 107 Svar: 1.998
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4216
men jeg synes ikke det er pengene værd for de sidste 20 hk
sep 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 107 Svar: 1.998
sep 2004
Følger: 60 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 1.603
M,
Vil til en hver tid ofre lidt penge på dyser i første omgang og evt. større pumpe, før jeg begyndte at få frontmonteret ic på, for det første er det ikke nødvendigt og for det andet , er der ret store chancer for at du bliver kaldt til syn, når Jens betjent ser det...
Med upgrade turbo + manifold , større dyser , standard ic, skal du være meget uheldig, for at de opdager noget...og std.ic er fin til max 250hk
Har efterhånden leget med de motorer i nogle år og lavet dem lige fra 240hk til + 550hk-----
En tommelfinger regel til dyse-størelse ved tuninger op til 350-400hk er
dyse-seørelse x antal dyser - delt med 5
Feks. 4 dyser a.250ml = 1000 delt med 5 = 200HK
Så skulle du være på den sikre side......
sep 2004
Følger: 60 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 1.603
mar 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 67 Svar: 168
Nye dyser til 1,8t ?