{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chip tunnin af en lupo 1.2 3l PRIS????
  • #1   4. mar 2011 behold den endelig original, det ikke den skærkeste gearkasse de kører med..

Og længere på literen? ahh mon ikke vw har gjort sit bedste lige med den vogn?

• #2   4. mar 2011 Tjah men er det ikk en fin start bil den jo faktisk kun dyr i indkøb smiley

jeg skal som 18 årig ny billist give 12 kg for ansvar og så et forbrug på ca. 5-800 kr i diesel olie de vil sige ca. 2 kg om måneden der er mindre end hvad de gamle bare bruger på benzin til en audi a6 2.0 benzin

• #3   4. mar 2011 vælg en af de sidste årgange, de er noget bedre end de første

• #4   4. mar 2011 ja bare de er efter 01 alser inkl 02 modellen der har de lavet gearkassen om så den holder smiley

Men hvad vil i mene er det ikk et godt køb ?

• #6   4. mar 2011 Men vis nu fx køber en lupo 1.2 3l 2003 for ca 50 kg.

så skal jeg give 12 kg om året i forsikring og så ca. 500 til diesel så er det ca. 1500 om månede plus dæk gejl evt reperationer smiley

Det er da billigt vis jeg kan skaffe de 50 kg til indkøb og så bare lade den være std motor messigt

• #7   5. mar 2011 ja den er billig helt sikkert men du skal satme ikke chip tune den.

bare kør ordentigt i den og overhold service.

• #8   5. mar 2011 Jeg har haft min chiptunet hos landberg. Det koster 5000 men så bliver det også gjort ordentligt. Den går længere på literen og smider omkring 80hk og 200 nm. Har kørt med de de sidste 40000 uden prob. Husk at det skal være en OBD tuning. Hvis du er lidt smart prøver du at ringe til jesper hos jp auto. han kan nok gøre det billigere.

Og til alle andre er der ikke forskel på årgangene, det er samme komponenter med men forskellige software opdateringer. Problemet med gearkasserne er jo også fundet. Gearkasserne mangler olie, men hvis man får den overfyldt i tide holder det.

• #9   5. mar 2011 hvor meget går den så nu på litern ?

kan man evt øko tune den så den bare går længere på literen?

• #10   5. mar 2011 for at sammenligne. Før brugte jeg 3,7 L pr 100km på vinterdæk nu ligger jeg på 3,2-3,4 pr 100. Og så er den meget sjovere at køre i. Den har et ret fedt overskud og løber gerne speedo ud nu.

Jo du kan godt få den økotunet, men ved ikke lige hvor?

Kommentér på:
Chip tunnin af en lupo 1.2 3l PRIS????

Annonce