{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Parrot bluetooth forvirrer mobil????? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste har lige købt en swift sport hvor der var monteret noget Parrot bluetooth modellen før 9200. Så fik hun koblet det til så at den selv går på når hun tænder hendes Bluetooth. Så når hun går ud af bilen og fx på værelset og ringer til mig så skal hendes mobil være på højtalere vi kan slet ikke snakke uden at hun skal have hendes på højtalere, og så når hun ringer til mig er hun herre lav?
alt er først kommet efter sammenkoblingen med den parrot?
mobilen er en SE c902

håber nogle kan hjælpe os smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parrot bluetooth forvirrer mobil?????
  • #1   10. mar 2011 Det virker som om, anlægget ikke er monteret korrekt. Forbindelsen skal afbrydes til telefonen, når tændingen tages fra bilen.

• #2   10. mar 2011 men det er jeg os rimelig sikker på at når hun slukker bilen så ryger forbindelsen
    Men ja det virker som om de stadig er connected uden egentlig at være det smiley

• #3   10. mar 2011 Næste gang i snakker så sig til hende hun skal gå ud til bilen og hører om man kan hører din stemme i højtaleren. Det lyder bare underligt for den burde som der bliver sagt afbryde automatisk. Det gør min ihvertfald

• #4   10. mar 2011 vil jeg prøve. men hvis hun kan det er det så i bilen eller på mobilen det skal rettes?

• #5   10. mar 2011 ja eller tænd/sluk for BT når hun skal bruge det.. så slipper i nok også for det smiley

• #6   10. mar 2011 Kan det ikke være telefonen der bare er underlig?

• #7   10. mar 2011 Hvis bilen er slukket, skal bluetooth i bilen være afbrudt, hvis hun så kan høre dig samtidig med i bilen højtalere (uden at slå højtaler til på mobilen), så er det i bilen det skal rettes, for så bliver bluetooth ikke afbrudt.

Men det kan ses meget hurtigt, når man er indenfor rækkevidde af bilen, så vil ikonet for bluetooth indikere at der er en forbindelse, og man kan se det inde under forbindelsesindstillinger.

Hvis der er oprettet en forbindelse, mens bilen er slukket, så skal det som sagt rettes der, da det er en fejl.
    Hvis der ikke er nogen forbindelse, og det stadig ikke virker, så prøv først at skrue op for volumen på telefonen (uden at koble højtalere til), dernæst prøv t nulstille telefonen til fabriksindstillinger, og prøv at oprette forbindelsen med bilen igen, og se om problemet stadig er der bagefter.

Hvis det ikke virker, så prøv software-update på mobilen.

Men i kan også prøve med en anden mobil, om den har samme fejl.

• #8   10. mar 2011 Mit bluetooth er altid tændt på mobilen, og kobler selv til når bilen er startet og jeg er i nærheden.

Hvis jeg ønsker at bruge selve telefonen, så kan jeg vælge om den skal på højtaler, eller på håndsæt, eller håndfri (i menuen).

• #9   10. mar 2011 jamen hun gør jo netop det med at slukke og tænde bluetooth på mobilen men ja så burde det jo være i bilen at der er noget? syns bare ikke jeg kan finde noget under indstillinger som skulle kunne gøre noget ved det?

• #10   10. mar 2011 Hvis hun slukker for bluetooth, så er det mobilen der fejler... For så har den intet med bilen at gøre...

• #11   10. mar 2011 Jamen hun slukker bluetooth på mobilen når hun går ind.

men hvad skal jeg så gøre ved mobilen?
    - Anvender jeg fabriksinstillinger mister hun så ikke alle dataer? numre og billeder og sådan ?

• #12   10. mar 2011 Du kan starte med at tage en backup af alle brugerdata. Derefter kan du sætte den til fabriksindstillinger.

Men jo, hun mister alle data, hvis du uden videre nulstiller den.

Men hvis du laver en synkronisering, og derefter en softwareopdatering, så burde du næsten ikke at kunne gøre mere.

Men som sagt, tag backup. Synkroniseringen tager dog backup af det meste.

http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/c902?cc=dk&lc=da

Kommentér på:
Parrot bluetooth forvirrer mobil?????

Annonce