{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begynderbil
  • #1   24. feb 2011 Den kan køre, men ruster som bare fanden smiley
    Og velkommen på BG ! ikke sg..


  • #2   24. feb 2011 Ja, rust generelt, men hvilken årgang?

    I øvrigt er begynderbil sgu et lortudtryk, for hvad er en begynderbil?, personligt syntes jeg at det er nemmere at køre kassevogn, da du har langt bedre overblik, mens andre syntes en lille bitte skodspand er en bedre begynder..


  • #3   24. feb 2011 Køb en Gorilla, det er squ for alle. hehe

  • #4   24. feb 2011 køb dog den bil du gerne vil have jeg syntes ikke ligefrem min paseo kunne kaldes en begynder bil da jeg iukke havde råd til kasko og derfor ikke råd til at skifte kalechen da den blev ødelagt pga hærværk. men køb dog den fedeste bil du ku tænke dig som du har råd til det ville jeg da gøre.

  • #5   24. feb 2011 se den 206 jeg har. det er en begynder bil

  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   24. feb 2011 Theis: Tak tak. smiley
    Anders: 1989-1993 cirka. Ja ved godt at det er et dårligt udtryk, men det var det der lige gik igen. smiley
    Mikkel: Knallerten Gorilla eller hvad ? smiley


  • #7   24. feb 2011 Nej nej Toyota Corolla - Gorilla er bare vi kalder den intert, er blevet lidt skadet hehe.

  • #8   24. feb 2011 Glimrende begynderbil. Find en uden rust, og du kan være godt kørende (alle biler kan være misligholdte, så hold naturligvis øje med service og den generelle stand)

    Ulempen ved sådan en gryde er at den er ikke særlig veludstyret, ikke særlig spændende og ikke særlig hurtig. Men den kan være driftsikker, og billigere i drift.


  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   24. feb 2011 Rasmus: Jamen jeg leder også kun efter en driftsikker bil og billig drift. Har fundet et par stykker, men hvad med dele og sådan. smiley
    Mikkel: Fordele og ulemper ? smiley
    Rasmus A: Jeg har en speciel smag, for jeg kan godt lide dens udsenende. smiley
    Hamza: Ikke en 206, ellers tak.


  • #10   24. feb 2011 golf 2
    mazda 323f
    mazda mx3
    polo hit


  • #11   24. feb 2011 Find en vedligeholdt 323, Corolla, Colt eller Sunny, med ikke for mange kilometer og en flot servicehistorik. Så burde du kunne komme ret billigt omkring.
    (købte selv en 100 NX som min første bil. Den har en lidt anden form og targatag.. (frontdesignet kræver måske tilvænning, men andre ting gør op for det efter min mening))


  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #12   24. feb 2011 Rene: Golf er alt for dyre. Kigger på de andre.
    Rasmus: Dem vil jeg kigge på, tak. smiley Jeg har kigget på en Nissan 100 NX, men jeg lever lige pt. kun på SU og muligvis et fritidsarbejde, så netop sådan en er for dyr. smiley


  • #13   24. feb 2011 Opsparing er vejen frem. Jeg var på SU med weekendjob i egen lejlighed dengang, og det lykkedes da stadigvæk smiley
    Hvor der er vilje, er der vej.


  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #14   24. feb 2011 Ja er også godt igang. smiley har penge til at købe en bil. smiley problemet ligger i forsikring og sådan noget tis.

  • #15   28. feb 2012 jeg har sku kun gode erfaringer med min mazda
    og hvad jeg har gjort af erfaringer så syntes jeg ikke den ruster så meget som fx golf og polo


Kommentér på:
Begynderbil

Annonce