{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.760 visninger | Oprettet:

Stenslag/revne i forrude regler? {{forumTopicSubject}}

Hej BG. er tvivl om det er lovligt og i heletaget smart at køre med en flænge i forruden. den er omkring 30 cm men den vandre stille og roligt når man kører over 110 km/t. og hvilket værksted i stor københavn vil i anbefale?

Har kun ansvars forsikring på, så forsikringen dækker intet..
På forhånd tak!.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stenslag/revne i forrude regler?
  • #1   9. feb 2011 jeg betalte 2400 for at få ny forrude i.. han var en eller anden kørende mand som klarede det på en times tid... værksteder er langt dyrer... rudefix mener jeg han hedder ham jeg brugte...

• #2   9. feb 2011 nu er min bil en hyundai accent smiley

• #3   9. feb 2011 den skifter carglass eller rudefix også...

spørger du til lovligheden, så er det lovligt for policen men ikke til syn. Derfor skal en revnet rude skiftes.

rent forsvarligt er det ikke specielt fedt med en revnet rude men hvis den ikke belastes unødigt kan du sagtens køre med det lidt tid....men jeg ville afgjort få det skiftet..

/A

• #4   9. feb 2011 tak for input, har spurt om en pris hos carglass så håber at det ikke bliver mere end 5 k.

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #5   9. feb 2011 Selvfølgelig bliver det ikke til mere end 5k, er du gal mand smiley
    Du ligger vel i omegnen 2500, +/- 400kr

• #6   9. feb 2011 Hvis du siger revnen blir større ligeså snart du rammer motorvejen, så ved jeg da godt hvad jeg gjorde! Skulle ikke sidde og holde i rattet med en forrude i fjæset. Kan godt se det er ærgelige penge at smide efter en accent, men hellere det, end der sker noget med dig selv.

• #7   9. feb 2011 Tommy B: det er bekræftiget, fik et tilbud på 2200 kr. inkl montering smiley

Thomas S: ja, du har ret det er ærgelige penge. men bilen kører jo fint nok, så jeg vil gerne ofre de penge på den smiley

Kommentér på:
Stenslag/revne i forrude regler?

Annonce