{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

DHB 2006 & Vmax {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige fortælle en lille sjov historie og evt informativ til andre:

I morges da jeg fik hentet Vmax ind fra posten, og fik den åbnet var jeg skide glad smiley (er bare generelt i godt humør, men det skulle nævnes) - så nåede jeg om til side 16 hvor der står noget om DHB 2006.. Til min store overraskelse stod der at det er fra den 2 - 4 juni - og kvik som jeg er tænker jeg på min DHB billet som jeg købte den 7. december, der stod den 9 - 11 juni!

Spørg mig om jeg lignte et stort spørgsmåls tegn? Jeg fik så ringet til Vmax, fik en flink stemme i røret som hed Kasper og han ydede kanon service og sagde jeg skulle ringe til BilletNET - hvor så jeg fik en mindst ligeså fræk kvindelig stemme i røret som fandt ud af at den billet jeg har stadig kan bruges :)! Det var bare en fejl fra lige da billetterne udkom.

Så har du en billet hvorpå der står det er den 9 - 11 juni, for tvivl ej - du har ikk givet 500 kr for at skulle hjælpe med at rydde op, du bruger den såmænd bare den 2 - 4 juni! Håber det hjælper nogen fortvivlede sjæle - eller om ikk andet kan give et smil på læben hos andre smiley

Mvh
Daniel Klitgaard

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DHB 2006 & Vmax
Kommentér på:
DHB 2006 & Vmax

Annonce