{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Carina E for Pajero Betale sig? {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen.

Jeg har gang i en handel der lyder flg.

Min ToyoToyota Carina E 1995, fejler intet og har gået 291.000 km, og 15.000 kr for en Mitsubishi Pajero 2,5 TD/IC 1994, 280.000km, som er total istandsat for 5 år siden, og Nysynet, og Intet rust!.

Kan det betale sig, kort sagt, er det en god handel? eller er de bare stinkende dyre at holde kørende de der pajero´er

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carina E for Pajero Betale sig?
  • #1   15. feb 2011 Se dette indlæg om den type bil.

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=775571

• #2   15. feb 2011 Oskar- det er et svært valg. Tommy er mere end kvalificeret til at rådgive på det punkt (:

• #3   15. feb 2011 jeg har tjekket linket, det er en længere diskussion I har gang i der, men ja denne mitsubishi er jo så en del nyere end den omtalte.

går den i stykker ved ganske almindelig kørsel, ca 1400 km om måneden på asfalt vej.?.

• #4   15. feb 2011 Og ja Rasmus P, Carina E kører jo bare der ud af uanset hvad, jeg kender intet til mitsubishi eller 4x4 om hvordan de er at holde kørende og så videre, men den er da 10x federe end en carina

• #5   15. feb 2011 Oskar L: Med de km du køre så betyder det ingen ting for dig med de km.

Så længe du passer på den så er det en solid og stærk bil du har fat i der..

Hvis du ikke kender til Miytsubishi er her en lille forklaring der gør deres dele dyre..

Mitsubishi tester deres dele løbende se de er under kontrol og de spare ikke kvalittet, men tværtimod er de finatiske omkring deres biler, de går ikke på kompromi med kvalitteten hvilket gør de stadig er dyre i deres reservedele, men til gengæld holder deres dele også længe..

Tag min Mitsubishi sigma fra 1994 som i dag er 16 år gammel og det elktriske fejler ingen ting og kun alm slide dele er skiftet.

Der skal laves rust i den. 2 huler på hver 2½ cm

Det beviser bare igen at de ikke går på kompromi med kvalitten..

• #6   15. feb 2011 Men så synes jeg det er bemærkelsesværdigt at mitsubishi aldrig har opnået et halvt så godt rygte som deres konkurrent Toyota f.eks. ??? De ruster f.eks. ikke.

Men ja okay, og firhjulstrækket, støddæmpere, lejer, og kardanled går ikke sådan Liiige i stykker?

• #7   16. feb 2011 Oskar L:

Grunden til Mitsubishi ikke er omtalt er at de ikke laver biler som lige er iøjet for de unge jo EVO med hvor tit høre man om de står på værksted hvis den er std?

Mitsubisi er ikke så godt til at henvende sig til Den unge del af menneskerne..

Toyota og mitsubishi er slet slet ikke det samme..

Mitsubishi er en bil med komfort og køre glæde og en masse el udstyr.

Toyota er biler man godt vil bruge til markræs og så er det dem man bruger til at brænde dæk af med, men Mitsubishi er ikke som sådan ikke en sjov bil. Kun hvis du tager EVO og 3000GT twin turbo osv.

Toyota har lidt flere vilige hk ind Mitsubishi når vi snakker om mindre motorer..

Tror det er forklaringen.. Tag ældre mennesker så tror jeg ikke det er Toyota de væger smiley

Men ja Tingene skal nok holde ingen tvivl om det.. Det skal siges det jo har noget at gøre med hvordan det er behandlet og sådan er det med alle biler..

• #8   16. feb 2011 http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=27319

Lidt omkring de 3 biler som bliver lavet for flest penge..

• #9   16. feb 2011 http://www.helgeandersen.dk/sw/frontend/show.asp?parent=263881&layout=4

Lidt histori

12 gange Dakar vinder

Mitsubishi og om Pajero som har vundet 12 gange og mange lande.

• #10   6. mar 2011 nej......køb eller byt IKKE.................... har mange gange´s erfaring med pajero.... 2,5 tdi..... hold dig langt væk fra dem..................vent og køb andet eller spar sammen og køb toyota............Ikke andbefalet her fra.... hvis du mangler råd må du gerne spøre mig... men hold dig fra dem er mit bedste...........

• #11   6. mar 2011 hej Michael.

Ja det endte også med at blive min beslutning, jeg er også selv toyota mand, og er noget mistænkelig overfor sådan en Pajero, på trods af at den er i kanon stand, men ja de koster kassen i reservedele og sådan en Pajero ruster ekstremt meget så vidt jeg ved.

Kommentér på:
Carina E for Pajero Betale sig?

Annonce