{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seat altea spørgsmål.
  • #1   8. feb 2011 tdi 140 hk og tdi 170hk kan have problemer med topstykket. Gå efter en som ikke har været chippet

• #2   8. feb 2011 så skal du have min den er passet som et lille barn men skal på su til sommer så har ikke råd til den desværre. Men kan kun sige gode ting om altea 170hk så vis der er nået du vil vide er du velkommen til at skrive..

• #3   8. feb 2011 de gamle... du skal have fra 07 og frem... de gamle er 16v, de holder ikke.. dem fra 07og frem er 8v.

• #4   8. feb 2011 Christian
    Alle kan have problemer med topstykket, der er ikke nogen der kan vide sig sikker på om hvilke modeller der har hvilke skavanker.

Du skal ikke tro på alt hvad du hører, der vil altid være nogen der siger turbo, topstykke og svinghjul på de motore er svage men min holdning er at folk ikke ved hvordan man skal køre en dieselmotor og derfor går de til.

Min har ikke slået en forkert skid i det år jeg har haft den og har kun spekuleret i service og bremser:).

Kommentér på:
Seat altea spørgsmål.

Annonce