{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.008 visninger | Oprettet:

Tak for LORT alka! {{forumTopicSubject}}

Ja så skulle jeg jo skifte forsikring fra GF i dag til FDM forsikring
jeg siger selvfølgelig jeg har 2 års ancinitet og får 3 her om 4 måneder

jeg bliver så ringet op af FDM og de siger jeg kun har 1 år og 8 måneder i stedet for 2 år og 8 måneder
jeg tager så kontakt til GF og spørger hvad fanden det går udpå
de sender så bolden videre igen og siger det er efter deres oplysninger fra alka

Jeg har så meget fortrudt jeg nogen sinde blev meldt ind i det LORTE selvskab
de har snydt mig for både præmie, engang hvor de lavede lort i det med min 106'er så den kom til at koste 20 kilo i stedet for 7
og da den så blev solgt fik jeg en regning fra alka 3 måneder efter at jeg skyldte dem 10.000
og selvom jeg kunne bevise bilen ikke havde værret i mine hænder og havde værret forsikret i købers navn og i andet selvskab så ville de kun reducere regningen med 4.000
så måtte bonge 6.000 for absolut intet
og nu har de så snydt mig for et helt års ancinitet

så FUCK alka og deres pis med de har de mest tilfredese kunder

Måtte lige ud med det for er virkelig indebrændt
er jeg virkelig den eneste der har haft problemer med alka?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for LORT alka!
  • #1   16. feb 2011 kun tåber bruger alka

  • #2   16. feb 2011 alka har heller ikke de mest tilfredse kunder.

    Deres kundetilfredshed ligger på 68%

    Tjm ligger på 88%
    LB(Runa/bauta ) ligger på 87%


  • #3   16. feb 2011 det er vel så derfor du har dine gamle forsikrings policer liggende hvor du kan dokumentere hvis navn bilerne har stået i

  • #4   16. feb 2011 det er sku egentlig rigtigt
    jeg mener næsten jeg har alle policerne liggende
    dem skal jeg lige have kigget efter i morgen


  • #5   16. feb 2011 jeg har jævnligt pisset op af deres hovedingang's dør..

    (deres hovedsæde ligger næsten ved siden af hvor jeg bor)


  • #6   16. feb 2011 har lige oplevet præcis det samme hos etu forsikring. de har sendt flere forskellige policer og lavet min kasko forsikring med vejhjælp om til ansvar og uden vejhjælp uden jeg er blevet underrettet og givet mig 1 års ancinnitet selvom jeg har haft bil i 3 år. jeg blev så fritstillet forleden dag, men selvfølgelig lå der er regning i min postkasse idag fra etu der vil have mig til at betale for tidlig opsigelse!! fuck etu forsikring, i tar røven på folk!

  • #7   16. feb 2011 tænk giver 4800 kr helårligt for en bmw coupe med fuld kasko, friskade, og glas sikring, 3000 kr i selvrisiko på kasko, og 2800 kr for en touring uden kasko, hel årligt...

    og har aldrig haf bøvl af nogen art, og sparede total 6800 kr ved at skifte forsikringer....

    og da jeg fik priser af alka, grinede jeg min røv i laser og sagde de kunne brænde op i helvede.. der var prisforskellen på bil forsikring på 1 bil, over 8000 kr


  • #8   16. feb 2011 Jeg har så ETU forsikring nu, uden problemer..

  • #9   16. feb 2011 B4NDIT

    vent du bare, du har problemerne til gode smiley


  • #10   16. feb 2011 alka gid de vil brænde op i helvede jeg hænger på dem noget så grove og ja jeg er pisse træt af dem for at sige min mening

  • #11   16. feb 2011 nej kender min forsikringsmand, hver gang der har været noget har han ordnet det på 10 min, så medmindre han stopper .. men de gange han har skiftet selskab som arbejdsplads har jeg fulgt med smiley

  • #12   16. feb 2011 gå til ekstra bladet og fortæl historien især hvis du kan dukomenterer med poliser og gamle regninger så kan det være de vågner lidt op...

  • #13   16. feb 2011 Jeg fik en pris på min Transporter, som hed 41.000 da jeg ringende til dem. Underligt nok mente ekspedienten ikke at det var 1. April. Alene det er i mine øjne dybt useriøst

  • #14   16. feb 2011 B4NDIT
    der har du så en fordel kan jeg godt se, tror mange af problemerne tit opstår mellem forsikrings selskabet og assurandørene.

    min forsikringsmand gav mig et tilbud på omkring 11000 for kasko, vejhjælp og fritids ulykkesforsikring, det skrev jeg under på. fik så policen men tænkte ikke videre over det. fik over de næste 2 dage 2 policer mere, tænkte at det nok var en fejl da jeg ikke havde hørt noget og jo havde accepteret første tilbud. fandt så ud af i fredags da min bil sad fast og skulle bruge vejhjælp at jeg ikke var oprettet i deres system, og ganske rigtigt der var sgu hverken kasko eller vejhjælp på. til 9500 kr !! ved ikke hvad jeg havde gjort hvis jeg var kørt galt i det lorte vintervejr vi har haft..


  • #15   16. feb 2011 Har heller ikke lige de bedste erfaringer med Alka, lorte selskab. Min nuværende forsikring er noget bedre. Da jeg solgte bilen gik det helt automatisk med at den blev opsagt og fik det korrekte beløb tilbage.

  • #16   16. feb 2011 har også haft ETU, og de har også snydt mig for 2 års skadefri kørsel.... nu har jeg alm. brand, og de lader til at være okay... de er i hvert fald ærlige og fair.

  • #17   16. feb 2011 Har Gf og har indtil videre været ret glade for dem :)... havde etu men af mystiske grunde steg min gamle golf 2 fra 6k til 12k årligt... det gad jeg sku ikke

  • #18   16. feb 2011 Ja, jeg har også Alm. Brand nu, efter at have bøvlet helt vildt med IF, med priser der ikke kunne holde osv. osv., indtil nu har det fungeret helt perfekt ved alm. brand.

  • #19   16. feb 2011 anders det sku nok en pæn måde sige de ikke vil havde dig smiley

    ang alka jeg har haft dem og aldrig haft bøvl med dem...
    da jeg kørte op bag i en anden bil var de hurtige til at hjælpe mig
    og steg ikke i premie som jeg ellers skulle havde gjort..


  • #20   16. feb 2011 hvis du ikke har haft din bil i minimum et år så rykker du ikke et trin op.

  • #21   16. feb 2011 Forstår ikke hvordan de kan snyde folk for skadefrie kørsels år?

    når du skifter forsikring kan de da se hvor længe du har været billist i det gamle selskab, samt generelt se om du har lavet skader.. så det fatter jeg ikke helt


  • #23   16. feb 2011 Synes satme der er langt imellem forsikringer man virkelig kan stole på.
    jeg har selv IF og min forsikringsmand lovede at når vi havde Indbo, og 3 heltidsforsikringer og krydsforsikring kunne jeg forsikre min Octavia 1.8 til 6680kr årligt for kasko og selvrisiko på 3300kr
    Men det blev ændret til 9700kr og 4500kr i selvrisiko, og imens jeg skændes med ham om det kom det til at koste 10300kr smiley
    FUCK IF


  • #24   16. feb 2011 Syntes også alka er noget lort!!! Gav 3500 for et respekt for fart kursus, derefter ændrede de det så man ikke kunne have en bil med over 150 hk! hva sker der for det??

  • #25   16. feb 2011 Har heller ikke lige de bedste erfaringer med Alka, lorte selskab. Min nuværende forsikring er noget bedre. Da jeg solgte bilen gik det helt automatisk med at den blev opsagt og fik det korrekte beløb tilbage.

  • #26   16. feb 2011 det med ancinniteten kan jeg sgu heller ikke svare på. jeg har haft bil i 3 år men de påstår at jeg kun har været forsikret i et år ud af 3? så skulle jeg ha kørt uden forsikring i 2 år. øhh ??

  • #27   16. feb 2011 F-S . du mener vel Tryg...? smiley

    Har nu aldrig haft problemer, har også Tjenestemændenes forsikring.


  • #28   16. feb 2011 Nicolai D: Underligt - jeg har også et respekt for fart kursus - min bil har over 300 heste og den giver jeg lige under 10.000 for med en selvrisiko på 2.300 - husk nu på at man sagtens kan forhandle pris på forsikring som såvel på biler... De skal bare presses..

  • #30   16. feb 2011 BG`S MONTØR.

    ja,fuck IF....
    jeg fik en pris med fuld kasko på min passat på 5200 årligt med asurandøren ved spise bordet til kaffe.
    ringede så da jeg skulle bruge forsikringen var den steget til 6800kr


  • #31   16. feb 2011 Ang. GF og DAF/ETU/E-Forsikringer så er jeg ganske tilfreds.

    Hos ETU er jeg nu elitebillist, hvilket jeg er ganske tilfreds med.


  • #32   16. feb 2011 Er spændt på hvad etu siger når jeg ringer til dem imorgen.
    Skal høre om de gider at forsikre en honda accord 2.3 SRi fra 95....
    Udover det har vi aldrig haft problemer med ETU, IF tilgengæld har vi haft RIGTIG mange problemer med.


  • #33   16. feb 2011 Marc a: Må jeg spørge hvad han hed?

  • #34   16. feb 2011 ALKA er uden tvivl det værste forsikringsselskab jeg nogensinde har været i. De har en utrolig flabet kundeservice og de virker i det hele taget meget useriøse og uprofessionelle.
    Da jeg havde min Golf 4 1.8T, så havde jeg oprettet den herinde på bilgalleri. Under "Hestekræfter" havde jeg ikke angivet noget. Jeg fik et brev ind ad døren, hvor der stod noget med, at der var en fra ALKA som havde fundet min bil herinde og havde set at jeg ikke havde angivet hvor mange HK den havde, så de gik ud fra at den var tunet og iøvrigt langt over de tilladte procenter, så min bil blev frameldt selskabet og sat i karantæne. Fuldstændigt til grin!

    - Hold jer LANGT VÆK fra ALKA!!!


  • #35   16. feb 2011 dennis S var den ikke også chippet..?

    For så havde de jo ret.


  • #36   16. feb 2011 kagekongen: De kan da umuligt vide om hvor mange ekstra hk den har fået, ved at jeg har fået den chippet. Desuden var den chippet til under den tilladte procent og jeg havde informeret dem om hvor mange hk den havde, da jeg blev oprettet.

  • #37   16. feb 2011 BG`MONTØR.
    ja da,men vil ikke hænge ham ud her inde så pb sendt.


  • #38   16. feb 2011 dennis S uanset om den er chippet under de 20% så er det ulovligt at chiptune biler, med mindre man finder en godkendt chip og derefter skal det påføres reg attesten før det er lovligt.

    Til sidst er det forsikringsselskabet der skal ha besked, for når du laver ændringer på bilen og ikke oplyser om dette, så er bilen ikke korrekt forsikret. Og de kan nægte at udbetale fuld erstatning.


  • #39   16. feb 2011 Jeg har GF Forsikring og generelt tilfredse med dem.
    De har en fair pris og er flinke at snakke med.
    Havde en skade for et års tid siden og det blev nemt afviklet uden jeg steg i præmie smiley

    Men derimod synes jeg ETU er skod. Da jeg meldte mig ind ved ETU gav de en okay pris, men da jeg meldte mig ud ville de pludselig have over 1000kr for "for tidlig udmelding"
    Plus de ikke sagde min ulykkesforsikring op, men fik det nye selskab til at tage fat i dem og derefter hostede de op med de penge de havde uberettiget havde holdt tilbage fra mig.

    Synes mange forsikringsselskaber har samme motto: Går den, så går den! ...


  • #40   16. feb 2011 Jamen du har vel forhåbentlig gemt dine forsikringspapir fra alka! det står jo hvornår du oprettede forsikringen og hvornår du afmeldte den smiley

  • #42   16. feb 2011 kagekongen.: Ja okay, den var ikke påført reg attesten. Men den var chippet til under de 20% og det havde jeg oplyst selskabet om. Pointen i det, er at jeg synes det virker meget latterligt, at de drager så forhastede konklusioner og melder mig ud af selskabet og sætter mig i karantæne, fordi jeg ikke har oplyst HK inde på bilgalleri.dk.
    Jeg havde jo netop oplyst dem, om hvor mange HK den havde til dem osv.
    Desuden fik jeg slettet det ancienitet som jeg havde opsparet hos dem (ca. 10 måneder).


  • #43   16. feb 2011 Nicolai D
    kender fler der er blevet taget i røven af det kursus.

    Kasper det er fordi du nok har tage det meget før. der er nemlig meget forskæl på hvad for et år du tog det i. det var hvad de sagde til min ven


  • #44   16. feb 2011 Der kun ulemper ved og skrive at ens bil er chiptunet, alle dem der skriver herinde at deres diesel er chippet hva får de ud af det? respekt eller hva hehe

  • #45   16. feb 2011 IF og ETU var de eneste 2 selvskaber der var til at snakke priser med på min GTI-R. Ente ud med at vælge ETU og har sgu været meget godt tilfreds med det. Deres vejhjælp virker og der var ik meget pis med dem efter en vandskade i huset osv.
    Har behandlet mig pænt i hvertfald


  • #46   16. feb 2011 Så prøv for sjov og ring til IDL og hør hva deres pris vil være på din bil husk og sig du har hus.

  • #47   16. feb 2011 Hva er IDL?

  • #48   16. feb 2011 IDL Forsikring

    De går udfra hva din bil er værd. De er ligeglade med HK, Egenvægt og Nypris.

    Jeg er 29 år gammel og har en mercedes E280 cdi 2006 forsikret til 5600kr inkl. dansk auto hjælp selvrisiko 2500


  • #49   17. feb 2011 Kunne da være meget sjovt at ringe og høre smiley

  • #50   17. feb 2011 ja helt sikkert smiley jeg havde alm. brand før dem og de sku ha 10.000 for den mercedes fordi nyprisen er ca. 1 mill. men det er de fuldstændig ligeglade med ved idl

  • #51   17. feb 2011 Kun 10 af de lange lange hehe. De ville sgu ha 40000 på min Sunny og er over 30. Så gad man ik lige være der mere hehe

Kommentér på:
Tak for LORT alka!

Annonce