{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.970 visninger | Oprettet:

pava oplevelser? {{forumTopicSubject}}

Sad lige og så Basta med pava undervogns behandling og blev lidt i tvivl om det måske bare er bedst man selv giver sin bil en undervogns behandling, for man bliver alligevel snydt fornemelsen..

Har i en god fornemelse af jeres biler er blevet gjort ordenlig osv??

Nogle gode oplevelse i køge eller længere syd på??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pava oplevelser?
  • #1   23. feb 2011 Hej... Ja der har været meget debaat omkring pava... jeg syntes jeg har fået en rigtig behandling den skal ha igen her til foråret... min er pavabehandlet i pandrup i nórdjylland

  • #2   23. feb 2011 Tommy P

    Gør det selv, så ved du at det er iorden.


  • #3   23. feb 2011 Jeg var oppe med min mors mazda for at få den pava behandlet.
    Senere begyndte der at lække pava ud der ved bagklappen og det bliver den ved med. Min bror arbejder ved Dinitrol og han siger de ikke får så mange klager som pava gør. Pava og Dinitrol i Herning ligger tæt på hinanden men ved ikke hvordan det er nede sydpå.


  • #4   23. feb 2011 Undskyld jeg siger det, men nu er du jo dum at høre på, hvis du mener du kan gøre det ligeså godt selv..
    med mindre du self selv har alle produkter og de korrekte sprøjtepistoler.
    ja og et fremgangsskema så du ved hvor alle huller osv skal bores..
    og du har helt styr på hvordan de forskellige produkter skal påføres..

    Nu er det jo ikke alle pava centre der ikke lever op til de krav der stilles til dem.
    Som der bliver nævnt er det jo mennesker der udføre arbejde og alle kan lave fejl..
    Jeg har fået alle mine biler ordnet hos pava og der har ikke været en finger at sætte på dem..
    Og det er hos pava centeret i Holbæk 4300
    Dem kan jeg varmt anbefale at bruge, hvis du vil være sikker på et godt resultat.
    Det er i hvert fald mine erfaringer med dem..


  • #6   23. feb 2011 Kenned(civic vti sælges) B

    Er det mig du mener ?

    Hvis det er så, er der vist en del du ikke har forstået.
    Alle produkterne er til at købe for alle og enhver, og der skal ikke bores nogle huller. Man borer kun huller hvis man ikke gider skille tingene og behandle bilen ordentligt.


  • #7   23. feb 2011 om jeg er dum ha ha. Nej uviden ville jeg nok heller bruge af ord.

    Ved praktisk talt ikke en skid om Pava, hvad deres regler osv. Ved ikke en gang om de dækker udstødningen af inden de sprøjter sv..

    Jeg prøver bare at smaler erferinger ind fra andre bruger og drage en konklusion ud fra det smiley

    Kan se de gode er i jylland ha ha...


  • #8   23. feb 2011 4x4 Turbo .

    det var nu til trådstarter.

    Men jeg kan høre du virkelig selv har styr på hvad du snakker om smiley


  • #9   23. feb 2011 Kenned(civic vti sælges) B

    Hvis nu du borer huller i feks dører eller ved inderskærmene, som de jo gør, hvordan ved du så at du ikke behandler oven på jord og snavs ?
    Hvordan kan du se om bilen har fået det den skulle have, og alt er ramt.
    Det kan du ikke, og det viser sig jo næsten hver gang at en bil tjekkes at det ikke er gjort godt nok.
    Noget af det mest kedelige er når de har sprøjtet døre, og lige glemt at du har monteret andre højtalere i bilen end de originale.
    Det lyder ikke så godt bagefter.


  • #10   23. feb 2011 ^^ hvis man får lavet det et professionelt sted, behøver man ikke tænke på de ting..
    har har du hørt om billeder før, under og efter arbejdet???


  • #11   23. feb 2011 behandler selv mine biler, de bliver skilt af så jeg kan se hvad jeg laver.....om det nu også er godt nok,ved jeg ikk, for de ruster da alligevel nogle steder, men mener nu at de ville have gjort det alligevel......

    har haft min rocco i 9 år, den er dog stadig i ret god stand............de første 7 kørte den hele året og blev ikk sparet for noget som helst


  • #12   23. feb 2011 Kenned(civic vti sælges) B

    Ja det har jeg da.
    Billeder der viser at alt er iorden, men når man så skiller tingene ad, ja så er der behandlet overpå skidt og snavs.
    Nok om det, hvis folk ikke gider ller kan gøre det selv, så må de jo betale sig fra det, og stole på firmaet.
    Jeg gør det dog selv.


  • #13   23. feb 2011 4x4 Turbo .

    Næstved pava afmontere bundplader og inderskærme, Arbejder der selv, og Roskilde pava afmontere også alt.
    Det er op hvert center om de vil gøre dette. Men man kan jo ringe til div centre og forhøre sig om deres behandlings metoder, samt få et godt tilbud. er du i tvivl om det er gjordt godt, så skal du da være velkommen til at køre en tur forbi FDM. Ang dine højtalere, Så ville det være en god ide at oplyse Centeret om dette. Skal da beklage min "kollega" ikke har opdaget dine STORE 18" i dine døre..

    Mvh Kongen af PAVA..

    Beklager evt stavefejl.


  • #14   23. feb 2011 Jacob Biler Tilsalg F

    Jeg har ikke sagt at det er alle steder at det ikke bliver gjort ordentligt.
    Der findes garanteret mange steder hvor tingene er ok, men når nogen nu har muligheden for at gøre det selv, så er der ingen grund til at sætte andre til det.
    Nu var det så ikke store 18", men havde det været det, så kunne han jo nok få øje på dem, når han åbnede døren.
    Det var ganske alm højtalere, men borer man bare et hul, og så behandler kan man jo hverken se højtalere eller snavs.


  • #15   23. feb 2011 Vil være ærlig at sige jeg har også selv behanled min bil, men om det er lige så godt ved jeg ikke, men sort bliver man da stadig af at rode rundt nede under ha ha..

    Tror jeg vil tage kontakt til en undervogn firma og høre hvad de skal have for en grundig om gang pava eller hvad det hedder..


  • #16   23. feb 2011 Når man nu borer et hul så er det skam også for at fange evt vanger i døren. Dog ikke på alle biler, Men det fremgår jo selvfølgelig af sprøjteskemaet. Og jo der er mange huller man kan undvære, hvis man har tiden til at skille det hele ad. Men det er ikke alle hulrum du kan komme til. Så skal man ihvetfald have en del kendskab til bilen.
    Og med hensyn til dørene, så er der jo plastik inden under beklædningen. Medmindre det er fjernet.


  • #17   23. feb 2011 9 ud af 10 biler jeg ser som har fået rust beskyttelse før, der har inderskærme og plastikplader under bilen ikke været afmonteret!!

  • #18   23. feb 2011 *Steffen *: ´Det er også det jeg har frygted smiley

  • #19   23. feb 2011 Jacob Biler Tilsalg F

    På alle de biler jeg har haft, er der ikke plastik bag en højtaler.
    Jeg tror faktisk at en højtaler ville lyde elendigt, hvis der var plastik bag den. Men om der findes nogle biler med plastik bag højtaleren ved jeg dog ikke.


  • #20   23. feb 2011 4x4 Turbo .


    Min sigma er der plastik bag højtalleren..

    Det er ikke som plastik psoe, men en slags holder hvis man kan sige det sådan.. Så det findes skam..


  • #21   23. feb 2011 Tommy P

    Ok, så er der ikke meget unti-unti i den så smiley


  • #22   23. feb 2011 Hvis det er en brugt bil du vil have behandlet så spar pengene... med mindre du opdaterer hvert år, og vil beholde bilen i mere end 10 år.

  • #23   23. feb 2011 hey tommy p
    vis du selv har for holden til det syns jeg du skulle gøre det selv. og brug god tid til det.og af mont. varme skjold. og gå den i gemmen bagefter med en lampe. pava er ok men det er en rigtig god ide at kontroler bilen før for rust og bag efter for at se om de har givet pava over det hele.

    mvh Thomas A


  • #24   23. feb 2011 4x4 Turbo .

    Nej det er en 5½" og kun 80 rms watt i 4 ohm Så det er ikke voldsomt..


  • #25   23. feb 2011 hvad skal man give for sådan en undervogns behandling hvis det er bilens første

  • #26   25. feb 2011 Jeg havde forøvrigt en kunde der havde bestilt tl ved PAVA til en undervægnsbehandling, og han sagde at de ikke skulle undervognsbehandle hvis de fandt rust..

    Det gjorde de og manden skulle betale 1250 kr. da han af hentede bilen, og de havde intet lavet....men de havde jo gennemgået bilen, så hvorfor skulle han da ikke betale..
    De sagde da også at hvis han fik rusten lavet ville de da gerne behandle OG FRATRÆKKE DE 1250,- I PRISEN NÅR HAN KOM IGEN...
    Men problemet lå i at bilen var knap 15 år gammel og havde aldrig fået nogen behandling og de gik kun efter der hvor det var b gennemtæret og jeg brugte så tid på at lave det de haver bemærket men viste her manden hvordan standen på bilen var inde i paneler og vanger / skærmkasser, bagbro. for bilen var jo aldrig blevet behandlet, og man behandler jo også bla. for at få en yderligere rustgaranti, og på brugte biler i den årgang giver undervognscentrene jo ikke nogen garanti på kommende rust, som de gør på nye biler der følger deres program..
    Men de havde fortalt ham at bilen blev mere værd hvis han fik den behandlet, og det er da forkert da det jo ikke kan betale sig at behandle en bil der har kørt så længe i Danmark,, men manden troede fuldt og fast på at han ville får mere for sin bil..????

    Mere... skal det forstås som MERE end han gav for bilen eller MERE en han kan forvente at få for den,, han havde jo ikke haft bilen i mere end 1 måned, så man må gå ud fra at han havde den første opfattelse AT..: han kunne tjene penge på en unervognsbehandling.. OR WHAT ???

    Man kan til nød få behandlet i spritny bil, men en brugt bil med mere end 3-4 år på bagen,,, ja så er det sgu spild af penge, med mindre man beholder bilen selv i hundrede år.... smiley


Kommentér på:
pava oplevelser?

Annonce