5.332 visninger
|
Oprettet:
Skal købe noget over blocket.se? {{forumTopicSubject}}
Nogen som ved hvordan jeg kan købe noget over blocket.se?
jeg står og skal købe noget af en sælger derinde, men der er ikke rigtig nogen mulighed for at bruge betaling igennem deres side, men jeg tør ikke overføre penge til hans bank konto, da jeg ikke ved med sikkerhed om jeg modtager pakken, og det samme fra hans side..
ved han jo ikke om jeg indsætter penge hvis han sender pakken? :S
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.748
her i julen skulle jeg selv købe noget til min bil (var i sverige da mine forældre bor derovre)... kontaktede så sælger.. vi fik snakket lidt over mail og jeg skulle så kikke forbi og hente tingene... men jeg fik aldrig adressen, og ku bagefter ikke få kontakt med sælger.. så er ret sikker på han var ude på at snyde..
apr 2010
Følger: 9 Følgere: 16 Biler: 2 Svar: 486
D.
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 6 Emner: 21 Svar: 368
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 149 Svar: 623
har aldrig gjort det før sådan, så gider ikke risikere noget hehe..
jeg har paypal konto ja..
men hvordan skulle det forgå hvis det var?
han opretter annoncen på ebay og jeg betaler der med paypal?
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 149 Svar: 623
han siger han lige vil snakked med det svenske postkontor igen.
for han siger det ser ud som om at de godt kan sende per efterkrav dernede fra og til danmark..
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 37
Snakkede fint med gutten både pr mail, tlf osv.. Og han kunne både sende, og den kunne afhentes.. Vi valgte så at køre ned efter den, og fra vi skrev vi kørte om mprgenen en lørdag, og skulle være ved ham omkring middag, sluttede kontakten, og endte op ved en tom adresse alt for langt nede i tyskland.. Godt vi kørte efter lortet
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 37
Havde problemer med forsendelsen der tog 5dage længere end de først havde fortalt, og i disse dage var cyklen ikke til at registrere nogle steder, syg det var neder!! Så både jeg og sælger hang i røret til busgods snart flere gange dagligt.
Så der er stadig ærlige mennesker tilbage i Sverige også. =)
Har tilgengæld betalt en gut herfra 1500,- for en radio for en uge siden, og er den dukket op? Skulle dog trods alt kun sendes herhjemme fra.
Kan kun håbe den dukker op i dag
Kong gulerod. Den har jeg prøvet i tyskland med en læderkabine fra ebay.de
Snakkede fint med gutten både pr mail, tlf osv.. Og han kunne både sende, og den kunne afhentes.. Vi valgte så at køre ned efter den, og fra vi skrev vi kørte om mprgenen en lørdag, og skulle være ved ham omkring middag, sluttede kontakten, og endte op ved en tom adresse alt for langt nede i tyskland.. Godt vi kørte efter lortet og ikke andet smart.
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.748
Skal købe noget over blocket.se?