{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.526 visninger | Oprettet:

David A
David A
Tilmeldt:
10. feb 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Køb af MB W211 E220 CDi {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg ønsker at købe en MB W211 E220 CDi inden for et budget omkring DKK 150.000.

Umiddelbart er valget falget på noget ala denne:

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mercedes/e220/22-cdi-elegance-aut/556368

Det ser ikke ud til, den har kørt taxa, men i stedet pendlet i Nordjylland.

Hvad mener folk om denne?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af MB W211 E220 CDi
  • #1   10. feb 2011 Det er billigt 155.000 kr.
    - og jo den har nok kørt taxa, se bilen der holder bagved.
    ved ikke hvordan de er når det er 2002 år, da det er der de skifter model.


  • #2   10. feb 2011 læste ikke teksten, men det nok en privat.

  • #3   11. feb 2011 syntes den ser fin ud med læder og det hele men tror den har kørt taxa fordi sæderne ser så fine ud = sædeovertræk. Men taxaerne bliver også vedligeholdt og kører nogle gange på service kontrakt.

    ps jeg har også skrevet til dig på bilbasens forum smiley



  • David A
    David A Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #4   11. feb 2011 Hej Povl og Tomas,

    Tak for responsen. Hvor vigtigt er det, at servicebogen er komplet udfyldt? Hvor meget vil I opgøre værdien af dette?

    I dette tilfælde er den kun delvist udfyldt...


  • #5   11. feb 2011 Man kan sige at der er jo også andre der kan skrue i bil end mercedes mekanikere, problemet er bare at mange ikke aner hva der skal tjekkes ved hver service. Så man kan være rigtig uheldig og komme til og skal bruge mange penge for og få den tip top.
    Det kan sagtens være ting som du ikke mærker til på en prøvetur. Rumler den lige lidt mens i sidder og snakker og ikke ligger mærke til det skal du ha nyt kardan eller værre endnu nyt bagtøj.
    Er dyserne færdige 10.000 kr gearkassen 25.000 kr skal forkæden skiftes 8.000 kr osv osv.
    En god måde og tjekke gearkassen er ved og køre 70 km/t evt. brug fartpilot og lig så mærke til om den hopper i omdrejninger. Gør den det kan det være en converter 12.000 kr eller er du heldig trænger den bare til nyt olie.
    Jeg har været igennem det men er tilfreds med det da jeg fik bilen til en rigtig god pris


  • David A
    David A Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #6   11. feb 2011 Cool, hvilken købte du og til hvilken pris??

  • #8   11. feb 2011 Servicebogen er ret vigtig når den har kørt så meget, så ved man hvad de har skiftet osv. Men mercedes køre sådan et nyt program med at du kan tag deroppe og få det tjekket, altså hvad der er blevet lavet af service.

  • #9   11. feb 2011 Jo men hvem gider blive ved med og køre til mercedes hvor de tager 1000 kr i timen på et eller andet tidspunkt skal det jo stoppe ... altså man gider da ikke betale 1000 kr i timen på en bil til 150.000.

  • #10   11. feb 2011 De tager da ikke 1000 i timen ?. Har selv en mercedes w211.

  • #11   11. feb 2011 det gør de da ... jeg bruger mercedes i randers og der står på tavlen 825 kr inkl moms men det ved vi jo godt hva betyder hvis man ikke står og overvåger dem konstant

  • David A
    David A Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #12   12. feb 2011 Hej Tomas,

    Det er godt nok en flot bil, du har dig. Hvorfor er den sat til salg?

    Jeg må lige overveje, hvornår jeg skal have den Mercer. Prøver at lede efter den rette, men budgettet er jo relativ begrænset...


  • #13   12. feb 2011 Jeg er da også ked af at jeg skal af med den, men jeg kører sgu ikke nok til at jeg vil ha sådan en dyr bil holdende. Men for satan den kører godt.

Kommentér på:
Køb af MB W211 E220 CDi

Annonce