{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.833 visninger | Oprettet:

møjfald over bildillen/bilxperten {{forumTopicSubject}}

Må jeg lige komme til her fra morgenstånden af??????

jeg kan satme godt forstå de lukker på stribe de små butikker Bildillen-Bilxperten-Supercar jeg syntes det er den værste kundeservic man kan få for penge de levere, de ved indet om alt det crap de sælger. de overholder ikke aftaler, de er total augante deres ansatte og kommer med masser af dårlige undskyldninger, det er simpel hen sidste gang jeg køber noget sådan et sted igen, så heller støtte alle de små internet der popper op på nettet, der kan man læse sig frem til info ååååårårårårårårrrrrrrr sorry jeg koger bare helt over når jeg laver handler med folk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  møjfald over bildillen/bilxperten
  • #1   29. dec 2005 Jeg vil så sige jeg kun har haft gode erfaringer med den i Hillerød... Der er altså god service

• #2   29. dec 2005 jeg vil give dig fuldstændig ret ...de aner ikke en skid om det de sælger .....

• #3   29. dec 2005 inden for nogen bil mærker er de på helt bar bund

• #5   29. dec 2005 Dem i Fredericia er nu meget flinke. Og de har altså styr på tingene.

• #6   29. dec 2005 DET kan da ikke passe...Jasen W reklamerer jo for dem ?!?!? hahahahaha......sorry.... smiley

• #7   29. dec 2005 Jason...

• #8   29. dec 2005 har en kammerat der var i chicago og gik ind i en stylings butik for at se om han kunne købe noget til hans civic ...de var ligeså useriøse og ringe derovre som de er herhjemme

• #9   29. dec 2005 Giver Michael F helt ret.....

Har handlet der for sidste gang... Snot butikker...

Handler kun hos www.krogmc.dk Seriøs butik og kanon service!

• #10   29. dec 2005 Jørgen P

Ja det er jo Franchise (ca. stavet) så butikkerne blir styret hver for sig, så kan være rimelig stor forskel på de forskelige butikker.

• #11   29. dec 2005 det er ikke første gang jeg føler dette. men idag var det supercar i køge også kendt som bildillen

• #13   29. dec 2005 og så er deres udvalg af vare også pisse ringe....man kan ikke købe nogle rigtig fede ting ..IMO...

• #15   29. dec 2005 bildillen der lå i Aalborg var pisse god ....de prøvede at bestille vare hjem om så den kom fra en skov i congo...
    men så købte BILikkeXSPERTEN .....bildillen øv

• #16   29. dec 2005 Redline er vel de samme der har butikken stadig, abre andet navn så tvivler på der er forskel.

BilXperten i Viborg er ganske fin imo. nogle gange har der været lige lang nok ventetid, men de har bestilt vare hjem fra div. weird steder og undersøgt et par ting. (Fået M3-spejle incl. adapter til min sierra, og nogle dele til Proben)

• #17   29. dec 2005 peter d ...nej for den er lukket

• #18   29. dec 2005 hehe okay

• #19   29. dec 2005 jeg savner en butik herhjemme med folk der ved en masse om biler og tilbehør ....hvis jeg går ind i en butik og siger jeg skal bruge en ROTA fælg og det skal være den model....så siger sælgeren jamen det ordner jeg hurtigst muligt så du kan få dem sat på ....hvis man gør det nu vil de bare stå og se dumme ud og sige øøøøøhhhh vi har oxygen........NEEEEEEJJ IKKE DEM ....DØD VED KØLLE

• #21   29. dec 2005 man behøves da ikke være super styler for at vide lidt om biler og tilbehør.....:-)

• #23   29. dec 2005 ingen regler uden undtagelser smiley

• #24   29. dec 2005 dem i frede fatter ikke en meter, jeg købte mine angel eyes der over og det to 3mdr for at få dem fra en anden bildille, jeg tager ikke der over igen.... og så var de pisse dyre

• #25   29. dec 2005 martin din butik hed noget andet i gamle dage, der handlet jeg tit, han var et rovedhoved men kunne sit kram, butikken lukket men jeg kan se den er oppe og køre igen som supercar. det er rigtigt der er forskel på butikkerne men en køde gør bare at det går ud over alle de andre. elgiganten på amager ved indet om pc hvor elgiganten i taastrup har en giga pc feak ansat, sådan er det at være en del af en kæde når man bliver hængt ud, alle skal have lov til at have en dårlig dag.

• #26   29. dec 2005 Har tidligere postet min utilfredshed med Bilxperten i Viborg! Kort sagt ødelagde de min bil, og havde extrem ventetid + jeg ikke kunne få de dæk på jeg havde bestilt. + jeg måtte køre rundt på 15 tommer baghjul og 17 tommer forhjul. + 800km kørsel for at få lortet lavet. Amatører!
    Aaaaaah det lettede...

• #27   29. dec 2005 bildillen fra viby, skulle have haft ringet til mig i sommers, men det er endnu ikke sket, så ja. dårlig service.

• #28   29. dec 2005 bildillen i odense.... du siger tingene kommer om 2 uger og så går der 2 måneder.... og da spoilen endelig kom, var det den forkerte de havde bestilt hjem !
    + alle andre ting jeg havde bestilt var forsinket
    jeg handler ikk hos bildillen mere...
    jeg prøved derefter www.cm-carparts.dk det tog dem 2-3 dage .. ja.... at levere spoilen....

• #29   29. dec 2005 Christian det er en pige i odense ikke

• #30   29. dec 2005 bilxperten i Køge og på falkoner alle er de enester i den kæde jeg høre godt om...... så der vil jeg give dig ret brian

• #31   29. dec 2005 den på københavnsvej har bygget et godt ry op på 1 år det er den der er god snak om den oppe i byén hedder supercar men på dgs hedder den bildillen

• #32   29. dec 2005 Bilxperten i Valby er en skod butik. Købte mine Milli Magilli 17" til Alfaen der, der var ikke de store problemer med at få leveret dæk og fælge også en rimelig pris. MEN...... Efterfølgende sådan ca. 2000 km var begge dæk møg skæve bag på (hæl og tå) Jeg henvendte mig så til mit Alfa værksted da jeg formodet at bilen ikke var udmålt korekt, efter som den var blevet sænket før jeg fik mine nye alu fælge på. Der efter blev den på ny udmålt hos en uafhængi expert og på mit aut. Alfa værksted med det samme resultat... At bilen var het iorden... (fik dukomentation på det og overværede selv udmålingerne)

Her efter ringede jeg til butikschefen (som også solgte mig dæk og fælge) i Valby og fik besked på at det var bilens fejl selv om jeg gjordte opmærksom på at bilen var kontroleret. Men... han blev ved med alle mulige forklaringer og div. problemer med Alfa Romeoer. Jeg insisterede på at han skulle se på dækkene hvilket han indvilliget i, for så at fortælle mig da jeg kom der ind at jeg skulle have medbragt alle 4 dæk og ikke kun de 2 der var defekte. Hans påstande om at det var bilens skyld var mange. Herefter tog jeg kontakt til div værksteder og Fiat DK som er impotør, her var man uforstående over for en del af påstandene og andre , havde som de sagdte med dækkene at gøre. De anbefalede mig at tage kontakt til dæk impotøren samt et uafhængit dæk kontrol indstands i Brøndby. Jeg oplyste så numret på dækket over for importøren som her efter fra sagdte sig garentien da det var et parrellel impoteret dæk.

Med min nye viden henvendte jeg mig igen i butikken i Valby, herefter var det umuligt at komme i kontakt med butikschefen, det lykkedes dog at få afleverede dækkene hos butikken så de kunne komme til dæk kontrolanten, jeg ringede herefter ca 2-4 gange om ugen for at rykke for et svar, det er her senere i dag var beskeden hver gang. til sidst fik jeg afvide at de var kontrolleret og at de intet fejlede, MEN klog af skade kontaktede jeg Goodyear og fik numret til stedet hvor de angiveligt var kontroleret, her kendete de intet til mine dæk??? Så kan det nok være at jeg kørte til Valby og skældte ud... Og lovede alværdens ulykker skulle komme ned over ham og hans Lorte butik.

Her efter begyndte der så at ske noget 3 1/2 månede efter fik jeg besked på at dækkene var defekte fra produktionen??? Hmmmmm. Så fik jeg to nye dæk.

Men det var sku ikke Bilexpertens i Valbys fortjeneste, her mødte jeg kun den ene løgn historie efter den anden, samt et forsøg på at ignorere mig.

Lang historie, men konklutionen er at man ikke skal tage forklaringer for gode vare, og at det kan svare sig at lave lidt ben arbejde selv (og så noterede jeg alle de forklaringer med dato og tid han kom med, det fejede nok benene væk under ham)

Godt Nytår.
    Morten

• #33   29. dec 2005 Holda kæft et langt indlæg, jeg fik laved der :o)

• #34   29. dec 2005 bildillen i slagelse har da en af de værste ekspidenter...
    jeg ville høre om jeg kunne få en løs mellemtone til at placere i hattehylden... idioten går så og kigger lidt på hvad de har og efter ca 5.min kommer han tilbage og spørger hvad en mellemtone er???? da jeg så får forklaret ham det spørger jeg om de så ikke har et billigt komp.sæt.. og der sker sgu det samme en gang til??? til sidst tager han et sæt pioneer 3 vejs coax sæt og siger at det er noget af det bedste man kan få???
    KÆFT hvor jeg skrald grinede på vej ud af butikken

• #35   29. dec 2005 nu arbejder jeg selv i den bilxperten i køge, og jeg vil altså ikke sige at vi gør som du siger og bar står forvirret og glor hvis du spørg om et eller andet, folk ka komme til os og sige jeg har set det og det i udlandet det vil jeg godt ha, jamen så hiver vi det bar hjem intet problem har jeg gjort flere gange før med kunder vi prøver NETOP og skille os ud fra alle de andre som forhandler det sædvanlige du ka købe hos alle og enhver vi importere selv det meste og kan derfor også stå inde for leveringstiden da det ikke er nogen mellemled, og også lave endnu bedre priser, så måske du skulle prøve os næste gang

• #36   29. dec 2005 og forresten ham på torvet det den gamle nisse han fatter ik en skid om biler, prøv hos nogen som rent faktisk GÅR OP i det at style biler:)

• #37   29. dec 2005 vi har forresten vores EGEN hjemmeside med lidt af de ting vi forhandler.. www.bilxperten-koge.dk så ka i se et lille udvalg af hvad vi forhandler

Kommentér på:
møjfald over bildillen/bilxperten

Annonce