{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

BMW MAND SØGES !!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri.

For en uge siden holdte min bmw op med at køle. Jeg kørte hjem og kiggede på det. kunne ikke få vandet til at køre rundt i systemet. Derfor gik jeg igang med at kigge på det. mens bilen stod i tomgang kunne jeg se at der kom vand fra omkring vandpumpen. slukkede bilen og begyndte at pille køleren af og slagerne så jeg kunne komme til ved vandpumpen, fik den pillet af og så at en af stederne hvor der sku en bolt i var brækket af. så tænkte det nok var det. Har så lige været ude og sætte en helt ny vandpumpe på. og det drypper stadigvæk. Det var så åbenbart ikke vandpumpen som var utæt. det drypper et andet sted fra. Tror ikke det er toppakningen da der ikke er vand i olien. Mit spørgsmål er så.

forst på motoren der hvor vandpumpen sidder. er der nogen andre steder hvor der kunne komme vand ud? sidder der nogle andre dæksler hvor der kan ha gået en pakning hvor der kan ha været vand inde bag ved...

Håber i kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW MAND SØGES !!!!!
Kommentér på:
BMW MAND SØGES !!!!!

Annonce