{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.181 visninger | Oprettet:

ADVARSEL MOD DENNE SVINDLER. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tager gerne tråden op IGEN.

""GALLOPER SÆLGES""

MAN SKAL IKKE HANDLE MED DENNE SVINDLER.

Ja jeg har problemer med at få mine vare fra denne SVINDLER ".Galloper sælges ". Man skriver til ham om hvor sagerne bliver af når man nu har indbetelt pengene til hans konto. Så skriver han bare at det er afsendt. Selvom han har fået mit tlf. nr. ringer han ikke tilbage. Nu har han så sat mig på filterliste, så man kan overhoved ikke få fat i ham. Satans SVINDLER, så ham skal vi bare advare andre om.
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=389

"Galloper sælges" .
Hvis jeg kunne skrive i hans annoncer, ville jeg advare andre om ham.
Har haft kontakt med 3 andre, som han også har snydt, SÅ man skal ikke overføre noget til ham, for SÅ er man snydt på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ADVARSEL MOD DENNE SVINDLER.
  • #1   4. mar 2011 utroligt at folk har så lav en IQ at de vælger at snyde folk!

• #2   4. mar 2011 God tråd hvis du spørger mig.

Bare ærgeligt at BG ikke gør noget ved det...

• #3   4. mar 2011 jeg takker.. smiley

• #4   4. mar 2011 Efterhånden en gammel historie desværre. Det lyder til han er gået under mange forskellige navne og har svindlet mange. smiley

• #5   4. mar 2011 opret en ny konto her inde, skriv på hans bil, og sig at du vil købe kontant.
    arranger et møde med manden.
    Så burde det være muligt at tagen en snak med manden face 2 face

• #6   4. mar 2011 fuck en NAR!

• #7   4. mar 2011 tror jeg ville gøre som don R forslår :S

• #8   4. mar 2011 manden siger han afhenter skrot biler... få ham til at hente en skrot bil og så giv ham et lille "klap på skulderen" og sig; du sgu en nar

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #9   4. mar 2011 Undre mig sku folk ikk snart lære at handle ved personligt fremmøde ! Man ser den ene gang efter den anden folk brokke sig over de enten har fået en vare der ikk lever op til forventningerne eller ingen vare overhovedet !

Lad dog være med at stole blankt på folk ! Handel kun ved personligt fremmøde ! Man er sku stillet for dårligt hvis man skulle blive snydt ved vare der skal sendes privat !

• #10   4. mar 2011 Casper K: det er jo bare ikek altid lige nemt personligt ville jeg ikek køre til den anden ende af landet for og hente en tin til 4 eller 500 kr eller hvad varen nu koster så er det nu lettere og få det sendt til en

• #11   4. mar 2011 men når det er sagt så skal man self osse være klar over at man kan ske og blive taget ved næsen desværre men er utroligt folk har så lav IQ at de kan finde på og gøre det

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#12   4. mar 2011 Christian M Så vil jeg sku hellere undvære end at blive snydt !

• #13   4. mar 2011 kan du ikke finde hans adresse og så tage ud og besøge ham og give ham en lille klemmer:-)

• #14   4. mar 2011 du kan jo evnt gå ind på de biler han har oprettet og skriver der så alle mennesker kan se hva han laver af lort sådan en svindler

• #15   4. mar 2011 HRH 1

Kan da godt forstå hvis du kommer på en filterliste sådan som du skriver idag, og også gjorde igår.

Husk på der altid er 2 sider af en sag! siger ikke din er rigtig, men stadig....

Som jeg også skrev igår så har jeg altid fået mine ting fra ham.

• #16   4. mar 2011 Kan man ikke finde ham via bank oplysninger? Du må da have et bank nr. Du har overført til:)

• #17   4. mar 2011 <i><b> jeg havde sgu klippet stumpen af harm hvis det var mig skulle sgu nok finde harm man bliver sindsug over sådan noget!!!!!!!!!!!!!!!

• #18   4. mar 2011 Ville ønske jeg havde set denne besked noget før, har eller ikke fået mine ting endnu.! Overførte penge til ham den 9-2-11..

Det er pisse træls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #19   4. mar 2011 Mads K, ja det er træls. Du kan være sikker på at du også bliver snydt.
    Pisse ærgeligt, derfor jeg advarer andre mod at handle med ham.

s M, hvorfor da det. 2 sider af samme sag?????, JA, MEN VI HAR JO ALLE BETALT FOR EN VARE VI IKKE HAR FÅET. Alle kommer jo på hans filterliste når man forsøger at få svar på sine spørgsmål om hvor ens vare bliver af, NÅR man nu har indbetalt pengene til hans konto for den vare man har aftalt at købe af ham. Som du kan se er der dukket en mere op som også er blevet SNYDT af ham, så nu er vi da 5 der er blevet SNYDT. Og det er da bare på 2 dage, der kommet 5 frem der er blevet SNYDT. Syntes du IKKE det er mærkeligt.
    Men hvis du kender ham med alle de stumper du har købt, JA SÅ syntes jeg du skulle KONTAKTE HAM, og sige at han måske lige skulle få sine handler sendt afsted til dem der har betalt.
    Det er vel ikke formeget at forlange af HAM SUPER SVINDELEREN.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#20   4. mar 2011 Tror faktisk det er sandt hvad i skriver ! For nu har han da slettet alle hans annoncer og skiftet navn !

• #21   4. mar 2011 <i><b> hahah også tror han at det hjæper :o) NOT!!!!!!!

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#22   4. mar 2011 dennis P Det gør det vel !!!! Han har tjent penge og kan blive ved med det ! Han kan jo bare sælger fra flere forskellige brugere ! BG er jo ligeglade som altid bare folk køber VIP og smider penge til dem !

• #23   4. mar 2011 <i> admins gør sgu ikke noget ved det

rigtigt nok han kan te sig som det passer harm tænkt at han har samvittighed til det

det er sgu for lavt...

• #24   4. mar 2011 Casper K, du kan tro at det er SANDT det jeg SKRIVER.
    Hvis du har hans NYE NAVN , må du gerne sende en PB. med hans nye navn.
    HAN SKAL IKKE HAVE LOV TIL AT SKIFTE NAVN OG SÅ SNYDE FOLK IGEN, DEN SATANS SVINDLER.

• #25   4. mar 2011 Jeg kan SE at han har SLETTET ALLE hans annoncer, det betyder bare, at han ER EN SATANS SVINDLER der ikke har RESPEKT for andre mennesker.
    dennis P, jeg kan kun tro på at admins gør noget ved det, jeg har kontaktet dem.
    MEN jeg vil holde ØJE med den "SATANS SVINDLER" hver dag, så bare der er en annonce der ligner hans gamle annoncer, så er jeg der som en mis, og fortæller at han ER EN SATANS SVINDLER.
    Han skal BARE IKKE HAVE LOV TIL AT SÆLGE NOGET.

• #26   4. mar 2011 Hvis der nogle der ser en annonce fra ham DEN SATANS SVINDLER, så offentliggør den, så alle bliver advaret.

• #27   7. mar 2011 Ja så er der sket det at Bilgalleri.dk har fredet vores SVINDLER. Jeg havde ellers oprettet et nyt forum emne med han nye navn og hans bruger id. MEN, det syntes en hjælpe admin. ikke at man må. Så nu kan det måske være svært at få ham stoppet. Det er da utroligt at han kan foresætte i et nyt navn, når bare man betaler. I skal være velkommen til at kontakte mig,hvis i vil vide mere.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#28   7. mar 2011 Typisk bilgalleri.

• #29   7. mar 2011 fuck hvor er i ringe bilgalleri man kan sku da ikke frede en svindler,men kan jo være der er en af hjælpe admin der kender ham og får lidt penge ud af at hjælp ham skandale bilgalleri

• #30   7. mar 2011 Ja jeg syntes heller ikke at Bilgalleri.dk gør nok ved sagen
    Det er simpelthen for dårligt.

• #31   7. mar 2011 HRH 1
    du får hva du betaler for

• #32   7. mar 2011 dennis P, NEJ det er det, der er problemet. Jeg og andre har betalt, men ikke fået det vi har betalt FOR.
    Og det SVINDEL SKAL STOPPES.

• #33   8. mar 2011 NYHEDER-NYHEDER -NYHEDER-NYHEDER.
    Dags dato har jeg modtaget min vare med Post Danmark.
    Den var desværre itu, men den tar jeg med Post Danmark.
    Som i kan se KAN det betale sig, at blive ved med at BROKKE SIG.
    UANSET HVAD MAN KØBER, efter min erfaring, Skal man bede om TLF. NR. samt en rigtig EMAIL adress. Så skal man tage ALLE de oplysninger man overhovedt kan på vedkommende. Man skal ringe og maile til personen, INDEN MAN OVERFØRER PENGE TIL EN BANK KONTO. For hvis han/sælger reagere på tlf. nr. og rigtig mail addres. er man et stort skridt nærmere på en GOD handel.
    Det der er sket i denne sag ER, at sælger har OVERTRÅDT ENHVER SERIØS SÆLGER`S KODEX. Man skal IKKE snyde folk, eller forsøge på det???????.
    Der er JO ANDRE end mig der har noget SOM SÆLGER HAR GLEMT, Jeg kan da kun HÅBE AT, sælger vil SØRGE FOR at han bringer sine forehold IORDEN.
    Det NYTTER IKKE NOGET AT, sælger ikke svarre på købers henvendelser, der er en god grund til at de skriver til SÆLGER om hvor deres vare bliver AF.
    Så hvis man IKKE skal komme PÅ MIN dårlige liste OVER DÅRLIGE SÆLGERE, SKAL MAN VÆRE ÆRLIG.
    Som i måske har erfaret, BLIVER JEG VED.
    ET GODT TIL ALLE SÆLGERE, VÆR ÆRLIG. Det betaler sig. DET er jeg også SELV.
    Så slut herfra.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#34   8. mar 2011 Hvorfor sletter du mit spørgsmål. ?

• #35   8. mar 2011 Casper K, jeg har ikke slettet noget som helst.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#36   8. mar 2011 HRH 1 Hov det er fordi der er 2 emner der minder meget om hinanden ! Forvekslede dem fordi jeg kun sidder på Iphone =)

• #37   8. mar 2011 NYHEDER-NYHEDER-NYHEDER NYHEDER.
    Det var ligegodt POKKERS.
    NU er jeg også kommet på hans filterliste på hans nye brugerkonto.
    Og der har jeg overhovedet ikke været/nævnt.
    Altså hvorfor gør man sådanne ting???????
    Hvis man var en ÆRLIG SÆLGER VILLE MAN IKKE GØRE SÅDANNE TING.
    Så JEG tror at han, STADIG ER EN SVINDLER.

Kommentér på:
ADVARSEL MOD DENNE SVINDLER.

Annonce