{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Advarsel mod dækimporten-autohifi {{forumTopicSubject}}

Jeg vil hermed advare folk på at købe der hos dækimporten i horsens., jeg har købt 1 forstærker af ham, og han lovet mig og min kammerat at vi bare kunne komme tilbage med den, og få pengene retur, hvis den var i orignal æske, som den stadig er den dag idag.. jeg har 1 forstærker til 2500 til at ligge under min seng til at samle støv, og ikke bliver brugt til 1 skid. min far prøvet også at ringe ned til ham, og der sagde han vi bare kunne komme ned med den, men vi blev igen afvist efter 1 times vente tid. den blev købt d 08-10 2005. og jeg var dernede ca 3 dage efter og prøve at få pengene tilbage. århus retshjælp har skrevet til ham. og de siger han SKAL betale tilbage, men så lader han være med at svare.. nu flyver det videre til forbruger klagenævnet og hvis han ikke svare på dem, bliver det min advokat Jan qvist der skriver til ham, og lader det gå rettens vej.. sagen slutter først nå jeg har mine penge, og at han har hans forstærker tilbage..
vil blot advare folk om at købe hos ham, da han ikke holder hvad han lover..
personen vi taler om hedder martin.
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=35493

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advarsel mod dækimporten-autohifi
  • #1   29. dec 2005 min nabo havde også problemer med ham, ang nogen alu fælge.

• #2   29. dec 2005 drystin du er velkommen til at spørge ham. han gider ikke kommenter det.
    jeg vil dog bare advare folk mod det.

• #3   29. dec 2005 der er altid 2 side af samme sag men det er da surt at høre. det er ikke god kundeservic hvis det er rigtigt, det er elleres lang tid siden du købte den og til du brokker dig.

• #4   29. dec 2005 har ellers tit overvejet at kører ned og se om ik han har noget spændende....men det kommer da til at vente til vi ser hvor det her fører hen...

• #5   29. dec 2005 friis. tja. jeg havde håbet at århus retshjælp vil løse sagen, og det kunne gå stille og roligt. men det tyder det ikke på mere. og vil derfor advare folk fra at købe der.

Anders der ikke det store dernede, kun fælge. dog er der nogen nice fælge smiley men ellers intet..

• #7   29. dec 2005 Kasper.. nope. jeg ringet derned, og han sagde han havde den på lager. så jeg skydte mig afsted og tog ned og hentede 1 i butikken.

• #8   29. dec 2005 Ok du tvinger mig til at skrive her igen

Der er ingen tvivl. Vi to er uenige. Det ligger helt fast.

Du har valgt at køre sagen via advokat. Derfor kan og vil jeg ikke gå ind i en dialog på dette forum. Da det nu er advokaterne der tager sig af sagen det gavner heller ikke dig at blive ved at chikanere mig på bilgalleriet.
    Det bliver mellem vores advokater problemet bliver løst og ikke ved at skrive konstant på mine bil profiler.

Situationen går bare mere i hårdknude.
    Husk nu også på retninglinierne for brug af dette forum.

mvh
    Martin
    Dækimporten

• #10   29. dec 2005 Martin, hvorfor svare du så ikke på århus retshjælp??? hvem vil du så svare på? forbruge klagenævnet? eller min advokat? du gider jo ikke svare på nogen. jeg chikanere dig ikke, jeg advare bare andre.

• #11   29. dec 2005 Næææ

Martin forstår du ik hvorfor han er sur ?? 2500 er sq da mange penge.. måske ik for dig men for almindelige mennesker er det sq....

Hvorfor ikke drive en butik uden et navn som kreidler biks ?

• #12   29. dec 2005 Kasper vold hjælper intet. vil gerne bare løse dette.
    julemanden. købte den ikke for sjov. men jeg skal til at skifte radio'en ud for at kunne tilslutte. og vil gerne beholde min normale inbygget radio. han vil tilslut den på 1måde, som alle andre advare imod. da det ingen gavn har.

• #13   29. dec 2005 Kasper J
    Det er ikke et krav nej. Det er en service som forhandleren KAN yde

Drystin
    Det var ikke utroværdigt, men professionelt svaret. Det er jo klart at det ikke vil fungere at sidde ene mand og skulle forsvare sig mod en flok unge, som begynder at svine ham ud fra én mands udsagn

• #14   29. dec 2005 Jamen så ved vi jo hvor vi IKKE skal handle. Forudsat at den historie John F fortæller er sand.

Dog forstår jeg ikke hvorfor du skynder dig ned for at hente en forstærker for derefter at levere den tilbage.

Er det det man kalder impuls køb? smiley

• #15   29. dec 2005 14 dages retur ret står der vidst nok i købe loven så kan det da være ligemeget om den er købt han skal ikke stå med nogen forklaring hvis den bare er i orginal stand...

• #16   29. dec 2005 jummy. tja. det var op til 1 weekenden, så havde jeg jo den at sætte i 1 weekend. men den måde han forslår, advare alle andre imod. så fejlkøb.

• #17   29. dec 2005 Yep 14 dages retur ret og 2 års reklamation.

• #18   29. dec 2005 så kan det da være ligemeget om den er købt

arg glem lige den der.. :S

• #19   29. dec 2005 i behøver ikke tage stilling til sagen. jeg vil bare ADVARE jer mod at købe hos ham... efter hvad jeg har oplevet.

• #20   29. dec 2005 Aha nu forstår jeg.

Dog er jeg glad for at folk lægger deres erfaringer ud med firmaer og andre folk. Det fungere f.eks 110% inde på et hardball forum som jeg også skriver på.

• #21   29. dec 2005 ingen virksomhedder ville tag en tur med advokat for 2500 kroner hvis de ikke var sikke på at vinde. det er langt dyre i omkostninger, og det er jo taberen der betaler omkostninger af sags anlægget. John jeg er bange for at du kommer til og brande nallerne her. sorry

• #22   29. dec 2005 drystin, min advokat har ikke skrevet til ham. men det er århus retshjælp han ikke svare, selvom de har sendt rykkere.

• #23   29. dec 2005 hvis manden måske ikke have tjekket, om den kunne bruges med den fødte cd-spiller.

så vidt jeg ved har man vel 14 dages fuld retur ret hvis embalagen ikke er brudt ?

• #24   29. dec 2005 jeg hænger ham ikke ud. jeg advare folk mod ham.

• #25   29. dec 2005 Nogen gange bliver man bare røvrendt.

ISÆR når man køre Suzuki Swift! smiley Det Gaaaaaaaaaaaaaaazzz.....!

• #27   29. dec 2005 mange butikker i landet har ja de 14 retursret. det betyder ikke penge igen, køber du eksl i mange tøj butikker kan man vælge og få et tilgodebevis eller vælge noget andet. det er fuldt ud lovligt

• #28   29. dec 2005 Tror sq ik det går ud over ham selv

Han kommer tilbage 3dage efter han har købt den og siger han gerne vil have pengne tilbage... og da der er 14 dages retur ret på varen hvis den er i orginal tilstand så skulle der da ikke være nogle problemer!!.?

Har selv arbejdet i butikker og ved kun med den erfaring derfra..

• #29   29. dec 2005 jeg advare folk mod ham. for at andre skal slippe for hvad jeg oplever.

• #30   29. dec 2005 Men retten er vel ikke noget nyt for ham ! ! ?

• #31   29. dec 2005 der står på autuhifi at der er 14 dages retur ret.. og det er der jeg har købt den. og autohifi hører sammen med dækimporten.

• #32   29. dec 2005 det er gemmen forretning. jeg har kvatting og alt det.

• #33   29. dec 2005 GENTAG EFTER DOLPH

ALLE ER 100% ASSHOLES...

*-* Godt NytåR *-*

håber du får dine penge igen, lyder som om du har en god sag.

• #34   29. dec 2005 tak kinnajnesnej..

• #35   29. dec 2005 synes det er forkert at hænge folk ud her, der er ALTID 2 sider af en sag.... selvom du har haft en dårlig erfaring, er der jo sikkert masser som har haft gode erfaringer med det omtalte firma.

• #36   29. dec 2005 Hej gutter
    Det har været spændende at følge med i diskutionen her
    Men der ser ud til at være noget som de fleste har fået helt galt fat i.
    Køb i en butik og køb på internettet er 2 vidt forskellige ting hvad an går bytteret.

Her er 2 citater fra forbrygerstyrelsens hjemmeside vedr køb i butik.

1. Fakta: Du kan ikke altid forlange at få pengene tilbage. Når du handler i en butik, er der som hovedregel ingen fortrydelsesret. En del butikker tilbyder dog som service, at du kan få få varen byttet eller pengene tilbage.

2.Mellem jul og nytår er butikkerne fyldt med mennesker, der vil bytte julegaver. Det er en udbredt misforståelse, at man altid har ret til at returnere en vare, hvis man ikke vil have den. Et butikskøb er en bindende aftale, og der er ingen fortrydelsesret.

Yderligere vil jeg sige følgene
    Vi har extremt mange kunder i vores butik. Mange tilfredse , men også et par enkelte der føler sig dårlig behandlet. Sådan vil det nok altid være.
    Vi i butikken føler os nogen gange meget urimeligt bahndlet hvor kunden forlanger det umulige af os. Men vi går ikke til yderlighederne og hænger folk ud på dette forum, selv om vi kan finde dem her.

Men jeg syntes det er forkasteligt at hænge os op i en sag der kører og ydermere kan man selv finde svarene på sagen hvis man sætter sig lidt ind i tingene .Svaret findes på forbrugerstyrelsens egen hjemmeside.

http://www.forbrug.dk/presse/nyheder/pressemeddelelser/bytte/

http://www.forbrug.dk/aktuelt/koebelov/

I er nogen gange for hurtige til at dømme folk herinde.

mvh
    Martin
    Dækimporten

• #38   29. dec 2005 nu har jeg sidet her og læs de forskellige folks indlæg og svar osv.. ikke for at "gå på hold" med nogle af jer men vil give martin og de andre ret... man burde slet ik begynde at hænge folk/firma'er ud her inde... forstår godt at John F vil advare men det burde han måske have ventet med indtil de sammen havde fået løste det her problem... og jeg vil give Martin N ret sys det er super professionelt svaret af Martin B...!!!

• #39   19. maj 2007 lige en hurtig info til folk som overvejer at købe fælg ved dækimporten, jeg købte mine fælge for snart 5 uger siden og blev lovet de var der inden for en uge, det var de også det ene fælg var bare pisse ridset, så der skulle sendes et nyt afsted, tiden går og vi er oppe på 2 uger efter første levering der sker stadig ikke noget, vi er nu oppe på 3 ugers ventetid da jeg bliver lovet at de er der mandag eller tirsdag, der sker ikke noget, igår blev jeg lovet at de var ankommet til dækmanden som kun manglede at montere dæk, jeg kører så afsted ud til dækmanden som først lige har fået besked om at i NÆSTE UGE vil der komme et fælg til ham.. så jeg står her efter meget lang tids ventetid og har følelsen af en utrolig dårlig oplevelse ved at handle med dækimporten! håber ikke for andre kunder at de oplever samme behandling

Kommentér på:
Advarsel mod dækimporten-autohifi

Annonce