{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.652 visninger | Oprettet:

Låsemøtrik aftager {{forumTopicSubject}}

Hey Bg
Har fået mig denne dejlige golf 3. Og har lige været ude og købe mig et par alufælge... Dog sidder der på hvert fald et af de eksiterende hjul en låsemøtrik....

Hvad gør man i sådan en situation er det noget man kan købe eller hvordan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Låsemøtrik aftager
  • #1   23. feb 2011 Har du kigget i handske rum eller i reservehjulet eller ude i skærmkasserne i bag?

• #3   23. feb 2011 Thansen sælger dem jo og der er mange der bruger dem fra svansen så hvis du ikke kan finde den nogen steder så er det nok nødvendig og købe et nyt sæt med konverter til smiley

• #4   23. feb 2011 Du finder en top der lige er nummeret mindre og banker indover! Virker på størstedelen af låseboltene!

• #5   23. feb 2011 http://www.thansen.dk/product.asp?c=3156839846&n=1199168108&pn=-1598991911

Køb sådan en fanden, så er du fri for at skade fælge med evt at ramme forkert med hammer eller svejser. Der er links gevind i den som skærer sig ind i låsebolten. Nå den er skruet helt på så løsnes bolten tilsidst. Virker altid og det er den eneste rigtige at gøre i din situation,

• #6   23. feb 2011 den var smart

• #7   6. mar 2011 Og sådan en har fælgtyvene selvfølgelig også, og så ryger idéen med låsebolte/møtrikker jo fuldstændig.

Hvordan fanden sikrer man så sine fælge???

• #8   6. mar 2011 Allan K: Der findes ikke noget som kan sikre, noget som helst 100%, gælder for så vidt også verdens sikreste bank!

Hvis Tyvene kender/lærer hvilket ´system der sikrer banken, ja så kan de, sålænge de har tid nok, komme ind hvor som helst.

Og det er jo nok der den ligger begravet såm for det handler vel om netop det - At gøre det så beværligt og tidskrævende for tyven som muligt - Så der er risiko for at blvie opdaget og forhindret i at stjæle hvad de nu måtte være ude efter!

Så er det jo op til én selv, at vurdere om prisen for en given sikring, står mål med den sikring der gives!

Personligt hælder jeg til hvad min tidligere biltilbehørs pusher kaldte "OZ-låsebolte"(om det rent faktisk er Oz der laver dem, skal jeg ikke gøre mig klog på!), hvilket dybest set er en låsebolt der er rund, men hvor der langs kanten er en masse små riller, tager du fat f.eks. kun 4, 6 eller 8 steder på bolten, ja så giver rillerne efter, styrken ligger i alle rillerne tilsammen, derfor er de så smarte og langt sværere at få af - Jeg har haft denne type på alle biler ejg har haft og jeg har(7-9-13) aldrig fået stjålet nogen fælge!

Kommentér på:
Låsemøtrik aftager

Annonce