{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzinen stiger kraftigt fra imorgen.
  • #1   4. jan 2006 Min tank er tom.. så skal da vist ha fyldt den op i dag smiley

• #2   4. jan 2006 Jeg ved dog ikke hvor kraftigt 20 øre pr liter er?? Det er da ikke værre end sidste års priser.

• #3   4. jan 2006 Men nu har eb.dk det jo med mildest talt at overdrive...

• #5   4. jan 2006 pis jeg må også bare tanke for vildt, for det koster mig 11 kroner mere og fylde 55liter på og det gør jeg jo 4 gange om måneden altså 44 kroner nej nej nu må jeg hjem og ligge hele bugettet om igen pis pis og nej

• #8   4. jan 2006 Det er jo ik noget nyt de stiger jo konstant, gad vide hvornår HELVEDE de sætter bil afgifterne ned, der må skuda være noget der snart falder i pris enten afgiften eller forsiringen. Fatter ik DK. Nu bor jeg i sverige, men flytter til dk her om et års tid, det vil sige ny bil hmmm jaaa jeg kan købe mig en gammel golf 1,3 årgang 83 eller sådan noget.
    Det er ik noget problem med at købe selve bilen, der skal man jo bare ha en god bank at snakke med:-) MEN så kommer forsikringen:S det er jo helt vildt så dyrt det, eller også vil de slet ik forsikreger en.

Surt opstød her fra det svenske
    Og ja stave fjel er gratis:D

Jesper

• #11   4. jan 2006 ja jeg køre 90km om dagen, og jeg kan altså ikke mærke at jeg skal betale 44 kroner mere i benz om måneden, og jeg eer altså ikke verdens højstlønnet løn slave

• #12   4. jan 2006 ja jesper det er dejligt ikke, når man skal gå mod muren, en af mine venner flytter hejm inden for 30 dage. han har en audi tt med 270hk læder og ja hjertet kan ønske. han kikker efter bil i dk til 10-20,000

• #13   4. jan 2006 Godt man lige har tanket 50 liter til 8.18 og har 45 i reserve til ca samme pris... hehe... klager ikke de næste små 1000 km... smiley

• #15   4. jan 2006 Portoen stiger også så vi har hamstret en masse frimærker *GG*

• #16   4. jan 2006 diesel er vejen frem, bare se le mans f.eks

DYRE I ANSKAFFELSE MEN BILLIGE I HVERDAGEN,

• #17   4. jan 2006 problemet er bare at alle dem der køre rundt i sådan en gamel rust bunke er ik sikkert en skid hvis det går galdt. Der er jo jeg ved ik hvor meget sikkerhed i de nye biler efterhånden. Så hvorfor ik sætte de afgifter en smulle ned så alle kan få en chance for at få en rimelig bil:-)
    Plus der nok ville blive mindre døds ulykker idet der er mere sikkerhed bremser/airbag/bedere karosseri. Eks min bil nu R32 4x4 den hænger MEGET bedere fast på tør/våd/sne det vil sige mere sikkerhed. MEN så har den så lige 241hk og det gider ens forsikring sku ik være med til:S jeg kan ik forsikriger en R32 i dk fordi jeg kun er 24. hvor fedt er det?
    Det vil sige jeg først kan få min bil igen når jeg så er 35 hmm det gir jo ik nogen mening, en på 35 kan da ligeså godt køre som sindsyg som en på 24 kan.

Stave fejl er gratis endnu en gang:D

Jesper

• #18   4. jan 2006 Problemet her er sgu at folk ikke kan finde ud af at lade "lortet" stå, og boykotte benzinselskaberne i en lille periode. Og forstår det godt, med alle de uregelmæssigheder som der forekommer indenfor den "offentlige" trafik!!

Syntesdet varfedt i juledagene, da prisen var nede på omkring 8 kr. (hvilket vel er et acceptabelt niveau), hvor jeg troede (naivt I know), at dette prisleje var kommet for at blive, men må so bare se i øjnene at det gamle "mundheld" *udbud & efterspørgsel* holder som aldrig før. (desværre).

Godt nytår

• #19   5. jan 2006 ja og hvad giver de skylden for prisstigningerne,uenighed mellem moskva og et eller andet østland om gaspriser og leverrancer,jamen,de er blevet enige og det endda til en lavere pris.også er der lige det danske vejr,ja tak decemder har været med rekord varme,men da de lige havde kalkuleret med at de skulle tjene så og så mange penge,bliver de "lige" nødt til at sætte prisen op så de holder det som de havde regnet med og tjene.

Kommentér på:
Benzinen stiger kraftigt fra imorgen.

Annonce