{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.824 visninger | Oprettet:

flyt sig fra politi udrykning skader ? {{forumTopicSubject}}

Hej bg
Jeg sidder og ser politistation, og kom til at tænke på hvis man skal flytte sig for en politibil i udrykning og man fx køre op over en stor kantsten da det er en smal vej med parkerede biler, ens fælge får ridser/skæve/grimme. eller andet sker med bilen !
Hvem hænger så på betalingen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  flyt sig fra politi udrykning skader ?
  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #1   10. mar 2011 det gør du selv

• #2   10. mar 2011 Dig selv

• #3   10. mar 2011 uden at vide det så tror jeg sgu at du selv skal betale..

• #4   10. mar 2011 Så må de sq bakke - især når de vælger at køre imod kørselsretningen sådan et sted, så må han sq vide at der kan være modkørende....
    han skulle have fortsat i den rigtige bane - han skulle jo kun 1 gang længere frem....

har selv kørt over for rødt fordi der kom en strisser lige op i røven af mig ved et lyskryds så kiggede mig godt for inden jeg kørte ud....

• #5   10. mar 2011 jeg køre aldrig op over når de kommer blæsende, de må vente til der er plads , så man kan komme op , ellers må man jo bare trække så langt ind som det nu er muligt, det er da røv at få ødelangt kofanger , og fælge bare fordi de skal forbi, så heller en bøde på 500-1000kr hvis man kan få det for ikke at flytte sig hurtig nok.

• #6   10. mar 2011 Rasmus Botoft @ Golf 6 Highline DSG .

Vil da også mene det er en skade de har forårsaget, da det er dem der tvang dig til at køre op over en kantsten eller lign i den situation?

Eller er jeg forkert på den?

• #7   10. mar 2011 Nu er loven indrettet så smart at kan du ikke køre over en kantsten uden at ødelægge spoiler og fælge, så er det også en bil der ikke kan synes med pågældende udstyr.
    Og hvis det ikke er tilfældet så er man virkelig en tåbe til at køre bil.

Det er iøvrigt satmer frygteligt at se de idioter der ikke kan finde ud af at gøre plads til udryknings køretøjer.. Sjovt nok er det ofte kvinder der ikke kan finde ud af det.

• #8   10. mar 2011 Nikki H
    Det får du dem aldrig til at indrømme

• #9   10. mar 2011 MB.

fuldstændig enig smiley

• #10   10. mar 2011 Lasse C : Du er så en af de personer man håber får brug for et udryknings køretøj, som så kommer for sent pga af ikke kunne komme forbi en bil der holder på sin ret.

• #11   10. mar 2011 de 10 sek gør ingen forskeld.

• #12   10. mar 2011 10 sek lyder nok ikke af meget. Men hvis de møder de 10sek flere gange bliver det jo til mange min.. Og gælder det en genoplivning er det nok med minimum hjerneskade til følge.

Kan man ikke flytte sig, er det så bare det. Men man kan da i det mindste prøve at gøre en indsats for at gøre det lettere for dem..

• #13   10. mar 2011 Tak for svarende, alle har jo sine synspunkter.
    Selvfølgelig skal man komme væk, men i forskellige situationer kan det være der kommer skader. men sådan er livet ! Tak for oplysning smiley

• #14   10. mar 2011 helt klart , jeg gør da også alt for det, og der kommer så regl meget hurtig et sted man kan komme ind eller op, men jeg brager altså ikke op over en 15cm kant med 50-70km/t alt bliver jo ødelangt.

men self skal man altid vige, så hurtig som det er muligt , det er jo ikke sådan at jeg bare holder farten og de slet ikke kan komme forbi. og man når langt på 10sek med en 50-70km/t også kommer der altid en mulighed. for at komme væk.

• #15   10. mar 2011 intet kopi lort her.... bilen er bare for lav til at kunne klare sådan en tur. unden der er en masse der bliver ødelagt,

• #16   10. mar 2011 Det hele handler jo om situationsfornemmelse.
    Kan være hvis man træde på speederen fordi man ser et hul længere fremme, men andre gange kan det være man bare skal sige lad jern være jern også bare tage skrammerne, giver jeg dig ret i ! men vil måske se andre udveje først.
    har ikke været ude for situationen så ved sku ikke hvad jeg personligt vil gøre i den.

• #17   10. mar 2011 Det hele handler jo om situationsfornemmelse.
    Kan være hvis man træde på speederen fordi man ser et hul længere fremme, men andre gange kan det være man bare skal sige lad jern være jern også bare tage skrammerne, giver jeg dig ret i ! men vil måske se andre udveje først.
    har ikke været ude for situationen så ved sku ikke hvad jeg personligt vil gøre i den.

• #18   10. mar 2011 Hvis politiet skulle betale for skader, så har jeg altså et sæt sygt skæve fælge. Næste gang jeg hører udrykning, så brager jeg bare i den nærmeste høj kantsten, jeg kan finde og så får jeg bare et sæt nye fælge... Hvor smart er lige det

Kommentér på:
flyt sig fra politi udrykning skader ?

Annonce