{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  if . . .
  • #2   18. feb 2011 Hvad var prisen da ?

• #3   18. feb 2011 Har været ansat ved IF dengang de hed Skandia.
    Og jeg ville ALDRIG selv forsikre mig hos dem!. De er ikke ret gode til at dække skader, og pengene kan der gå LANGGG tid før man ser.

Iøvrigt så hold jer også fra IDL!. Jeg har i år døjet gruligt meget med dem. Min historie postes når min sag, som er kørende, er endelig afsluttet.

• #4   18. feb 2011 Jeg har aldrig bøvlet så meget med noget selskab som if, de er da en flok inkompetente idioter..

• #5   18. feb 2011 * Mr. Hi-Speed *

kan du ikke lige sende en PB med lidt info om din sag med IDL.

vi har lige valgt dem og indtil nu har vi fået god behandling. men bliver da lidt nysgerrig/bange når du nævner sådan noget.

• #6   18. feb 2011 Jeg har swiften hos IF.. Og jeg har da ingen problemer haft.. Havde en rigtig stor skade på et tidspunkt, vi snakker sammenlagt tæt på 100 kg.. De betalte bare, og bilen blev lavet med det samme, ingen problemer der..

• #7   18. feb 2011 har også haft mange problemer med if og deres dækning.
    havde indbrud i bilen og havde tegnet special forsikring på mit anlæg som skulle dække op til 30.000 kr. de havde set kvitt. på omkring 15000. men de ville kun udbetale 600 kr. og så smed de en billig blaupunkt radio i bilen. det mente de kunne gøre det.

• #8   18. feb 2011 Vi har IF på alle forsikringer.. Har ingen probl. haft indtil nu. Men har dog heller ikke haft voldsomt brug for det..

• #9   18. feb 2011 jeg har også IF og har kun haft gode erfaringer med dem både ved min indbo som udbetaler uden diskution overhovedet og min bilforsikring har da også betalt uden brok smiley

• #10   18. feb 2011 Har du hus og bil så skift til Alm Brand, ingen selvrisiko på ansvar, på hus og bil, på kaskoen er den kun 1730kr. De er billigere end If og har bedre dækning smiley

• #11   18. feb 2011 Jeg har os IF og det er det bedste selskab jeg har haft, kun rosende ord her fra. De gange jeg har skulle bruge dem har der ingen problem været og da min computer stod af stod pengende på min konto dagen efter til en ny. Og de ville forsikre min golf 1 med kasko og ekstra udstyrs forsikring på 100.000kr, det er der ikk mange andre der vil kan jeg lige hilse og sige...

• #12   18. feb 2011 Der vil altid være dårlige historier ligemeget hvilket seskab man vælger.

• #13   18. feb 2011 Vi fik en IF sælger ind af døren med et dødgodt tilbud. 5000, skadefri og kasko som næsten nystartet billigst og vi skrev under på kontrakten efter vi havde læst den godt og grundigt igennem.

Fint der går ca en uge så kommmer den første regning på 14500,-. Ahh det må være en fejl tænkte jeg, så vi ringede ind og snakkede med dem og de kunne da godt se der var noget galt efter jeg havde forklaret dem situationen. 2 uger efter kom der et nyt brev hvori der stod 14995,- HVAD FANDEN!!
    Nå ringede ind igen og beklagede mig og de gav mig ret og sendte sagen videre. så kom første rykker fordi vi ikke havde betalt den på ca 15400..
    Ringer naturligvis til dem igen og siger de skal til at tage sig sammen ellers annullere vi kontrakten, hvilket vi i vores gode ret er i stand til. Hun bliver helt nervøs i telefonen og jeg tror naturligvis at det vil ændre på sagen. Ikke en skid forskel. Det værste ved det hele var at de sagde vi skulle betale de næsten 15000 kr hvorefter de så ændrede beløbet til det aftalte, hvilket vi nægtede.
    Beder om at de kigger kontrakten igennem og en uge efter får jeg et opkald hvori en gammel sur kælling siger at kontrakten ikke er gyldig fordi det er urealistiske priser, hvorefter jeg så siger at de burde få bedre styr på deres fucking sælgere så, det er sgu da ikke mig der har presset ham i pris, men derimod os der fik tilbuddet. Sagde vi ville annullere kontrakten da vi følte os snydt.
    Nu er der gået ca 2 ½ månede og vi har fået fat i ETU og fået tilnærmelsesvis samme tilbud, samt at han vil overtage hvor IF har sluppet og ordnet alt med dem så vi ikke skulle få mere bøvl med dem.

Vi får en bekræftelse fra IF 2 dage efter med det korrekte aftalte beløb osv, samt en regning på en ca 1000 kr der skulle betales til IF fordi vi trods alt har kørt i et par måneder og betaler i forhold til det første tilbud.

Godt og skønt vi hører ikke noget en 1 - 1½ måned og ligepludseligt dumper et brev ind af postkassen at bilen nu er registreret som ikke betaler og hvis politiet stopper os tager de pladerne!!!!! WTF!!!!! Ringer til ETU og hører dem af hvad vi skal gøre og han tilsender os alle papirer der vedrører skift osv som vi bare skal have med i handskerummet og vise hvis vi bliver stoppet. THUMBS UP ETU!!!!!

Fandme som et lorte selskab IF er.!

• #14   18. feb 2011 Tror fandme jeg kunne bogføre et selskab bedre end IF, det er jo fuldstændig latterligt som de prøver at narre en. Min ven havde næsten samme situation som os.

• #15   18. feb 2011 Mazen S

Jeg har så noget nær modsatte historie.. jeg gav 12000 kr, for swiften, efter en skade, Men, jeg er så flyttet i egen lejlighed osv, så skulle jo have en indbo, så jeg ringer så ind og snakker med dem, for at høre med hensyn til indbo osv.. Jaah men det kostede så og så meget, og uden selvrisiko osv.. Jeg fortalte så jeg havde bilen forsikret hos dem i forvejen, hvorefter hun så slog mig op, og hun kikkede på det, og sagde at hun kunne lave lidt om i det for mig, så hvis jeg tegnede indbos forsikringen, og en ulykkes forsikring, ved det kunne jeg så blive aftale kunde eller hva fanden det hed, og spare flere penge.. Så samlet pris, for de ekstra 2 forsikringer dvs. 3 forsikringer, og lige en halvering på min selvrisiko på bilen, samlet 11.559 kr.. Det syns jeg var helt godt smiley

• #16   18. feb 2011 Tja, jeg ved ikke om det hele gik til helvede pga sælgeren eller ej. Men det er jo godt at høre du har haft gode erfaringer med dem. Vi havde også alle forsikringer hos dem, men at bilforsikringen til 5000 blev ændret til små 15000 synes jeg slet ikke er iorden. Vi havde så forsikringen betalt ved siden af

• #17   18. feb 2011 ETU er både blevet meldt til Finanstilsynet og beskyldes for at skaffe sig kunder med ufine metoder. har hørt nogle der får et tilbud og når der så skal betales er det et helt andet beløb der bliver trukket.

• #18   18. feb 2011 Puuh, tjaa jeg har skam ikke haft nogen problemer med dem. Er egentlig også ligeglad med om et forsikringsselskab stjæler kunder andetstedsfra, det er jo ikke ligefrem et sted man normalt finder sportsånd hehe.

Bare det er billigere end andre steder er jeg faktisk lige ligeglad. Har ikke haft problemer med ETU endnu, så prøver dem nok af indtil noget skidt sker hehe

• #19   18. feb 2011 Man kender først sit forsikrings selskab når man har en skade, og de ufine metoder er at de giver tilbud og lover noget de ikke kan holde.

Men som sagt der kan siges dårlige ting om alle de selskaber, så du står da ligeså godt som alle andre

• #20   18. feb 2011 Jeg fik en pris på 3.000 på ansvar på min Polo.
    Første bil, ingen anciennitet, 25 år, bosat i Aalborg.

Dagen hvor jeg køber bilen får jeg en sms fra assurandøren - han vil have policenummeret på min tidligere bilforsikring. Skriver (selvfølgelig) at det kan han ikke få, idet jeg ikke har haft en bil før (hvilket han ved!!).

Jeg hører intet før 14 dage efter. Der kommer der et brev med at de desværre ikke kan holde den lovede pris, men i stedet gerne vil have 7.200 kr.!!!

Jeg brugte 1½ måned i telefonen og på mail på at få skidtet flyttet til Codan.
    Her giver jeg ca. 5.500 kr for delkasko, og så er det forøvrigt et selskab jeg har noget mere tiltro til.

Assurandøren fra IF var ude ved mig forud for tegningen af bilforsikringen, hvor han gennemgik mine forsikringer.
    Han vidste jeg havde mc tegnet hos dem, men at indbo og ulykke var et andet sted.
    De to ville blive ca 1.200 kr dyre ved at skifte til IF, og han vidste som sagt at det var den første bil jeg var på jagt efter...

Der hvor det gik galt, var muligvis at han havde troet at 2½ års anciennitet fra MC'en kunne flyttes til bil'en... Men det kan IF åbenbart kun gøre omvendt... Hans fejl - ikke min.

Aldrig mere IF... MC'en bliver flyttet når engang jeg bliver gammel nok / får anciennitet nok til at andre selskaber vil være med

Kommentér på:
if . . .

Annonce