1.375 visninger
|
Oprettet:
if . . . {{forumTopicSubject}}
https://portal.if.dk/kobforsikring/ProductList.aspx
er der nogle der har erfaringer med dem? det er en ok pris for mig
ford mondoe år2002. 1,8 trend 4døres, alder 27, skade fri 4år.
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 103 Biler: 3 Emner: 350 Svar: 1.181
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 843
okt 2002
Følger: 117 Følgere: 117 Biler: 9 Emner: 41 Svar: 1.501
Og jeg ville ALDRIG selv forsikre mig hos dem!. De er ikke ret gode til at dække skader, og pengene kan der gå LANGGG tid før man ser.
Iøvrigt så hold jer også fra IDL!. Jeg har i år døjet gruligt meget med dem. Min historie postes når min sag, som er kørende, er endelig afsluttet.
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 6.838
nov 2007
Følger: 35 Følgere: 43 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 3.100
kan du ikke lige sende en PB med lidt info om din sag med IDL.
vi har lige valgt dem og indtil nu har vi fået god behandling. men bliver da lidt nysgerrig/bange når du nævner sådan noget.
apr 2007
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 4 Emner: 116 Svar: 1.960
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 4.040
havde indbrud i bilen og havde tegnet special forsikring på mit anlæg som skulle dække op til 30.000 kr. de havde set kvitt. på omkring 15000. men de ville kun udbetale 600 kr. og så smed de en billig blaupunkt radio i bilen. det mente de kunne gøre det.
dec 2004
Følger: 60 Følgere: 62 Biler: 5 Emner: 196 Svar: 1.536
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 75
maj 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 4 Emner: 7 Svar: 49
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 90 Biler: 5 Emner: 78 Svar: 412
jan 2008
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.378
Fint der går ca en uge så kommmer den første regning på 14500,-. Ahh det må være en fejl tænkte jeg, så vi ringede ind og snakkede med dem og de kunne da godt se der var noget galt efter jeg havde forklaret dem situationen. 2 uger efter kom der et nyt brev hvori der stod 14995,- HVAD FANDEN!!
Nå ringede ind igen og beklagede mig og de gav mig ret og sendte sagen videre. så kom første rykker fordi vi ikke havde betalt den på ca 15400..
Ringer naturligvis til dem igen og siger de skal til at tage sig sammen ellers annullere vi kontrakten, hvilket vi i vores gode ret er i stand til. Hun bliver helt nervøs i telefonen og jeg tror naturligvis at det vil ændre på sagen. Ikke en skid forskel. Det værste ved det hele var at de sagde vi skulle betale de næsten 15000 kr hvorefter de så ændrede beløbet til det aftalte, hvilket vi nægtede.
Beder om at de kigger kontrakten igennem og en uge efter får jeg et opkald hvori en gammel sur kælling siger at kontrakten ikke er gyldig fordi det er urealistiske priser, hvorefter jeg så siger at de burde få bedre styr på deres fucking sælgere så, det er sgu da ikke mig der har presset ham i pris, men derimod os der fik tilbuddet. Sagde vi ville annullere kontrakten da vi følte os snydt.
Nu er der gået ca 2 ½ månede og vi har fået fat i ETU og fået tilnærmelsesvis samme tilbud, samt at han vil overtage hvor IF har sluppet og ordnet alt med dem så vi ikke skulle få mere bøvl med dem.
Vi får en bekræftelse fra IF 2 dage efter med det korrekte aftalte beløb osv, samt en regning på en ca 1000 kr der skulle betales til IF fordi vi trods alt har kørt i et par måneder og betaler i forhold til det første tilbud.
Godt og skønt vi hører ikke noget en 1 - 1½ måned og ligepludseligt dumper et brev ind af postkassen at bilen nu er registreret som ikke betaler og hvis politiet stopper os tager de pladerne!!!!! WTF!!!!! Ringer til ETU og hører dem af hvad vi skal gøre og han tilsender os alle papirer der vedrører skift osv som vi bare skal have med i handskerummet og vise hvis vi bliver stoppet. THUMBS UP ETU!!!!!
Fandme som et lorte selskab IF er.!
jan 2007
apr 2007
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 4 Emner: 116 Svar: 1.960
Jeg har så noget nær modsatte historie.. jeg gav 12000 kr, for swiften, efter en skade, Men, jeg er så flyttet i egen lejlighed osv, så skulle jo have en indbo, så jeg ringer så ind og snakker med dem, for at høre med hensyn til indbo osv.. Jaah men det kostede så og så meget, og uden selvrisiko osv.. Jeg fortalte så jeg havde bilen forsikret hos dem i forvejen, hvorefter hun så slog mig op, og hun kikkede på det, og sagde at hun kunne lave lidt om i det for mig, så hvis jeg tegnede indbos forsikringen, og en ulykkes forsikring, ved det kunne jeg så blive aftale kunde eller hva fanden det hed, og spare flere penge.. Så samlet pris, for de ekstra 2 forsikringer dvs. 3 forsikringer, og lige en halvering på min selvrisiko på bilen, samlet 11.559 kr.. Det syns jeg var helt godt
jan 2007
jan 2008
jan 2007
Bare det er billigere end andre steder er jeg faktisk lige ligeglad. Har ikke haft problemer med ETU endnu, så prøver dem nok af indtil noget skidt sker hehe
jan 2008
Men som sagt der kan siges dårlige ting om alle de selskaber, så du står da ligeså godt som alle andre
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 22 Emner: 5 Svar: 1.316
Første bil, ingen anciennitet, 25 år, bosat i Aalborg.
Dagen hvor jeg køber bilen får jeg en sms fra assurandøren - han vil have policenummeret på min tidligere bilforsikring. Skriver (selvfølgelig) at det kan han ikke få, idet jeg ikke har haft en bil før (hvilket han ved!!).
Jeg hører intet før 14 dage efter. Der kommer der et brev med at de desværre ikke kan holde den lovede pris, men i stedet gerne vil have 7.200 kr.!!!
Jeg brugte 1½ måned i telefonen og på mail på at få skidtet flyttet til Codan.
Her giver jeg ca. 5.500 kr for delkasko, og så er det forøvrigt et selskab jeg har noget mere tiltro til.
Assurandøren fra IF var ude ved mig forud for tegningen af bilforsikringen, hvor han gennemgik mine forsikringer.
Han vidste jeg havde mc tegnet hos dem, men at indbo og ulykke var et andet sted.
De to ville blive ca 1.200 kr dyre ved at skifte til IF, og han vidste som sagt at det var den første bil jeg var på jagt efter...
Der hvor det gik galt, var muligvis at han havde troet at 2½ års anciennitet fra MC'en kunne flyttes til bil'en... Men det kan IF åbenbart kun gøre omvendt... Hans fejl - ikke min.
Aldrig mere IF... MC'en bliver flyttet når engang jeg bliver gammel nok / får anciennitet nok til at andre selskaber vil være med
if . . .