{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

beregning af tommer? {{forumTopicSubject}}

Der var en som ville have hjælp til omregning af tomer til liter jeg har nu længe google rundt omkring og fundet lige præsis ikke en skid omkring det emne.

Det virker heller ikke som om det er noget man lige kan gøre, men det kunne jo være der sad en klog en på bg som viste lidt om det alligevel ma kan jo være heldig..

Det handler om en 15" bass hvad den fylder i liter.. Jeg ved godt det ikke er lige til, men hvis der er en som ved det må han eller hun godt komme med nogle forslag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  beregning af tommer?
  • #1   24. feb 2011 du ka ikke regne tommer om til liter...

• #2   24. feb 2011 hvad er det du skal have regned ud forstår det ikke lige helt??? er det hvor mangle liter kasse der skal til din bas eller hvad?

• #3   24. feb 2011 hvis det er kabinet volume så kan du jo starte med at regne tomme målene om til cm og så derved regne volumen ud... men regne en 15" bas om til liter? det er jeg ikke helt med på...

• #4   24. feb 2011 Det er fordi jeg prøve4r at finde ud af hvordan man regner ud hvor mange liter en bass fylder i en kasse..

En bass kasse der er ca 74 liter kan der jo ikke være 74 liter i mere når en basser blevet monteret så kan det være den måske tager 5 liter og hvis den anbefalded kasse skal være 74 liter skal jeg op på ca 80 liter før det svare til de anbefaled liter.. hvirs i forstår?

• #5   24. feb 2011 jeg mener altså at når de anbefaler en kasse af et vis liter mål så er bassen regned med i det.

• #6   24. feb 2011 Det kan du jo ikke regne ud, der er jo stor forskel på hvor stor spolen er på bassen, og derfor også hvor meget den fylder i kabinettet.

• #7   24. feb 2011 Enig: Jeg vil bare være behjælplig og se om jeg kunne være med til at løse hans problem såå..

Jeg ville også mene den anbefalde liter kasse på 74 ville er oki til hans 15", men det er delte meninger om at den anbefaled ikke med højtalere osv, så ville bare se om man evt kunne regne det ud på en anden måde og komme frem til et resultat..

Men sådan er det bare...

Kommentér på:
beregning af tommer?

Annonce