{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.296 visninger | Oprettet:

Rullefelt, test. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en BMW 320d med 163hk, steptronic. Jeg vil godt, da den har kørt 180.000km prøve at ha den på rullefelt for at få det kontrolleret og se om den stadig yder det. +/- lidt selvfølgeligt.

Hej bor nær Fredericia, og vil lige høre hvor der er mulighed for rulning, og ca priser.

Jeg husker engang for flere pr siden var der en som skrev at der var en fyr i Vojens, som tog 300kr, og så fik man papir på det.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rullefelt, test.
  • #1   26. feb 2011 Det er der sgu ingen grund til, hvis det er fordi du tror den er slidt den har da ikke kørt en skid smiley

• #3   26. feb 2011 det er kl auto vojens

• #4   26. feb 2011
    Syntes den kører fantastisk, men det er bare for at prøve det, tror jeg ville blive lidt skuffet hvís testen skrev 150hk, men ville bestemt ikke sige at den køre dårligt, selv hvis testen sagde mindre end 150 hk.

Tak for info.

• #5   26. feb 2011 Jeg fik min rullet ved Bruno Hansen på fyn, lidt uden for odense

• #6   26. feb 2011 så vil du blive skuffet bmw har altid oplyst deres effekt på motor i bænk uden generator, ac eller forbrug. så når du så smider den på rulle felt montert i en bil viser de størstedelen af tiden for lidt. en 170hk e30 325 kan nemt kun have 150-60hk på felt uden at der er en fejl på bilen.

• #7   26. feb 2011 ningo .

Mange tak. Jeg var slet ikke klar over der var så stor fejlvisnings pct, men ja det kommer jo an på meget, og der er så mange forskellinge rullefelter rundt omkring, så de "skal" jo have lidt afvigelser. Folk som får testet deres biler vælger vel også bare den test hvor den skrev flest hk. ikke nogen grund til at gøre sin bil ringere end højst nødvendig. :o)

Jeg har overvejet en chip, men tror nu jeg lader det ligge, den trækker rigeligt, og er på ingen måde sløv. Men mere vil ha mere, så ville det vel ikke være så skidt, at få lavet en før og efter test på rullefelt?

• #8   26. feb 2011 få den rullet på sjælland så bliver du glad

• #9   11. apr 2013 jeg bor i helsingør på nordsjælland hvor er det tætteste sted a få min bil på felt?

• #10   11. apr 2013 mike J
    vi kan ude på mit job... (personligt aner jeg ikke noget om betjeningne af maskienen men det gør mine chef´er...)
    sidst vi rullede en var en alfa GT V6. smd kun 238hk sku havde smidt 248 så lidt skuffende...

• #11   11. apr 2013 fedt nok smiley hvor ligger det henne jeg har en e30 325 jeg gerne vil ha målt og så min celica smiley hehe håber alle hestene er i celicaen

Kommentér på:
Rullefelt, test.

Annonce