{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.743 visninger | Oprettet:

E.E
E.E
Tilmeldt:
5. dec 2007
Emner: 43 Svar: 115

Multimedia RNS 510 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg vil købe Navigation Rns 510 mode. men kan se nogle er med Code nogle er uden Code ?

Har ikke forstand på det hvad skal man bruge Code?
kan man lidt forklare det.

tak fos svar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Multimedia RNS 510
  • #1   1. mar 2011 du skal altid have kode med på et keycard udstedt af mærket ( vw f.eks. ).

    Uden kode kommer du ikke langt, og er den uden kode er den sikkert varm, og kører du til VW for at få koden når den er varm, bliver den konfiskeret og udl. til panserne, og du får en bøde for at aftage hælervare medmindre du kan bevise du har betalt en normal pris for den


  • E.E
    E.E Tilmeldt:
    dec 2007

    Emner: 43 Svar: 115
    #2   1. mar 2011 de som jeg kiggede efter de er replica så kan de også have den kode ? vh

  • #3   1. mar 2011 pas - men hvorfor købe replica, når du kan købe orig. til ca. 4000 på ebay.co.uk??

  • E.E
    E.E Tilmeldt:
    dec 2007

    Emner: 43 Svar: 115
    #5   1. mar 2011 hej michael.

    jeg kan kontakte den person imorgen så bed ham at give 14 cifer serienr. så jeg vil skrive til dig.

    jeg har et tilbud 2500 kr. den er rigtig god og velholdt og har alt funktioner gps. dvb osv..

    den person siger den er ikke stjålet men han har ikke kode..

    han skrev til mig.
    Jeg havde min liggene i 1 til 2 uger inden jeg havde tid til at montere den og der var ingen kode at indtaste....

    jeg forstår stadik ikke hvad skal man bruge den code er det til navigation eller anden.. .. har ikke så meget forstand til den.

    den har igo software navigation.

    mvh





  • E.E
    E.E Tilmeldt:
    dec 2007

    Emner: 43 Svar: 115
    #6   2. mar 2011 jeg har fundet også en anden . sælger sagde at han har ikke kode men har kvittering på vare...så skal man ikke bruge kode eller hvad..

Kommentér på:
Multimedia RNS 510

Annonce