{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi, hvor langt kan den gå
  • #1   8. mar 2011 hvis den er blevet passet ordenligt med service og det hele så er 257.000 ingenting. Den kan sagtens køre 500.000 hvis den bliver vedligeholdt.

• Andreas L
    Andreas L Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 94
    #2   8. mar 2011 Okay dette lyder sgu meget godt, dog i en anden tråd var det en der sagde at man skulle køre min. 20k km om året for at diesel kunne svare sig ellers blev det for dyrt altså udover vægtafgift hvad er så dyrere ?

• #3   8. mar 2011 Det er også rigtigt at du skal kører 20.000 km om året, før det kan betale sig.
    Du skal huske at en diesel ikke har godt af små by ture. Den skal gerne blive gennem varm hvergang du er afsted.

• #4   8. mar 2011 det med 20k km er en del af et større regnestykke. Dieselbiler er som regel dyrere i indkøb end benzinbiler.Den merpris kan kun tjenes hjem igen ved hjælp af brændstofbesparelsen. Og der skal man op og køre et vist antal kilometer før besparelsen er stor nok til at opveje merprisen i indkøb.

20k er kun en tommelfingerregel. På nogen biler er det mindre og på andre mere.

• Andreas L
    Andreas L Tilmeldt:
    jan 2011

#5   8. mar 2011 Okay nu regner jeg med at køre på arbejde hver dag har ca 11-12 km hver vej plus lidt ekstra efter arbejde hver dag, er det alt for lidt eller for er godt nok fast besluttet på den smiley

• #6   8. mar 2011 hvis man kigger rent økonomisk er det vist for lidt til at kunne betale sig. Jeg ville tage en benzin, men jeg går heller ikke så højt op i det. da jeg købte min mondeo v6 kørte konen 130 km om dagen i den. Der havde det klart været billigere med en diesel.
    Det vigtigste er man har en bil man kan lide. Det bliver for trist hvis pengepungen skal bestemme alt.

• Andreas L
    Andreas L Tilmeldt:
    jan 2011

#7   8. mar 2011 Det har du helt ret i.den anden jeg havde kig på, også en a4 med en 2.0 kostede dog det samme og jeg har fået fortalt at den 1,9 tdi er en meget bedre motor og så kan jeg virkelig godt lide den bil smiley

Kommentér på:
Audi, hvor langt kan den gå

Annonce