{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Lidt mere detaljeret update. {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Så er der monteret ekstra hi fi og alt er monteret korrekt..
Min bil kommer efter langtid ned på hjulene igen på Tirsdag og mitsubishi kommer og henter bilen Onsdag, så de kan lave det de skal inden den skal sendes videre i systemet. Senest i slutningen af April skulle bilen være færdig.

Der er dog nogle udsætninger pga. økonomi:

følgende må vente til næste år omkring April:

Tuning (forventer ca 310 hk uden turbo)
Fuld lakering.
Evt. Alu fælger desværre.

Det som er lavet:

Motor monteret 260 hk
Bananmanifold bliver tilpasset.
Auto el bliver lavet (fjernstart)
Sports kat. 100 cellers.
Lakering de steder der er lavet rust.
Et firma skal polere min bil op så man ikke ser forskel på laken.
3000GT Air intake.

Hi FI:

i alt 10 meter 20 mm2 plus ledning til forstærker.
Ekstra stel forbindelse.
Stel forbindelse til begge forstærker og kendensator.
10" PG 800 rms watt 4 ohm
2x 6*9 PG højtalere 120 rms watt 4 ohm
2x 5" 90 rms 4 phm Audio system til dørene foran.
7 meter 2,5 mm2 højtalere ledning.
1½ meter 4 AWG ledning til bass.
PG Forstærker 500 rms watt i 4 ohm
Koiler Forstærker på 2x 90 rms watt i 4ohm (til dørende)
1.5 GTX kondensator (anbefaled af Dansk auto HI FI)
900 amp batteri.
Ny generator som kan lade op til 120 amp.

Eller ser der kommer rigtig mange ny dele på bilen som ikke kan ses da det er del af bilen fundament. Ny horn, ny afstiver til kofanger, ny servo styrings køler til for an, Ny slanger til motoren og ny klips på alle slanger osv.

Projektet står mig pt. i ca. 90.000 kr (surt tjente penge)

Slut pris i apil er ca 110.000kr smiley men på en måde også dejligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt mere detaljeret update.
  • #1   12. mar 2011 Hvad skal mitshubisi lave..?

  • #2   12. mar 2011 Mads P: Det jeg ikke selv gider at lave ha ha..

    De skal skifte alle slanger ud og sætte nu clips og spænder på over alt.
    De skal skifte mit køler rør til servo.
    De skal skifte bremse væske.
    De skal skifte lister omkring dørene.
    De skifter håndbremser kabel.

    Så køre de den videre for mig op til auto el som skal lave mit alarm system og derfra skal den til et firma som tilpasser min bananmanifold.

    Derfra skal den til nykøbing autolakere soms skal lakere min bil de steder der er lavet rust.

    Derfra skal den til et firma som polere biler op så den ser nu ud igen.

    Så henter jeg den hjem og syner bilen og så skal jeg lige nyde den et lille år for så kommer der ny ændringer på den igen. (sports automatgearkasse fra en 3000GT) andre knaster tuning mv.

    Når bilen er helt færdig skulle den gerne ende med ca. 300 hk og 4*4


  • #3   12. mar 2011 Hvorfor ikke lave de ting selv, og spare de mange penge det kommer til at koste..?

    Og hvorfor smed du ikke 3000GT gearkasse i, nu sammen med motor, og tilpassede banan..?


  • #4   12. mar 2011 Mads P: fordi de 260 hk jeg har n ka min Gearkasse godt holde til, men der er tvivl om den kan holde til 300 k som det bliver næste år...

    Kan godt lave tingene selv, men har rodet med bilen så læne nu at jeg er glad for at jeg er færdig med at rode med bilen og det nu er deres tur. Desdden skal Mitsusbishi også holdes kørende så det oki at bidrage lidt til dem på den måde. De har været en stor hjælp ang. info osv.

    Nu vil jeg bare have bilen færdig.


  • #5   12. mar 2011 Jeg kan ikke pilpasse den bananmanifold..

    Den bananmnifold har kostet mig en krig og så vil jeg gerne have et firma til at lave den og svejse i rustfrit osv. Den skal tilpasses så der stadig er det forbedret flow i som forbrikken har lavet til mig.


  • #6   12. mar 2011 At holde Mitsubishi kørende, er vel ikke dit job, så jeg vil da sige at det var da bedre at spare de penge i stedet.. :S

    Ang. gearkasse, forstår jeg stadig ikke, at du ikke skiftede den dengang, for du vidste vel godt dengang, at du ville tune den..?


  • #7   12. mar 2011 Laver den nogensinde "bare" 260 hk endsige 300 hk, så gi'r jeg en øl i lufthavnen OG en is på Langelinie...


    Uanset hvad, så er jeg klar på at køre imod lortet smiley


  • #8   12. mar 2011 ÷Swarley ÷: Den har 260 nu smiley

    300 kommr den uden problemmer op på smiley

    Køe om kap?? Griner så skal de være 402 m for min laver ikke noget forbæøfende 0-100 km/t tid..

    Bygged ikke flere hk i for at få en racer bil, men for at få en speciel bil og fordi jeg synts det er hyggeligt at udbygge den smiley

    Mads P:

    Nej det er ikke mit job, men ærligt vil jeg bare gerne have den ud og køre nu og er lidt træt af at pille af og på og har det oki med at beale mig fra det.

    Motoren er først kommet i for ca 4mdr. siden mener jeg. Jo jeg viste det godt, men havde ike råd til det. Den koster lige knap 40.000 kr da den skal være helt ny og det er mange penge.

    Så det er grunden. Den er et stort projekt og derfor bliver tingene lavet løbende. det vigtigste for mig er nu at få den på hjulene så jeg kan køre i den, Har ikke kørt i den i ca 1½ år savner at køre i den så det vigtigste var at den kom på vejen med så mange af de ønske som jeg kunne.


  • #9   12. mar 2011 ÷Swarley ÷:

    Men et ille race er alid hyggeligt ik??

    Jeg må bare glæde mig over at jeg har 4gear men til race slår jeg 4 gear fra så der kun er 3 og først når jeg når 210 km/t i 3 gea slår jeg 4 gear til til de sidste 50 km/t

    Men fra hvis det er lyskryds race så vinder du klart, for automat gear og tung bil syntesjeg sku ikke lige er idielt til så kort race haha

    Men 1 gear går til 70 km/t 2 gear til 120 m/t 3 til 210 og 4 til 260 km/t


Kommentér på:
Lidt mere detaljeret update.

Annonce