{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Hvilken olie/bremser? {{forumTopicSubject}}

Hvilken olie skal jeg køre med på min Galant V6 fra 98, den kører oftest korte ture, men os en gang i mellem lange ture, altså fyn sdr. jylland med speeden godt i bund, den har gået 140.000 km..

Skal også have nye klodser foran, kan jeg købe dem hos Refako (de ligger lige ved siden af mig), tænker på kvali og er de nemme at skifte, har fundet en video guide, der så det ret nemt ud, det var dog på en Polo 98...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken olie/bremser?
  • #1   3. mar 2011 Mads J, det plejer for det meste at give sig selv når man står med det hænderne når vi snakker om bremser, så bare tag hjulet af og kig på det. Hvis du stadigvæk er i tvivl så få en med erfaring til at kigge på det istedet. Bremser er uden tvivl noget af det vigtigste på en bil efter min mening og SKAL derfor være 100% iorden.

Med olien, tja personligt kører jeg næsten altid på anbefalet olie fra fabrikanten. Men er sikker på du kan køre på en 5-40, det gør jeg ihvertfald på min honda med 100000 på klokken. Som sagt, vent til en anden skriver vedr. olien, da jeg ikke er sikker.

Kommentér på:
Hvilken olie/bremser?

Annonce