{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Følgebiler ved vindmølletransport...
  • #1   19. mar 2011 du skal have stort kørekort da du skulle kunne over tage lasbtil vis chaufførerne bliver dårlig.

• #2   19. mar 2011 det kræver ikke noget specielt

• #3   19. mar 2011 Mener du skal have stort kørekort, da du skal kunne flytte lastbilen i tilfælde af det bliver nødvendigt, men ikke 100% sikker.

• #5   19. mar 2011 Morten D

Kassedamen i Netto skal jo arbejde for sin læn.
    Hvis man ikke tåler det der arbejde, så er det vel et godt job smiley

• #6   19. mar 2011 MEn de der følgebiler, hvor man e færdselsregler må de overtræde? tænker her på og snakke i håndholdte telefoner og walkie talkie, og køre for tæt på forankørende på motorvejen feks. og ellers bare føre sig frem som om de har ret til alt..

• #8   19. mar 2011 Martin V

Der er ingen regler der forbyder at snakke i walkie talkie.

• #10   19. mar 2011 Men det er lige det der er problemet... Der er kun stemplet A og B i mit kørekort... smiley

• #11   19. mar 2011 Hvis det er det fedeste job du har haft, så har jeg da virkelig ondt af dig.

Jeg kører post som studiejob, og det kan da kun være federe...

• #14   19. mar 2011 Igen... Hvis det er det fedeste job du har haft, har jeg godt nok ondt af dig smiley

• #16   19. mar 2011 True that..

• #17   19. mar 2011 mathias m... du kan da ik udtale dig om noget, du ikke har forstand på..!! hvad job/uddanelse har du.?

• #18   19. mar 2011 Ja - Mathias M....
    Hvilket job har du der er så fedt...?

• #20   19. mar 2011 Udlært klejnsmed, nu under uddannelse til maskiningeniør.

Og at køre på landevejen/motorvejen er _ikke_ fedt, ligemeget hvordan man vender og drejer den. Det er tværtimod et ekstremt kedeligt sted at opholde sig.

• #21   19. mar 2011 det er din mening jo.... smed er da også total kedeligt efter min smag, derfor nedgøre jeg ikke smede...!

• #22   19. mar 2011 Uden at have prøvet det vil jeg sige der er federe ting end at lægge på vejen dagen lang. Kører selv en del, og det er da ikke lysten der driver det generelt.

• #23   19. mar 2011 Brian L, hvor ser du jeg nedgører det? Jeg siger bare at offentlige veje er noget nær det kedeligste sted at opholde sig. Pt, grundet forholdsmæssige problemer bruger jeg 2 timer om dagen på motorvejen som pendler, og det er kedeligt nok med 110-130 km/t, tør da slet ikke forestille mig hvor kedeligt det er at sidde der HELE dagen med 40-60 km/t.

Men nedgøre det? Nej det gør jeg bestemt ikke, faktisk så kan du se længere oppe at jeg var enig med Henrik B om at det er smag og behag.

Så lad venligst være med at ligge ord i min mund, som du ikke kan bakke op sagligt tak.

• #24   19. mar 2011 kan jeg nemt, men fordi du synes det er kedeligt at køre bil, så er det jo ikke alle der synes det.... hvis alle synes det var kedeligt, fik du jo ikke noget mad på bordet hver dag... som der bliver sagt længere oppe, er det ikke kun kørsel, der er en del papir arbejde der skal være styr på også, samt deadlines...

• #26   19. mar 2011 Henrik B
    Kunne godt se det var lidt spændende at fragte noget stort gennem en lille by.. Men det er sådan set også det.

Brian L
    Lad nu være med at gi os det pis med mad på bordet og deadlines der skal holdes.. Er det måske kun lastbiler der har deadlines? Og papirarbejde er da overhovedet ikke spændende. Og nej, du har endnu ikke bakket din påstand om min såkaldte nedgøring af jer op, så nej det kan du ikke nemt.
    Helt ærligt, Brian burde du ikke skrue ned for din nerdrage og lade være med at beskylde mig for at nedgøre dit fag? For jeg har endnu ikke nedgjort det. Bare sagt det er kedeligt i mine øjne. Der er endda en smiley bagved til at indikere at det overhovedet ikke var nedgørende ment.

• #27   19. mar 2011 er det ikke at nedgøre at skrive." du har ondt af folk, hvis de synes det er et spændede job"..? og det er da ikke pis med mad på bordet.. det er da fakta. køre der ikke nogen på landevejene, kommer der jo ikke mad på bordet. også lige meget, det var dig , der begyndte med din negative indstilling, derfor jeg skrev, som jeg gjorde. længere er den ikke.!!

• #28   19. mar 2011 Ja, sådan er vi jo så forskellige, jeg elsker at køre bil, og kørte hellere end gerne lastbil, hvis ikke det var fordi jeg ikke syntes om arbejdstiderne og lønnen, jeg kunne nu også godt se det spændende i at køre følgebil

• #29   19. mar 2011 Brian L, faktisk var det dig der smed den negative indstilling på bordet da du var for imbecil til at se smileyen smiley

Men hey, hvis du mener du har et vigtigt erhverv så fred være med det! Med den udvikling verdenen har nu, varer det heldigvis ikke længe før byerne er selvforsynende med mad og vi får de grimme lastbiler væk fra vejene smiley

• #30   19. mar 2011 Og ja, der nedgjorde jeg DIG. Just in case you where to stupid to catch it.

• #31   20. mar 2011 Sagen er den at jeg er ved at få problemer i mit nuværende arbejde som smed- og maskinarbejder. Efter små 29 år på arbejdsmarkedet er ryggen slidt og håndled og knæ er ved at udvikle gigt... smiley
    Så jeg er begyndt at overveje hva' fanden man så skal gi' sig til...
    Et "kontor-job" er udelukket - Det er jeg ALT for rastløs til.... smiley

• #32   20. mar 2011 dk bliver aldrig selvforsynende.... med den regering der er der nu...!! og lastbiler vil der altid være... og det er skam ikke mit erhverv, men har en del i familien/venner, der køre, og det er vel lige så vigtigt erhverv, som noget andet.. jeg synes bare du udtalte dig meget negativt, deraf min udtale. vi ser tit her inde, der sidder en 16 årig bag skærmen, og spiller smart, og ik har en skid at ha det i, de udtaler sig om. slut herfra.!

og til indlægget, casten... jeg synes da bare du skal springe ud i det, har du ikke kortet, kan det jo tages.... man skal tro på det, så skal det nok lykkes en dag, held og lykke med det

• #33   20. mar 2011 Hvis du er for rastløs til at sidde på kontor, hvordan fanden har du så tænkt dig at håndtere 8 timer bag et rat af gangen? lol

Brian L, du bliver klogere.

• #34   20. mar 2011 Nu har jeg både siddet på kontor og bag et rat i 8 timer - det er altså to helt forskellige ting. Man kan sagtens være rastløs bag et skrivebord og føle sig bedre til rette bag et rat smiley

• #35   20. mar 2011 ja, det kunne da være fedt, at blive klogere, det er da ikke en skam..!!

• #36   20. mar 2011 haha

Kommentér på:
Følgebiler ved vindmølletransport...

Annonce