{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.158 visninger | Oprettet:

pierre autolak igen igen {{forumTopicSubject}}

så kom den tilbage igen igen. og blev det bedre, nej tvært i mod. nu har de så været så fucking smarte at smadre døren op i et eller andet så der er endnu en bule hvor man kan se der er blevet arbejdet og malet. da værkføren ringede til dem. nej nej vi har slet ikke været under listen. hold kæft hvor nogle klaphatte, vi taler om pierre i højbjerg.

ps har nu ladet mig høre at de lader elever og praktikanter male uden de blever tjekkede. syntes det er så trist, de skal da lære det. men det gør de da kun ved at blive tjekket og hjulpet

har haft fat i taksatoren, han mener lige vi skal give dem en chance mere. selvom døren ligner ja en pæn omgang bølgepap.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pierre autolak igen igen
  • #1   4. mar 2011 Jeg har desværre kun hørt negativt om "kæden" Pierre smiley

• #2   4. mar 2011 Hvis det var min bil og taksatoren sagde det der så havde jeg nægtet og kørt den et andet sted hen. Han skal sku ikke bestemme hvor du skal have lavet bilen. Du går vel os og mangler din bil og så svært kan det vel heller ikke være og lave et ordenligt stykke arbejde..

• #3   4. mar 2011 så find en anden maler.
    hvor svært kan det være

• #4   4. mar 2011 Nu er det os sårn med sådan et stort firma at man kun hører de dårlige rygter. og ja selvfølgelig kan der godt være afdelinger ved pierre der er bedre/dårligere end de andre.. (:

• #5   4. mar 2011 de kan finde ud af det der ude:

http://www.crashpoint.dk/

• #6   4. mar 2011 vw golf, nu er det jo forsikringen der skal betale. så et eller andet sted er det jo nok taksatoren der skal bestemme. og ja det er forsent at sende den andre steder hen . da pierre har ødelagt døren og lakken på hene bilen det nytter ik at male en bil samme sted fire gange. lakken stod uden fejl og ridser

• #7   4. mar 2011 allan r. det er faktisk svært nok da forsikringen jo har betalt for arbejdet på bilen.. så vil de jo have pierre til at lave det ordenligt på deres regning. havde jeg 30 k blev hele bilen også malet ved en anden

• #8   4. mar 2011 Jeg er da også lærling .. jeg maler da en masse uden hjælp osv ? lad det nu ikke gå ud over ALLE lærlinge .. Pierre er en stor kæde, med svingende kvalitet.

- Men nu har jeg ikke set den pågældende skade, men det er sku heller ikke altid lige nemt for os malere ! I visse tilfælde vil forsikringen ikke give penge til fx en ny liste, hvis den skal ødelægges ved afmontering, ergo skal listen jo så blive siddende ! Fordi jeg betaler ikke for din nye liste, bare fordi der er en bule indenunder, og det gør pladeværkstedet heller ikke.

ligesådan er det pladesmeden, der skal stå for opretning og afmontering - men der findes også umulige buler, men det ved taksatoren ikke, han er jo ikke faglært. Ringer man så til dem og konfronterer dem med problemet, så er det ikke deres skyld påstår de. Så i værste tilfælde må man bare aflevere bilen, efter at have gjort det så godt man kunne. Forsikringsarbejde er på tid, og alt den tid man bruger ekstra regnes for underskud. Der er generalt ikke mange penge i en skade længere ..

Men du har ret til at brokke dig ! Jeg er selv monster pillen, så jeg vil ikke pisse på dig :b men sagen skal altid ses fra flere sider .. Et godt råd er at undgå at være sur, det kommer man slet ingen vegne med smiley

• #9   4. mar 2011 baunkjær. det var skam ik for at sige ondt om lærlinge det er helt okay i laver ting i skal jo lære. og tror det med pengene er lidt for underligt ved hvad det har kostet . har set regningen lidt over 11 tusind. det burde række til en bule der er mindre end en underkop.

• #10   4. mar 2011 http://www.crashpoint.dk/ lavede min efter den første maler ikke kune ramme farven ordenlig og havde et par skønhedesfejl jeg ringede til forsikringen og sagde det var jeg ikke til freds med og han var tilfældigvis der ude og vi aftalte jeg skulle komme der ud og vi fik deres maler til at kigge på det og han fandt flere fejl og malede den om og forsikringen ordnede betalingen og slagsmålet med den maler der havde malet den før

• #11   4. mar 2011 Christian S ja det ved jeg godt han gør men hvis han gentagende gange ik kan lave det ordenligt så må du da bare holde fast i de skal finde en anden. Det ender jo med der går flere uger inden du ser din bil. Og hvis de ikke laver det ordenligt så kunne det være taksatoren skulle overveje og bruge dem igen

• #12   4. mar 2011 baunkjær .. jeg ved udemærket godt pladeværkstedet retter bulen ud. men vi er enig om at pierre skal spartle.? jeg så bilen inden den blev kørt afsted. og der så den helt fin ud. som den nu lige kan efter det arbejde

• #13   4. mar 2011 det er netop pierre i århus eller retter sagt højbjerg.

vw golf. jeg tager også straks fat i ham mandag. for i dag kunne man virkelig se hvor ringe og dårligt det er lavet da vi har haft sol hele dagen

• #14   4. mar 2011 Er nu heller ikke imponeret over pierre.dk ..

En perfektion reperation er en, der ikke kan ses af det blotte øje smiley

Hvor meget har du fået malet ?

• #15   4. mar 2011 jamen de siger de kun har arbejdet på døren altså over listen også lige lidt ud på forskærmen og bagdøren. men de har været på hele døren. der er støv/sandkorn under lakken løbere ovs. også er bulen der i nu,

• #16   4. mar 2011 Hahah, jamen tak for det Hartmann smiley

Men ja som du siger hvis man f.eks. tager et smut til kolding så er der jo faktisk næsten ikke andet end polakkere /:
    Og har os meget at sige da de hverken har en uddanelse eller ligene men er bare billig arbejdskraft.

Dog er der os polakkere i Brønderslev og det skal faktisk siges at de godt kan deres kram. så det er ikke dem alle som fusker, men det tæt på, heheh..
    men der vil altid være nogle afdelinger som ikke helt lever op til forventningerne..
    Arbejder selv ved Pierre i Hobro og syns bestemt vi laver en god kvalitet, selvfølgelig får vi en klage engang imellem, men det er satme ikk ret tit, og vi laver det selvfølgelig om hvis kunden ikke er tilfreds (:

• #17   4. mar 2011 lad mig lide slå fast, at det ikke er taksatoren, der bestemmer, hver der skal male bilen - det gør pladeværkstedet smiley

Jamen føler med dig ! som sagt er jeg perfektionist og kunne ikke drømme om at aflevere noget lort !

I dit tilfælde, vil jeg tage kontakt til taksatoren og bede ham om at få det lavet om, ved en maler, der har styr på det smiley

Kommentér på:
pierre autolak igen igen

Annonce