{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

TUDE PRINSER!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg fatter satme snart ikke hvad vi skal bruge dette forum til!!

1. jeg er pissetræt at hele tiden at skulle læse om fakes osv osv osv osv ADMIN FÅ NU LAVET ET BEDRE SYSTEM TIL AT FÅ BILER IND PÅ.
2. folk er generalt bare negative..!! over alt..

3.folk kan ikke tåle kritik !! og det der SKOD point system skal bare fjernes pronto for det er da spild at tid og er så utilregneligt som det danske sommer vejr!

SÅ ER DET SAGT!.. ps kan du ikke skrive noget kreativt ! så ti stille!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TUDE PRINSER!!!
  • #1   30. dec 2005 yes sir..


  • #2   30. dec 2005 1 : Fint du kan brokke dig, men DU kommer ikke selv med nogle forslag til at gøre det bedre, hvad med at gøre det istedet for bare at brokke sig det sku for nemt.

    2. Du er jo selv negativ nu så fej for egen dør først ...


  • < Biggy >
    < Biggy > Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 180
    #3   30. dec 2005 Man kan da godt være negativ og kreativ på samme tid...

  • #4   30. dec 2005 hahaha lige i fælgen msv lige præsis dig vidste jeg ville skrive!


    nej det gør jeg sikkert ikke men jeg bruger ikke min tid på at sidde og give stemmer og afvise folk


  • #5   30. dec 2005 kan sagtens komme med forslag til at gøre tingene bedre!

    1 de kunne sige minimum 6 billeder! feks



  • #6   30. dec 2005 sure røv..hehe
    men i bund og grund har du da ret..


  • #7   30. dec 2005 Når du har forslag for helved skriver du dem så ikke istedet for bare at drokke dig ...

  • #8   30. dec 2005 må sq sige jeg er enig med msv. hvis man ikk gider at læse alt det der bliver skrevet i forumet SÅ LAD DOG VÆRE. sværre er det da ikke.

  • #9   30. dec 2005 kan se jeg ikke er den eneste der føler at tingene er lidt forkerte
    mit forslag er!

    1 fjern stemme systemet!( du kan aligevel ikke regne det)
    2 lav muligheden for at folk kan sætte deres bil direkte ind under salg (evt et mindre gebyr)

    og henrik syntes du bare det er 100 % iorden dette forum ?


  • #10   30. dec 2005 Godt nytår alle sammen

  • #11   30. dec 2005 Ja må jo give Morten lidt ret i det han siger...

    Men på den anden side må man også sige at dette emne er oppe og vende mindst 1 gang om ugen...

    Så længe Admin ikke har tænkt sig at gøre noget, ja så kan jeg ikke forstå i bliver ved med at tude......

    I KAN JO BARE HOLDE JER VÆK FRA SIDEN!!!


  • #12   30. dec 2005 skyline er du ikke frosset mere he he

  • #13   30. dec 2005 godt nytår!

    det er sikkert rigtigt at det tit er oppe men det er også surt at dette forum bliver dårligere og dårligere.. og det hjælper jo ikke noget

    der er ikke rigtig andre steder at vise din bil frem .


  • #14   30. dec 2005 Godt Nytår Friis min ven ;o)

  • #15   30. dec 2005 #morten Ø : Har jeg sagt dette forum er i orden ? .. Men du starter ud med KUN at brokke dig og sige vi andre skal komme med noget kreativt når du IKKE selv gør - Syntes du det er i orden ...

    Men når folk ikke kan opføre sig bedre herinde end nogle på Gul stue så er der sku bare for lidt admins til at styre lortet.


  • #16   30. dec 2005 Morten Ø.: www.streetstyle.dk kan du vise din bil frem... Det er bare SUPER snot den side.......
    eller.: www.bilgalleri.se www.bilgalleri.net

    Friis.: Jeg holder pause fra alt det Lorte-sne rydning der


  • #17   30. dec 2005 Hej Morten m.fl.

    Jeg kan godt forstå at du ikke synes det virker optimalt, sådan er vi mange herinde der har det. Men de regler og funktioner der er herinde er lavet og justeret til igennem lang tid og oftest er der en god tanke bag mange af sidens funktioner.
    Hvis du derfor har forslag og især konstruktive forslag, så tøv ikke med at sende dem til os eller admin.
    Du kritiserer forummet for at være fyldt med negative folk samt at indstemmesystemet ikke virker.
    BG vil ikke være smagsdommer for hvad der skal optages og hvad der ikke skal, derfor har vi lavet systemet så BGs brugere selv kan afgøre det. At du IKKE benytter det er jo dit valg, andre har stor glæde af det. Nej, intet er 100% fejlfrit og vi har også problemer med indstemme systemet som vi forsøger at rette.
    Og de negative røster i Forumnet er kun et spørgsmål om hvilken indstilling man har, når man skriver et indlæg. Personligt er jeg rigtig glad for din egen positive indstilling og attitude samt de kreative forslag til forbedringer på Bilgalleri. Tak for dem smiley

    Godt nytår

    Mvh. Anders


  • #18   30. dec 2005 det er rigtigt ! for lidt admins er nok det korrekte ord

    nej du har ikke sagt at det er iorden!!

    men giv dit synspunkt til kende i stedet for at angribe smiley



  • #19   30. dec 2005 he he jeg var ude i 2 min og mine pæne lak sko er ikke lige til dette pisse værd. så jeg ved hvordan dine tær har det efter 1,5 snerydning på alle de skod biler. kom lige i msn

  • #20   30. dec 2005 #Anders T : Må man egenligt høre hvorfor der ikke er flere admins ?

    Alt respekt for i ikke kan sidde her døgnet rundt, men det er jo et faktum at folk desværre opfører sig som nogle på Gul stue, så hvorfor ikke få smidt nogle flere admins ind ?


  • #21   30. dec 2005 tak tak
    anders.. jamen jeg ved det godt selv for har selv et forum som også til tider volder problemer..

    men bliver sgu bare så iriteret over konstant at sidde og læse
    afvist afvist afvist .. på biler som sagtens kan være flotte fede og fortjener at blive vist frem det er ikke alle der lige har et cam vd hånden.

    syntes dette forum er det bedste da der altid er mange folk på og som ikke tøver med at svare! ps overskriften var bare for at tiltrække folk til


  • #22   30. dec 2005 Friis.: Er på Msn ;o)

  • #23   30. dec 2005 Ligenu er det jo faktisk dig der er en tude prins. Brug kontakt funktionen, som kan findes her : http://www.bilgalleri.dk/html/gal_kontakt.asp . Der er jo konstant disse indlæg med brok over det ikke fungerer, folk er nogle idioter osv. Og det har jo ikke hjulpet på noget endnu, så hvorfor skulle dit indlæg gøre det ?

  • #24   30. dec 2005 Henrik>> Vores ønske og ide er at vi som admins ikke behøver sidde og døgnovervåge siden. Det er en hjemmeside for voksne mennesker og tonen og opførsel herinde skulle gerne afspejles af dette. Jeg kan sagtens se igennem fingre med ét indlæg om fasaner, nøgne damer eller et fedt filmklip men generelt skal indholdet af forum være anstændigt og fedt for alle bilentusiaster.
    De "svære" ved at være mange admins er at koordinere indsatsen samt altid at gøre på den samme måde. Vi er allerede nu udsat for beskyldning for at bare man kender Anders T kan man få smidt folk ud osv. og den slags bliver kun værre med flere admins. Derudover er det ret svært altid at gøre på den samme måde og dermed vise et fælles ansigt udadtil, vi forsøger hårdt lige nu smiley Vi vil derfor p.t. hellere have 2 velfungerede co-admins end 4 dårlige. Vi regner dog med at være 4 hjælpeadmins inden så længe.
    Morten Ø>> Vi er alle trætte af de samme og samme indlæg om afviste vogne eller folk som vil optages men vores erfaring siger os at optagelsessystemet virker ret udemærket p.t.

    Mvh. Anders


  • #25   30. dec 2005 point system burde ikke fjernes, hvis man nu hurtigt ville ind og se fede biler. begynder man jo ikke at se hver igemmen. men gå ind og vælger bedst bedømt. hvoraf der så kommer mange af de fede frem. altså biler, hvis nogen skul være i tvil smiley

  • #26   30. dec 2005 John F: True.. men prøv at se hvor mange der klager over middel karakter og lign.. det helt vildt.. men personligt tager jeg det sku som sjov læsning.. tænk at folk vil bukke sig så langt ned i støvet, blot for en bedre rang orden på et forum.. oh my G...

  • #28   30. dec 2005 Lige en tilføjelse til Drystins fine liste:

    Gør således at det seneste oprettede emne i fora´et er det øverste, og hvid der ingen nye emner er, så gør det sådan at det seneste besvarede emne er øverst.. Det ville gøre det ti gange mere overskueligt.. Plus alle de træls emner så som, udfordringer, dumme spørgsmål osv forsvinder fra forsiden..


  • #29   30. dec 2005 hvid = hvis

    træls = trælse


Kommentér på:
TUDE PRINSER!!!

Annonce