{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.321 visninger | Oprettet:

Købe bil af skrotter - Hvornår okay? {{forumTopicSubject}}

Hey..

Hvornår er det okay at købe en hel bil hos en autogenbrug/ophugger? Hvis bilen er totalskadet, så må den aldrig komme på offentlige veje igen, hvis jeg har forstået det ret. Men hvad nu hvis bilen ikke er dømt totalskadet, må man så bygge den op, og bruge den offentligt?

Jeg ny her, så bær over med mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe bil af skrotter - Hvornår okay?
  • #1   2. mar 2011 så snart en ophugger får en bil inden søger de om penge for den ved staten og udfylder en skrotattest. så den bil ude af verdenen selvom den måske står fejlfri på pladsen

• #2   3. mar 2011 Jeg ville gå ned og høre ham der arbejder på stedet..

• #3   3. mar 2011 Men hvis bilen står med nummerplade på, på pladsen, men man kan se den er skadet (det ikke en af dem der arbejder der som ejer den)

• #5   3. mar 2011 Hmm.. Ja jeg må ringe og snakke med ham så smiley

• #6   3. mar 2011 Je en skrothandler kører jo ikke omgående ned og afmelder bilen når han modtager den, nogle gør en gang i ugen andre en gang i måneden...

Men ja du må dabygge alle biler op igen, bare du lige husker at betale afgift på ny, hvis den er meldt totalskadet...

Hvis den ikke er meldt totalskadet, og ikke afmeldt ved skat, så har du jo ikke noget problem ud over prisen du skal give ved skrothandleren, men ofte kan det slket ikke betale sig, da de jo mister en indtægt på skrotpræmie og sage af diverse dele og jernprisen bagefter...

Og så kan du ofte finde en anden bil privat, men nu ved vi jo heller ikke hvilken bil det er og om den er speciel eller dyr i alm. handel...

• #7   3. mar 2011 jeg købte min bil af en hugger og den er der ikke noget ivejen med så hvis han vil sælge den til dig så er den jo nok ikke afmeldt

Kommentér på:
Købe bil af skrotter - Hvornår okay?

Annonce