{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sloth Biler Skanderborg?
  • #1   17. mar 2011 Risiko`en er der vel altid, uanset hvem man handler med.

Måske er du heldig, måske ikke.. ?

• #2   17. mar 2011 Der var ingen problemer sidst jeg handlede der, men det var da jeg købte min første brugte bil tilbage i 1993 (en Sierra fra 1988 der dengang kostede hele 49.900 kr.)
    Har ingen erfaringer derfra siden, men dengang gik alt problemfrit og han/De sørgede også for finansiering og forsikring smiley

• #3   17. mar 2011 han er langt fra kendt for noget godt... har en kolega der har købt bil ved og den var rene udgifter... min bror har købt bil der og det gik så dog rimeligt,,,, men mange af hans biler har stået der i meget lang tid så tjek op på afmelding og alt det der

• #4   17. mar 2011 Så tror jeg sgu bare jeg holder mig væk,risikoen er ganske enkelt for stor... Havde fundet en Golf 4 1.6 Variant Benzin som havde gået 155.000 km til 64.900 kr,men den er der jo sikkert fusket med...

• #5   17. mar 2011 han er en krejler af rang, hvilket mange af hans biler osse bærer voldsom præg af. jeg ville gå en meget meget stor bue udenom hans biks.
    jeg har ved selvsyn set flere af de biler der har været igennem hans hænder og en stor del af dem er sjusket lavet og evt rust-arbejde er kun lige lavet så det ka holde indtil bilen er kørt ud over kantstenen ved hans biks.
    har osse hørt rygter om at flere af de biler han sælger ikke er gældfrie osv osv

Kommentér på:
Sloth Biler Skanderborg?

Annonce