{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.883 visninger | Oprettet:

Køb af polo 6r 1.2 TSI kan den pruttes {{forumTopicSubject}}

Hejsa, mit spørgsmål går i alt sin enkelthed ud på hvor meget jeg ville kunne forvente at prutte på følgende bil, med tilsvarende udstyr:

Poloen er highline 1.2 TSI med 105 hestekrafter, DSG, van. Pris: 169.558(3 dør) 173.828 (5 dør)

Extraudstyr:

Multifunktionslæderrat. 1285kr.
Tågelygter drejelys 361 kr.
Kørelys via tågelygter 536 kr.
Dk pakke 5357 kr.
Tyverrialarm 2375 kr.
Leveringsomkostninger: 3680 kr.

Pris ialt: 187.422. som 5. dørs.

Ved ikke lige om der er andet der mangler smiley

Hvad ville der kunne forventes at give i afslag? Er interesseret i folk der har en ide, ikke folk der ikke mener det er muligt, for det er det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af polo 6r 1.2 TSI kan den pruttes
  • #1   9. feb 2011 Jeg ved godt at det ikke er det det handler om, men hvis du vil spare kan du vel ligeså godt starte med at vælge den 3 dørs, da det jo alligevel er en van. Og så har jeg også fået forståelsen af at prisen er forholdsvis svær at prutte om, men det er de medfølgende service hvor du virkelig kan hente noget!

• #2   9. feb 2011 Jeg tripper stadig mellem 5 og 3 dørs, jeg skal have bilen uanset prisen.

så de tusinders forskel på 3 og 5 dørs er ligegyldigt smiley

• #3   9. feb 2011 Det er generelt sværere at prutte om prisen på en gulpladebil - alt andet lige!

Når en forhandler giver en rabat på X kr., betaler staten jo 2/3 af rabatten, hvis den er på hvide plader.

• #4   9. feb 2011 Hej Anders,

Godt at se du har besluttet dig!

Selvfølgelig kan man prutte om prisen - når en forhandler sætter en pris, tager jeg det sgu altid som et forhandlingsgrundlag.

Men som det er nævnt før, skal du ikke regne med besparelser som er tilnærmelsesvist lige så store som på en hvidplade.

Jeg fik min bil til 165.000, dvs at jeg mener jeg sparede omkring 12-15.000. Jeg kan ikke præcist huske det.

• #5   9. feb 2011 Hej Anders og jer andre, prisen jeg skal ha pruttet er rent luksus, alt besparelse er bedre end ingen smiley

Jeg glæder mig meget til at få den, dog skal jeg lige ha styr på forsikringen inden, desværre smiley

• #6   9. feb 2011 Jeg glæder mig også, meget smiley desværre skal jeg vente ind til ikke nu på mandag, men næste mandag igen, inden jeg hør noget med forsikring, men så kan jeg også forsikre den for 5000 årligt, uden anciennitet!!

Kommentér på:
Køb af polo 6r 1.2 TSI kan den pruttes

Annonce