{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.816 visninger | Oprettet:

bødenedsættelse ? {{forumTopicSubject}}

dummede mig lige idag og kørte en smuleforhurtigt smiley

men kan læse at hvis jeg tjener under en hvis grænse er jeg berettiget til at få den sadt ned smiley og da jeg er studerende ved jeg at jeg ikke tjener over de 147.xxx hvor grænsen ligger smiley men hvor meget bliver den sadt ned ? nogen der ved det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bødenedsættelse ?
  • #1   15. mar 2011 halveret

• #2   15. mar 2011 Halvdelen dog min 300 kr

• #3   15. mar 2011 halveret, dog minimum 300 kr..

• #4   15. mar 2011 Too slow

• #5   15. mar 2011 takker det lyder meget rart smiley selv om det jo er min egen fejl smiley men siger da ikke nej tak til "kun" at betale 1500 kr smiley

ps pas på i Helsingør og omegn de er over alt ! i byen og på motorvejen. og det er med tidstagning så de er ikke til at spotte smiley

• #6   15. mar 2011 Ellers kunne man jo bare køre efter reglerne smiley

• Jonas R
    Jonas R Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 170
    #7   15. mar 2011 3000 i bøde??
    Det er enten meget for stærkt, eller noget sele,mobil,ulovlig bil eller ??

• #8   15. mar 2011 Jonas R

ja for ellers har han fået 2 klip eller mere..... for allerede ved 1500 kr i bøde for fart får du et klip, for da har du kørt 30 pro over... og det udløser et klip....

• #9   15. mar 2011 dine klip får du jo stadig....

• - INAKTIV -