{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Hvilke pærer er bedst af disse 2 {{forumTopicSubject}}

Ja overskriften siger sig selv.. her er 2 links.

http://www.extremecarparts.dk/product.asp?product=12201

http://www.thansen.dk/product.asp?c=4947852032&n=-2103501320&pn=-1097969089

Hvis i mener der er nogle som er bedre end de 2 så smid gerne et link og forklar lige HVORFOR de er bedre..

tasalaha


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke pærer er bedst af disse 2
  • #2   26. feb 2011 Martin G.

    Jeg har før brugt night breakers uden problemer-- de har holdt i ca. 4-5 år. både H4 og H1.

    De her xenon lookalikes har bare fået rigtig meget positiv omtale. bla. i Vmax.


  • #3   26. feb 2011 jeg har kørt med night breaker i 4 måneder nu uden problemer!

  • #4   26. feb 2011 Det er nightbreaker plus der linkes til. Det er en ny model med forlænget levetid. Dem ville jeg tage.
    De første du linker til er kinacrap, de skal nok give meget lys, men ud over det hele og lige i hovedet på de modkørende. Samtidig er de 100W, så dine kabler får noget ekstra belastning.


  • #5   26. feb 2011 X.Evolution er nogle gode pærer, som giver et godt lys. De lyser kraftigt. Men ja, de belaster dit ledningsnet mere, så det vil nok være den bedste idé at montere dem direkte på batteriet. Under alle omstændigheder vil de i hvert fald være ulovlige.
    Men de giver noget fedt hvidblåt lys.


  • #6   26. feb 2011 jeg har x.evolution i mine tågelygter lige nu og der har intet være det giver et mere hvidt lys synes ikke der er noget blåt over det men de er bedre end standard så meget kan jeg sige og har ikke haft problemer med dem endnu og det er ved at være en måneds tid siden jeg har sat dem i

  • #7   26. feb 2011 Har også skiftet til night breakers, ingen problemer og er glad for dem. Kender ikke de andre.

  • #8   26. feb 2011 nightbraker er rigtig gode... NÅR DE VIRKER..!! har haft mange sæt, de springer meget let, har dog også haft et sæt der har holdt over 1 år... og det er på samme bil... men får dem da bytte uden noget som helst,

Kommentér på:
Hvilke pærer er bedst af disse 2

Annonce