indbrud i bil i 6052 ved kolding {{forumTopicSubject}}
kommer ud til min bil imorges og da jeg sætter mig ind ser jeg at handskerummet står åben og lægger bagefter mærke til at fronten fra min hu er væk og en cd der lå i midterkonsollen.. tænker lort og bliver mega hidsig men køre derfra da jeg har en aftale.. ringer så til min kæreste som foreslår jeg måske lige skal tjekke om min helt nye gevind undervogn som ligger i bagagerummet stadig er der.. god ide. ud og tjekke den er der stadig.. lukker bag klappen så er bagklappen rykket i stykker og min nummerplade væk..
la os lige summere op.. de har stjålet en cd min front og en nummerplade.
jeg kan nu smide min hu ud som koster over 3500 for den er værdiløs skal have ordnet min bagklap fordi den er smadret nu.
jeg skal bruge penge på og bestille en ny nummerplade.
de har fået en nummerplade ud af det.. og jeg har fået ødelagt min søndag samt redet mig udgifter for omkring 2000 kr.. og den front er værdiløs for dem..
er så hidsig jeg har fået hovedpine.. fucking spassere mand
nov 2007
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 14 Svar: 367
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 259 Svar: 1.056
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 400 Svar: 2.723
har på fornemmelsen at det er nogen af møgungerne herude.. tvivler på det er nogen der gør såen noget ofte for så havde de taget hele head uniten med for den sidder kun fast i den std låse ramme.. men det er har åbenbart været for stor en opgave for dem..
har tænkt mig og sætte sedler op herude hvor jeg udlover en dusør til den der fortæller mig hvem der har gjort det
mar 2007
Følger: 192 Følgere: 90 Biler: 7 Emner: 13 Svar: 128
jeg har os fået stjålet min bil igår aftes på skovvejen i kolding..
indbrud i bil i 6052 ved kolding