{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.816 visninger | Oprettet:

bødenedsættelse ? {{forumTopicSubject}}

dummede mig lige idag og kørte en smuleforhurtigt smiley

men kan læse at hvis jeg tjener under en hvis grænse er jeg berettiget til at få den sadt ned smiley og da jeg er studerende ved jeg at jeg ikke tjener over de 147.xxx hvor grænsen ligger smiley men hvor meget bliver den sadt ned ? nogen der ved det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bødenedsættelse ?
  • #1   15. mar 2011 halveret

• #2   15. mar 2011 Halvdelen dog min 300 kr

• #3   15. mar 2011 halveret, dog minimum 300 kr..

• #4   15. mar 2011 Too slow

• #5   15. mar 2011 takker det lyder meget rart smiley selv om det jo er min egen fejl smiley men siger da ikke nej tak til "kun" at betale 1500 kr smiley

ps pas på i Helsingør og omegn de er over alt ! i byen og på motorvejen. og det er med tidstagning så de er ikke til at spotte smiley

• #6   15. mar 2011 Ellers kunne man jo bare køre efter reglerne smiley

• Jonas R
    Jonas R Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 170
    #7   15. mar 2011 3000 i bøde??
    Det er enten meget for stærkt, eller noget sele,mobil,ulovlig bil eller ??

• #8   15. mar 2011 Jonas R

ja for ellers har han fået 2 klip eller mere..... for allerede ved 1500 kr i bøde for fart får du et klip, for da har du kørt 30 pro over... og det udløser et klip....

• #9   15. mar 2011 dine klip får du jo stadig....

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #10   15. mar 2011 Hvorfor skal vi passe på? du kan da bare kører ordentligt! smiley helt ærlig så lyder du som en der har fortjent at få lov til at betale det hele!

Men kontakt det nummer der er blevet givet når du modtager bøden på girokort og få fat i kontoret. Det kræver at du sender information ind om hvad du tjener osv. og du skal til at lave et mindre arbejde selv.

Held og lykke... eller noget?

• #11   15. mar 2011 Rasmus Botoft @ Golf 6 Highline DSG

Kan kun give dig ret.det er groft at fattigrøve skal slippe billigere ,for den samme fejl.

• #12   15. mar 2011 piv piv og atter piv takker for de konstruktive svar resten griner jeg af smiley

dejligt at slippe billigere når man er under uddannelse. og dejligt lige at kunne give folk ondt i røven smiley

og hjælpen var ikke tiltænkt jer der er hellige og aldrig køre forstærkt smiley i forsætter bare med den gode morale hvis det får jer til at sove bedre om natten smiley

kørte 156,9 km/t hvor jeg måtte køre 110 km/t det gav et klip men var 3.1 km/t fra midstet kort smiley

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #13   15. mar 2011 Det skulle have været et klip i skalpen! smiley

Jeg vedkender mig at jeg har kørt for stærkt og har accepteret den fulde straf af hvad jeg fik for det...

Men jeg står ikke og "advarer" mod politiet hvis man overhovedet kan det... for gør du som der er blevet lovgivet til så sker der dig heller intet... At du så skal stå og pive på den måde bagefter er jo selvfølgelig op til dig smiley

Desværre kan jeg se du er i alderen til at du nok har stadiet med alle 3 klip, så der skal 2 mere omgange til, men jeg ber til at det er typer som dig der prøver den mølle! smiley

• #14   15. mar 2011 haha elsker hellige mennesker smiley piver ikke over mit klip og min bøde ? hvis du læser piver jeg over folk her på hjemme siden ? og selvfølgelig advare jeg folk, og det har jeg da i den grad tænkt mig at forsætte med smiley men når du har haft dit kørekort i 3 år til og ikke har fået en bøde endnu synes jeg da det er flot smiley kan se du kun er 20 så der er nok lidt at lære endnu og lidt lov overtrædelser på vej smiley

men er sku da ikke så dum at jeg betaler 3000 kr hvis jeg kan slippe med 1500 kr . men glæder mig til at høre du gør det en dag hvis du står i den båd. så giver jeg sku en øl !

men indtil da forsætter du da bare med at pudse glorien smiley bg ville sku være et kedeligt sted uden folk som dig smiley

• #15   15. mar 2011 nu kan jeg også se at du køre 206 s16 så er det sku heller ikke så nemt at overtræde loven smiley

• 87
    87 Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 1 Følgere: 4 Svar: 262
    #16   15. mar 2011 Hvor stod de i helsingør idag ? Men fotovogn eller laser :o)

• #17   15. mar 2011 yup med laser smiley og trip track på motorvejen smiley

• 87
    87 Tilmeldt:
    dec 2006

#18   15. mar 2011 Hvor trist, bor i helsingør men så ikke nogle idag, jeg har nok bare været heldig . Hvad er det sidste trip track, er det hvor de følger efter i en bil bag i :o)

• #19   15. mar 2011 ja det var lidt dyrt hehe smiley det er hvor de måler hvor lang tid det tager dig at køre fra et punkt til et andet så man kan ikke spotte dem smiley jeg var 30 sek om 1308 meter det svarede til 156 i gennemsnit smiley øv øv

• 87
    87 Tilmeldt:
    dec 2006

#20   15. mar 2011 Ja, men se det på den lyse side, du beholder stadigvæk dit kort. Det bare betale de sure penge, og passe på i tre år, nu hvor du kkun har 2 klip tilbage . :o)
    Men de er jo også begyndt og komme mere ud nu hvor vejret er ved og være til det ..
    Men altså kan se du korer mr2, der kan man sku da heller ikk mærke man korer for starkt smiley

Kommentér på:
bødenedsættelse ?

Annonce